Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Observer - poradnik do gry

Observer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zbadanie mieszkania Heleny Nowak i umysł Amira Nowaka | Opis przejścia Observer poradnik Observer

Sprawdź, jak włamać się do umysłu Amira Nowaka w Observer.

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Opisywane zadanie otrzymasz tuż po wkroczeniu do mieszkania 104, które okaże się być nowym miejscem zbrodni. Automatycznie anulowany zostanie też wtedy drugi cel, który był powiązany z mieszkaniem 106, gdyż to Helena była osobą, która wykonała połączenie.

Po zeskanowaniu implantu potwierdź chęć zhakowania umysłu Amira Nowaka - Zbadanie mieszkania Heleny Nowak i umysł Amira Nowaka | Opis przejścia Observer - Observer - poradnik do gry
Po zeskanowaniu implantu potwierdź chęć zhakowania umysłu Amira Nowaka

Po wejściu do mieszkania możesz zacząć od zeskanowania śladów krwi oraz nowej karty Chiron. Po odsłonięciu kotary i wkroczeniu do głównej części mieszkania natrafisz na umierającego Amira Nowaka. Pojawi się tu okazja do tego żeby skorzystać z urządzenia do włamywania się do umysłów innych osób. Zeskanuj implant w głowie Amira i wciśnij przycisk odpowiedzialny za podłączenie się do niego.

Po raz pierwszy zmuszony zostaniesz teraz do rozegrania serii (dość chaotycznych) scen będących różnorakimi wspomnieniami innej osoby, a konkretnie nękającymi ją koszmarami - Zbadanie mieszkania Heleny Nowak i umysł Amira Nowaka | Opis przejścia Observer - Observer - poradnik do gry

Po raz pierwszy zmuszony zostaniesz teraz do rozegrania serii (dość chaotycznych) scen będących różnorakimi wspomnieniami innej osoby, a konkretnie nękającymi ją koszmarami. W tym konkretnym przypadku zajrzenie do umysłu Amira nie wiąże się z żadnym ryzykiem dla głównego bohatera, aczkolwiek w przypadku niektórych tego typu scen w dalszej części gry pojawi się już ryzyko doprowadzenia do wyświetlenia ekranu Game Over i przedwczesnego zakończenia zmagań.

Podróż przez umysł Amira jest bardzo liniowa i za każdym razem po dotarciu w wyznaczone miejsce lub po wysłuchaniu jakiegoś fragmentu rozmowy automatycznie będziesz przenoszony do kolejnej sceny. Odrobinę bardziej problematyczna jest sekcja z powyższego obrazka. Korzystaj w niej z tych przejść, które wyświetlane są na monitorach. W dalszej części przeglądania wspomnień Amira przeniesiony zostaniesz do obszaru z prysznicami. Podchodź do nich żeby doprowadzać do ich odpychania. Na szczęście jeśli spadniesz w przepaść to nie zakończysz gry, tylko przywrócony zostaniesz na stabilną półkę.

Po powrocie do prawdziwego świata koniecznie dokonaj synchronizacji, gdyż zajrzenie do umysłu Amira osłabiło głównego bohatera - Zbadanie mieszkania Heleny Nowak i umysł Amira Nowaka | Opis przejścia Observer - Observer - poradnik do gry

Po powrocie do prawdziwego świata koniecznie dokonaj synchronizacji, gdyż zajrzenie do umysłu Amira osłabiło głównego bohatera. Zanim zajmiesz się kolejnym głównym zadaniem dobrze byłoby najpierw zaliczyć nowy opcjonalny cel, który powiązany jest z dokładniejszym zbadaniem mieszkania Heleny Nowak.

Podobnie jak w poprzednich tego typu sytuacjach używaj wszystkich alternatywnych trybów wizji żeby łatwiej odnajdywać ślady i je skanować. Do zeskanowania są następujące obiekty: ślady krwi (w kilku miejscach), syntezator mowy, zastawka serca (zeskanuj specyficzną część ciała Amira - powyższy obrazek), medyczny inhalator, włosy, 2 ramki holograficzne, karta kredytowa oraz komputer (możesz przejrzeć e-maile oraz CV). W mieszkaniu odnajdziesz też synchrozynę oraz zdjęcie-znajdźkę.