Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Gwint - poradnik do gry

Gwint - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Potwory | Frakcje Poradnik Gwint

Ostatnia aktualizacja: 20 czerwca 2017

Armia Potworów prowadzona jest do boju przez Eredina, Dagona lub Ukrytego - Potwory | Frakcje - Gwint - poradnik do gry

Armia Potworów prowadzona jest do boju przez Eredina, Dagona lub Ukrytego. W zależności od wybranego Dowódcy, talia będzie nastawiona na zagrywanie efektów pogodowych, pochłanianie innych jednostek lub połączenie tych dwóch opcji. W jej szeregach znajdziesz najbardziej przerażające i krwiożercze bestie, a także zjawy i inne nadnaturalne stworzenia, a część z nich jest odporna na nawet najbardziej przejmujący mróz lub gęstą mgłę. Siłą Potworów jest liczebność więc nie raz będziesz zmuszony stawić czoła ich przerażającym szeregom.

Porady

1. Siłą Potworów jest ich zdolność do zagrywania efektów pogodowych. W swoich szeregach posiadają jednostki, które po zagraniu zsyłają na przeciwnika Mróz, Mgłę lub Deszcz. Często zdarza się, że same są odporne na te zjawiska pogodowe.

2. Aktualnie można spotkać 3 archetypy talii Potwór:

  1. Talia nastawiona na Pochłanianie w której znajdą się jednostki zdolne do pożerania własnych jednostek, kart znajdujących się w talii przeciwnika lub na jego cmentarzu. Należy tutaj wspomnieć o tym, że do kontrowania takiej talii przydadzą się jednostki z umiejętnością Blokowania lub Degradowania.
  2. Talia nastawiona na zagrywanie efektów pogodowych i utrudnianie w ten sposób zbudowanie solidnej wartości punktowej przeciwnika. W starciu z takim przeciwnikiem niezbędne są karty, które są w stanie rozwiać niesprzyjające warunki pogodowe, jak np. Brzask.
  3. Połączenie dwóch opcji wspomnianych powyżej. Jest to chyba najtrudniejsza do skontrowania talia ponieważ posiada znacznie więcej możliwości uprzykrzania życia przeciwnikowi.

3. Pamiętaj, że zagrywając Jeźdźców Dzikiego Gonu gdy przegrywasz rundę, zatrzymasz te jednostki na planszy do rundy kolejnej.

4. Pamiętaj, że w talii Potworów mogą znaleźć się jednostki, które czerpią korzyści z Mgły (Mglak, Starożytny Mglak). Miej na uwadze, że przy wywoływaniu efektu Mgły na planszy możesz za darmo przywołać Mglaki z talii przeciwnika. Starożytny Mglak będący pod wpływem Mgły zwiększa swoją siłę o 1 co każdą turę.

5. Jeśli grasz talią na wskrzeszanie jednostek możesz trafić na talie Potworów w której znajdą się Gryfy. Dzięki tym stworzeniom gracz ma możliwość wyciągnięcia z cmentarza przeciwnika wybranej Brązowej jednostki. Uważaj, aby nie stracić kluczowej karty po wysłaniu jej na cmentarz.