Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia 3 - poradnik do gry

Syberia 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Odszukaj strażnika po drugiej stronie rzeki | Opis przejścia Syberia 3 Poradnik Syberia 3

Po wyjściu Kate z jurty maszeruj pomiędzy strusiami w dół ekranu, a dotarłszy na początek karawany, skieruj się nieco w lewo i idź dalej piaszczystą drogą - po lewej zostawiając za sobą beżowy nieduży budynek.

Minąwszy go, skieruj się nad urwisty brzeg rzeki - trzeba obejść od lewej miejsce z przypominającą piec z czterema kominami konstrukcją otoczoną ciemnymi głazami - Odszukaj strażnika po drugiej stronie rzeki | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

Minąwszy go, skieruj się nad urwisty brzeg rzeki - trzeba obejść od lewej miejsce z przypominającą piec z czterema kominami konstrukcją otoczoną ciemnymi głazami. Zastaniesz tam Kurka - porozmawiaj z nim. Kate zobowiąże się przejść przez most i pogadać z jukolskim strażnikiem mieszkającym na drugim brzegu rzeki.

Następnie udaj się do owego mijanego przed chwilą budynku - to tutejszy punkt celny (czy coś w tym rodzaju). Podejdź do okienka (z lewej strony budynku - przy moście) i porozmawiaj z celnikiem. Mężczyzna zgodzi się, by Kate przeszła przez most, ale najpierw musi ona uruchomić koło młyńskie. (Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie Wszystkie chwyty dozwolone, opuść koło młyńskie do wody przed rozmową z celnikiem - osiągnięcie wpada podczas poruszenia przez niego tej kwestii).

W tym celu przemieść się na prawą stronę budynku, przy której znajduje się taras - na samym końcu tego boku zainstalowana jest metalowa drabinka, po której zejdź poziom niżej. Na drugim tarasie cofnij się w lewo i zejdź po kolejnej drabince jeszcze niżej.

Tam kliknij solidną wajchę przy ścianie budynku (po prawej), na lewo od młyńskiego koła - Odszukaj strażnika po drugiej stronie rzeki | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

Tam kliknij solidną wajchę przy ścianie budynku (po prawej), na lewo od młyńskiego koła. Kate uda się je uruchomić. Po drabinkach wróć do celnika - powiadom go o sukcesie zleconej misji i skieruj się na most (na lewo od budynku). Przebiegnij przez pierwszą część mostu, a następnie przez drugą - celnik uniesie je kolejno.

Za mostem maszeruj do ogrodzonej drewnianym płotem jurty (po prawej) i pogadaj z jukolskim strażnikiem. Dowiesz się, że duchy wymagają specjalnych znaków dymnych oraz... wódki. Opuść jurtę i wróć przez most na drugi brzeg rzeki.