Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sniper Elite 4 - poradnik do gry

Sniper Elite 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poznaj zawartość transportów w lokacji Stocznia Lorino | Sniper Elite 4 Sniper Elite 4 poradnik

Z tej strony opisu przejścia do Sniper Elite 4 dowiesz się jak poznać zawartość wrogich transportów w ramach zaliczania czwartej misji gry - Stocznia Lorino. W poradniku zawarliśmy najlepszą naszym zdaniem trasę do miejsca odnalezienia ważnych dowodów.

Przebiegnij od magazynu na centralną część portu, potem do oznaczonego budynku - Poznaj zawartość transportów w lokacji Stocznia Lorino | Sniper Elite 4 - Sniper Elite 4 - poradnik do gry
Przebiegnij od magazynu na centralną część portu, potem do oznaczonego budynku

Aby poznać zawartość transportów niemieckich musisz udać się do kolejnego budynku na północy (M4,9). Warto przedostać się ze składu broni na parter, za budynkiem od strony wody - jest tam wąskie przejście. Przedostaniesz się nim w pobliże statków. Idź tą drogą do budynku wskazywanego przez radar chowając się między skrzynkami. Jeśli wzbudzisz podejrzenia, strzel w hak oddalony od siebie lub wyrzuć gdzieś granat, aby zmylić wroga.

Schody na dach - jest to także nienajgorsza pozycja snajperska - Poznaj zawartość transportów w lokacji Stocznia Lorino | Sniper Elite 4 - Sniper Elite 4 - poradnik do gry
Schody na dach - jest to także nienajgorsza pozycja snajperska

Do budynku prowadzą trzy drogi: główne drzwi, przed którymi stoi najwięcej przeciwników (możesz wejść od północnej strony budynku na dach i zejść rurami tuż przy drzwiach; okno od strony szosy po zachodniej stronie; fragment muru do wysadzenia od północnej strony (to jednakże jak można się domyślić spowoduje dużo hałasu).

Dowody do zabrania - Poznaj zawartość transportów w lokacji Stocznia Lorino | Sniper Elite 4 - Sniper Elite 4 - poradnik do gry
Dowody do zabrania

Najłatwiej wejść oknem od strony szosy, przechodząc w jego pobliże za budynkiem od północnej strony. Ostatecznie do budynku wchodzisz tylko na chwilę - aby zabrać obiekt leżący na stole, tuż przed głównym wejściem. Po zabraniu go wyskocz ponownie oknem na szosę.