Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Endless Space 2 - poradnik do gry

Endless Space 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sofonowie (Sophons) poradnik Endless Space 2

Ostatnia aktualizacja: 24 maja 2017

Sofonowie to rasa ciekawskich, ale bardzo inteligentnych naukowców - Sofonowie (Sophons) - Endless Space 2 - poradnik do gry

Sofonowie to rasa ciekawskich, ale bardzo inteligentnych naukowców. Cenią sobie oni postęp technologiczny, dlatego ich liczne bonusy opierają się o tą dziedzinę. Są jednak słabymi wojownikami i często będzie widać tą różnicę, mimo posiadania lepszego sprzętu. Ich wojska lądowe oraz statki są trochę słabsze niż u innych cywilizacji. Mimo wszystko, gra się tą rasą całkiem przyjemnie i łatwo jest osiągnąć zwycięstwo naukowe.

Specjalna umiejętność - Sofonowie (Sophons) - Endless Space 2 - poradnik do gry

Specjalna umiejętność. Otrzymują premię do redukcji kosztów nauki, zależną od ilość graczy, którzy już odkryli daną technologię. Poza tym, w Ekranie Technologii możesz zobaczyć, kto już opracował dane technologie.

Cechy frakcji. Rozpoczynają grę z przedstawicielem Pielgrzymów. Twoja frakcja zawsze widzie gdzie oraz jak daleko są sąsiednie systemy połączone trasami gwiezdnymi (starlanes). Nie wiesz jak się nazywają oraz ile mają planet. Ich statki mają dwa dodatkowe punkty ruchu, kosztem zmniejszonych punktów życia piechoty o 20%.

Cechy rasy. Sofonowie mają +1 punkt nauki na mieszkańca i następne +3 punkty jeśli znajdują się na zimnej planecie. Najchętniej zwracają się ku ideologii Naukowców, nawet jeśli są to pacyfistyczne wydarzenia. Niezbyt ruszają ich sytuacje związane z nurtem Religijnym. Przy drugim etapie kolekcji, czyli 20 przedstawicieli, otrzymują +15 do nauki na systemach z ich rasą. Ostatni bonus kolekcji oferuję -20% do kosztów wszystkich technologii.

Sposób kolonizacji. Klasyczny model: wybudowanie statku kolonizacyjnego, wysłanie do systemu z planetami zdatnymi do zamieszkania i założenie placówki. Szybkość uzyskania stanu kolonii, zależy od ilość Żywności na planecie oraz odległości od innych systemów twojego imperium. Możesz przyspieszyć ten proces wydając Pył do zwiększenia produkcji Żywności i/lub wydając punkty Wpływu do przyspieszenia procesu migracji.

Podstawowe Statki. Statki Sofonów, są wyraźnie słabsze jeśli chodzi o niektóre modele. Kolonizator ma tylko trzy moduły wsparcia. Nie dość, że jest nieuzbrojony to do tego uboższy niż wersje innych frakcji. Zwiadowca ma tylko dwa moduły uzbrojenia i wsparcia. Pozostałe typy statków również wydają się troszkę uboższe w stosunku do innych frakcji. Mają zazwyczaj więcej modułów obrony lub wsparcia. Flota Sofonów nadrabia siłę ognią najlepszą ustawą z ideologii Naukowców, która podwyższa obrażenia z modułów borni o 50%.