Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia 3 - poradnik do gry

Syberia 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opuść oddział chorych i odszukaj Zamiatina | Rozdział pierwszy | Syberia 3 Poradnik Syberia 3

Kiedy pojawi się doktor Olga, porozmawiaj z nią. Po jej wizycie udaj się na balkon i odbierz od sowy zreperowany klucz do wyjścia. Wróć do pokoju i pogadaj z Kurkiem. Opuść pomieszczenie i maszeruj do brązowych drzwi. W zbliżeniu otwórz je naprawionym kluczem i wejdź do windy. Skorzystaj z widocznych na ścianie przycisków, by zjechać na parter (osiągnięcie Poszanowanie zasad).

Od windy maszeruj w prawo, w stronę recepcji, i skręć w widoczny na prawo od niej korytarz - Opuść oddział chorych i odszukaj Zamiatina | Rozdział pierwszy | Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

Od windy maszeruj w prawo, w stronę recepcji, i skręć w widoczny na prawo od niej korytarz. Wejdź do gabinetu doktora Zamiatina (przy jego drzwiach rozmawiają dwie grube kobiety z personelu szpitala). Pogadaj z dyrektorem kliniki - dowiesz się, że zgodę na opuszczenie placówki przez Kate pozostawia on w gestii doktor Olgi. Dostaniesz od niego książkę o Jukolach. Zagadnij go na ich temat i wypytaj o wszystko.

Możesz oczywiście przejrzeć otrzymaną książkę - w tym celu naciśnij klawisz "J", by przywołać ekwipunek z dokumentami. Następnie naciśnij klawisz z cyfrą 3, by pojawiło się zbliżenie książki, po czym na przemian wciskaj klawisz z cyfrą 2, by uzyskać tłumaczenie danej strony (dzieło jest w języku rosyjskim), klawisz z cyfrą 4, by powrócić do zbliżenia na książkę, i klawisz ze strzałką w prawo, by przewrócić kolejną stronę. Przekartkuj w ten sposób tom do końca.