Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 16 - Książe Burzy | Kampania - opis przejścia Poradnik Dawn of War III

Ostatnia aktualizacja: 9 maja 2017

Szesnasta misja kampanii dla pojedynczego gracza, podczas której sterować będziesz naprzemiennie wszystkimi trzema frakcjami. Twoim wrogiem będą tutaj sługi Chaosu, a nie, jak wcześniej, inna frakcja dostępna w grze.

Zadania główne:

Warunek zwycięstwa:

  1. Twoje siły muszą przetrwać - jeśli stracisz wszystkie jednostki, misja zakończy się porażką.
  2. Przy punkcie zachodnim ustaw 1-2 oddziały Szturmowych Marines i kilka oddziałów piechoty walczącej na dystans.
  3. Przy punkcie wschodnim, ustaw jak najwięcej jednostek walczących na dystans - jest tam sporo otwartej przestrzeni, przez co będą mieć oni przewagę nad wrogiem.
  4. Przy punkcie północnym ustaw Gabriela Angelosa i Imperialnego Rycerza Solarię, wraz z 2-3 oddziałami piechoty walczącej z dystansu. Gabriel i Solaria poradzą sobie z większością wrogów, a dodatkowe oddziały zapewnią wsparcie ogniowe.

Przemarsz wojsk (Marshal Forces)

Podczas tej misji napotkasz nowy rodzaj wrogów. - Misja 16 - Książe Burzy | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Podczas tej misji napotkasz nowy rodzaj wrogów.

Misję rozpoczynasz kontrolując frakcję Eldarów. Na samym początku do dyspozycji będziesz mieć 3 oddziały Wyjących Banshee (Howling Banshee), Machę i Upiornego Rycerza Taldeer. Twoim celem jest dotarcie do północnej części tej mapy, likwidując po drodze zastępy wojsk Chaosu. Przeciwnicy, z którymi się zmierzysz, są kopią żołnierzy, których normalnie spotkać można na wyposażeniu frakcji - nie różnią się niczym szczególnym. Przebijaj się przez wrogie siły, aż dotrzesz do punktu kontrolnego.

Przejmij Nexus (Capture the Nexus Structure)

Musisz po prostu wybić wszystkich wrogów. - Misja 16 - Książe Burzy | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Musisz po prostu wybić wszystkich wrogów.

Wraz z dotarciem do punktu, otrzymasz nowe zadanie, a także dostęp do bazy Eldarów. Dodatkowo, do twojej armii dołączy kilka oddziałów żołnierzy. Jej rozbudowę możesz sobie spokojnie darować - obecne siły z nawiązką wystarczą, by wykonać to zadanie. Musisz skierować się w stronę nowego znacznika, likwidując po drodze jednostki wroga. Gdy znajdziesz się na miejscu, musisz po prostu wybić wszystkie jednostki i zniszczyć wszystkie budowle przeciwnika, co wywoła scenę przerywnikową, a akcja przeskoczy do frakcji Orków.

Zniszcz Mroczne Iglice (Demolish Dark Spires)

Uważaj, by nie włazić w ogniste wiry. - Misja 16 - Książe Burzy | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Uważaj, by nie włazić w ogniste wiry.

Gdy tylko obejmiesz kontrolę nad Orkami, zwróć uwagę na szalejące obok ogniste wiry - każda jednostka, która w nie wejdzie, otrzymywać będzie obrażenia, dlatego lepiej jest ich unikać. Wyślij dowolną jednostkę, by zajęła punkt zasobów na południe od bazy i rozpocznij rekrutację dodatkowych oddziałów. Twoim celem jest zniszczenie 4 Mrocznych Iglic, które rozrzucone są po mapie, na której aktualnie się znajdujesz.

Po zniszczeniu każdej z Iglic, wróg wyprowadzi kontratak. - Misja 16 - Książe Burzy | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Po zniszczeniu każdej z Iglic, wróg wyprowadzi kontratak.

Pierwsza Iglica znajduje się tuż obok twojej bazy, na zachód od niej - wyślij tam wojsko, by wybiło pilnujących je wrogów i zdemolowało wszystkie budynki. Pamiętaj jednak, iż zniszczenie każdej z Iglic wiąże się z nagłym kontratakiem wroga, który nadchodzi z kilku kierunków. Zniszcz więc Iglicę i szybko wróć do bazy, by móc ją ochronić.

Przyszła pora na ostatnią Iglicę. - Misja 16 - Książe Burzy | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Przyszła pora na ostatnią Iglicę.

Teraz do wyboru masz dwie opcje - wysłać do ataku całą armię i wracać nią do bazy, gdy wróg rozpoczyna atak, bądź podzielić ją na dwie grupy i część wojsk zostawić w bazie. Pierwszy sposób jest jednak lepszy i to jego będziemy się tutaj trzymać. Wróć do bazy, zregeneruj wojska i wyślij je w stronę dowolnego z trzech pozostałych miejsc, gdzie znajdziesz Mroczne Iglice. Gdy je zniszczysz, błyskawicznie wróć wojskami do bazy. Odeprzyj kontratak i wyślij jednostki na kolejną Iglicę. Powtórz całą czynność do momentu, aż wszystkie 4 Iglice padną na ziemię, a wykonasz to zadanie, a akcja przeniesie się do Kosmicznych Marines.

Ustaw Posterunki Nasłuchowe (Establish Listening Posts)

Wykorzystaj potężny zapas surowców, by rozbudować bazę i wyszkolić wojska. - Misja 16 - Książe Burzy | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Wykorzystaj potężny zapas surowców, by rozbudować bazę i wyszkolić wojska.

Najtrudniejsza część tej misji, gdyż czeka cię walka z absurdalnymi ilościami wrogich wojsk. Plus jest jednak taki, iż na początku posiadać będziesz olbrzymi zapas surowców, co pozwoli ci nająć naprawdę sporą armię. Zrekrutuj jeszcze kilku dodatkowych Serwitorów, budowniczych Kosmicznych Marines i wznieś brakujące budynki. Następnie rozpocznij rekrutację jednostek - warto zainwestować w Taktycznych Marines z Ciężkimi Bolterami i z Laserami, gdyż oba te oddziały doskonale poradzą sobie z zawrotną ilością mięsa armatniego, jakie będzie na nich nacierać podczas tego etapu. Warto naprawić też główny budynek, gdyż jest on w krytycznym stanie.

Drugi z trzech punktów zasobów. - Misja 16 - Książe Burzy | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Drugi z trzech punktów zasobów.

Gdy wyszkolisz wystarczająco jednostek (czyt. wyczerpiesz zapasy), udaj się na wschód, do pierwszego znacznika. Oczyść okolicę z wrogów i zajmij punkt. Następnie wyślij tam Serwitora i postaw Punkt Nasłuchowy. Zostaw tutaj kilka oddziałów, najlepiej 1-2 Szturmowych Marines i kilka walczących na odległość i wyślij resztę sił w stronę kolejnego punktu, który znajdziesz na wschód. Zajmij go i na nim również wybuduj Posterunek Nasłuchowy. Rozdziel pozostałą armię na dwie części - w jednej niech będą Gabriel Angelos, Imperialny Rycerz Solaria i 2-3 oddziały walczące na dystans. Wyślij grupę z Gabrielem do punktu zasobów ulokowanego na północ, resztę jednostek został przy drugim punkcie, by go broniła. Podbij trzeci punkt, ustaw tam Punkt Nasłuchowy, a po chwili załączy się scena przerywnikowa i aktywuje nowe zadanie.

Broń Posterunków Nasłuchowych (Defend Listening Posts)

Za wszelką cenę obronić musisz wszystkie 3 punkty! - Misja 16 - Książe Burzy | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Za wszelką cenę obronić musisz wszystkie 3 punkty!

Twoim celem jest obrona Punktów Nasłuchowych, które przed momentem zostały ustawione na punktach zasobów. Musisz to robić przez 5 minut. Jest jedno ale - gdy wróg zniszczy dowolny posterunek, odliczanie się zatrzyma. Wznowić możesz je odbudowując posterunek. By ułatwić sobie zadanie, warto odpowiednio podzielić siły pomiędzy trzy punkty:

Gdy odliczanie dobiegnie końca, na polu walki pojawi się absurdalna ilość przeciwników. Nie przejmuj się jednak, gdyż jest to normalne, a ich pokonanie nie jest możliwe. Po krótkiej chwili odpali się scena przerywnikowa, po której misja dobiegnie końca.