Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry

Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Big Shell cz.8 | Metal Gear Solid 2 Substance poradnik Metal Gear Solid 2: Substance

Ostatnia aktualizacja: 10 września 2019

1 - Big Shell cz.8 | Metal Gear Solid 2 Substance - Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry
089 - Big Shell cz.8 | Metal Gear Solid 2 Substance - Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry

089

090

Zejdź schodami na dół, wyjdź z odnogi, przejdź do dolnej części pomieszczenia i trzymając się tym razem lewej ściany mijając schody przejdź przez drzwi [089] do DE CONNECTING BRIDGE. Teren jest patrolowany przez strażnika, którego ominięcie nie stanowi żadnego problemu [090].

2 - Big Shell cz.8 | Metal Gear Solid 2 Substance - Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry
091 - Big Shell cz.8 | Metal Gear Solid 2 Substance - Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry

091

092

Kolejny przystanek - STRUT D SEDIMENT POOL. W pomieszczeniu spaceruje sobie spokojnie trzech strażników, których jak najszybciej proponuje uśpić. Z centrum pomieszczenia weź RATION. Na najniższym poziomie po prawej stronie znajduje się komputer [091] - pobierz z niego mapę terenu. Ostatnia już bomba leży sobie spokojnie pod klapą [092] na lewym końcu niższego poziomu. Po jej zamrożeniu skorzystaj z drzwi po prawej stronie wyższego poziomu.

3 - Big Shell cz.8 | Metal Gear Solid 2 Substance - Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry
093 - Big Shell cz.8 | Metal Gear Solid 2 Substance - Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry

093

094

4 - Big Shell cz.8 | Metal Gear Solid 2 Substance - Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry
095 - Big Shell cz.8 | Metal Gear Solid 2 Substance - Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry

095

096

Zaraz za nimi za pomocą SOCOMA zniszcz kamerę i uśpij strażnika patrolującego most. Przejdź do STRUT C DINING HALL. W znajomym pomieszczeniu gdzie spotkałeś PETERA zaopatrz się w nowy sensor [093], który pozwoli ci wykryć bardziej zaawansowane materiały wybuchowe. Czeka cię teraz wyścig z czasem. Masz 400 sekund na dostanie się do STRUT A PUMP FACILITY. Na BC CONNECTING BRIDGE użyj CHAFF GRENADE. W STRUT B TRANSFORMER ROOM zneutralizuj strażnika, zbiegnij korytarzem w dół i w prawo. Na AB CONNECTING BRIDGE musisz kolejny raz zastosować manewr "zwisu za barierką" [094] aby ominąć strażników. W STRUT A PUMP FACILITY skorzystaj ze schodów po lewej aby wyjść na dach. Stań na platformie windy. Kiedy zjedzie na dół [095] przebiegnij do pomieszczenia w którym rozpoczynałeś misje. Bomba jest podwieszona na spodzie łodzi podwodnej [096]. Zamroź ją. Wróć do magazynu z windą.