Night in the Woods - poradnik do gry

Night in the Woods - poradnik do gry

Night in the Woods - poradnik do gry

Koci zawrót głowy. Poradnik do gry Night in the Woods to przede wszystkim kompletny opis przejścia gry wraz z wieloma obrazkami w wysokiej jakości, które pomogą odnaleźć się w tym zwierzęcym, ale jednocześnie niezwykle ludzkim świecie.

Poradnik ten zawiera kompletną solucję przejścia każdej misji głównej w grze Night in the Woods. Dodatkowo zaopatrzony jest w liczne ilustracje oraz autorskie porady na temat danych fragmentów gry. Nie zapomnieliśmy o poradach dotyczących gry w grze, Demon Tower. W tym nieoficjalnym tekście można znaleźć również opisy każdej z misji którą wykonujesz z towarzystwem jednego z przyjaciół. Poradnik doskonale pomoże Ci odnaleźć się w niesamowitym, przedziwnym świecie Night in the Woods.

Night in the Woods jest przygodową grą, której akcja rozgrywa się w rodzinnym miasteczku głównej bohaterki Mae. Gra głównie stawia na relacje między postaciami, dlatego większość czasu będziemy zaznajamiać się z naszymi starymi przyjaciółmi i wybierać z kim chcemy spędzać wolny czas. W grze gracz ma czasem możliwość dokonania mało istotnych wyborów czy powiedzenia specyficznych kwestii, jednak nie wpływają one na przebieg rozgrywki. Autorzy woleli postawić na opowiedzenie konkretnej historii i o budowaniu więzi między bohaterem, a jego przyjaciółmi.

Poradnik do gry Night in the Woods zawiera:

  • Opis przejścia gry;
  • Opis misji z udziałem przyjaciół;
  • Sekrety i ciekawostki;
  • Porady dotyczące Demon Tower;
  • Porady Ogólne;
  • Opis sterowania.

Marcin Baran (www.gry-online.pl)

Informacje o Night in the Woods - poradnik do gry

Autor : Marcin Xanas Baran

Ostatnia aktualizacja : 23 marca 2017

Poradnik zawiera : strony: 12, ilustracje: 41 .

Popularne strony w Night in the Woods - poradnik do gry

Night in the Woods - screen - 2014-06-09 - 283946Night in the Woods - screen - 2014-06-09 - 283945Night in the Woods - screen - 2014-06-09 - 283944Night in the Woods - screen - 2014-06-09 - 283943Night in the Woods - screen - 2014-06-09 - 283942Night in the Woods - screen - 2014-06-09 - 283941Night in the Woods - screen - 2014-06-09 - 283940Night in the Woods - screen - 2014-06-09 - 283939

23.03.2017 18:14
👎
2
Wiololo
4
Junior

Po raz kolejny autor Xanas pokazał swój "kunszt" to jest jakiś obłęd, tak dobra gra, a tak zmaltretowana przez tragiczny opis przejścia. Czy redakcja nie ma żadnych autorów pod ręką, którzy piszą na poziomie? Nie wiem jak mogę traktować tekst, w którym są popłuczyny typu "Użyj windy, która jest obok. Podczas pracy Gregga, ty musisz sprawdzić, czy możecie uciec w razie czego." itp. Ten opis przejścia przypomina bełkot, jakby jakiś znajomy próbował mi opowiedzieć jak przejść grę, a nie jakbym czytał profesjonalny poradnik na poziomie...

post wyedytowany przez Wiololo 2017-03-23 18:14:30
24.03.2017 14:47
😊
1
odpowiedz
Zmroku
27

poprawiliśmy to i owo.

A gra rzeczywiście jest super!