Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia 3 - poradnik do gry

Syberia 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pomóż Oskarowi odholować Kryształ | Opis przejścia Syberia 3 Poradnik Syberia 3

Opuść lokum Kateriny, ale zanim wespniesz się po drabinie, skieruj się w prawo, a potem w dół ekranu. Wszedłszy po schodach, znajdziesz się przy gruzowisku, które uprzątają Jukole. Zastaniesz tam Kurka - porozmawiaj z nim (osiągnięcie Myśl wielowymiarowo).

Wróć pod drabinę i wagonikiem dotrzyj do miejsca startu kolejki. Zejdź po schodach na teren parku i skieruj się do budynku po lewej. Przejdź przez warsztat i drugimi drzwiami wyjdź na pomost z torami, na końcu którego czeka Oskar w zbadanym wcześniej przez Kate pojeździe. Porozmawiaj z nim (gdy Oskar poruszy kwestię zasilania w parku, którą Kate rozwiązała już dawno temu, otrzymasz osiągnięcie Podrygi).

Po prowizorycznej kładce z desek, która w międzyczasie połączyła obie części pomostu, podejdź do stojących przy promie Jukoli - Pomóż Oskarowi odholować Kryształ | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

Po prowizorycznej kładce z desek, która w międzyczasie połączyła obie części pomostu, podejdź do stojących przy promie Jukoli. Przyjrzyj się linie okręconej wokół pachołka, po czym pogadaj z Bouruthem. Kiedy Jukole podepną linę do pojazdu, w którym siedzi Oskar, wróć do niego i powiedz mu, że może ruszać. Niestety, pomysł z odholowaniem w ten sposób Kryształu nie wypali.