Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Technikalia i wymagania sprzętowe PC w Sniper Ghost Warrior 3 Poradnik Sniper: Ghost Warrior 3

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Poradnik pisany był na wersji 1 - Technikalia i wymagania sprzętowe PC w Sniper Ghost Warrior 3 - Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

Poradnik pisany był na wersji 1.01 gry.

Korzystająca z możliwości silnika CryEngine gra Sniper: Ghost Warrior 3 może wzbudzać zainteresowanie przede wszystkim z tego względu, że silnik ten znany jest z bardzo efektownych wizualnie tytułów, takich jak Crysis czy Ryse. Sam CryEngine rzadko stwarza problemy użytkownikom, ale były przypadki, w których to użycie silnika wyprodukowanego przez Crytek mogło być powodem do niezadowolenia (Homefront: The Revolution). Sniper: Ghost Warrior 3 na dzień dzisiejszy (patch 1.01) podnosi poprzeczkę niezadowolenia i frustracji. Polskie studio CI Games nie uporało się ze stawianymi przez silnik wyzwaniami, czego dowodem są błędy gry, brak optymalizacji silnika, crashe itp. Mimo iż grafika nie trzyma poziomu dzisiejszych gier AAA, nie działa płynnie ani na konsolach nowej generacji, ani na PC kilkukrotnie przewyższających moc PS4 czy Xbox'a One.

Największym problemem są crashe. Są one tak częste i frustrujące, że odechciewa się wchodzić do gry po raz kolejny, by być przywitanym absurdalnie długim czasem ładowania gry (2-3minuty na PC korzystającego z dysku SSD, do nawet pięciu minut na konsolach!). Grę nękają też straszne spadki wyświetlanych klatek na sekundę (przy celowaniu szczególnie). Dzieje się tak dlatego, że gra nie została zoptymalizowana pod kątem streamingu tekstur, polegającego na tym, że tekstury widziane w oddali tracą na detalach, a po przybliżeniu muszą zostać wyrenderowane w całości. Nie można tego problemu zniwelować, ponieważ polscy developerzy z CI Games nie dodali opcji zmiany jakości tekstur i filtrowania anizotropowego na PC, a o antyaliasingu czy zaawansowanych ustawieniach graficznych typu depth of field, ambient occlusion czy porządny field of view już nie wspominając.

Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie