Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dishonored 2 - poradnik do gry

Dishonored 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja Poradnik Dishonored 2

Ostatnia aktualizacja: 25 listopada 2016

Koło zaworu znajdziesz w głównym pomieszczeniu. - Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja - Dishonored 2 - poradnik do gry
Koło zaworu znajdziesz w głównym pomieszczeniu.

Po przebudzeniu skieruj się do pokoju dr. Hypatii (jeżeli uratowałeś ją we wcześniejszej misji), a znajdziesz tam całą skrzynkę eliksirów many, dzięki którym odnowisz swoje zapasy. Zaraz po tym będziesz mógł wykonać zadanie opcjonalne, które polega na znalezieniu koła zaworu i zakręcenia przecieku w dolnych pokładach. Samo koło do zaworu leżeć będzie w głównym pomieszczeniu łajby.

Wskocz na balkon, by dostać się do mieszkania. - Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja - Dishonored 2 - poradnik do gry
Wskocz na balkon, by dostać się do mieszkania.

Po krótkiej eksploracji skieruj się do Meagan Foster i udajcie się razem do dolnej Aventy. Zaraz po opuszczeniu łodzi przeszukaj teren obok materaca po lewej stronie, a znajdziesz wielorybią kość, która przyda ci się przy wytwarzaniu amuletów. Oprócz tego znajdziesz w tym rejonie sporo kosztowności pod postacią przedmiotów takich jak przetworzony tran. Po zebraniu wszystkich kosztowności z dolnej części lokacji udaj się wyżej i wskocz na pokazany na obrazku balkon. Z tego miejsca będziesz mieć doskonałą widoczność na cały plac, a także możliwość zebrania pierwszego kościanego amuletu, który schowany został w gablocie, w mieszkaniu po prawej stronie. W tym samym pomieszczeniu wisieć będzie także twój pierwszy obraz - Stochastyczne oczy Ramseya. Warto także zabrać stąd monety leżące na komodzie oraz order wojenny leżący na biurku.

Doskonałe miejsce do sprawdzenia terenu. - Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja - Dishonored 2 - poradnik do gry
Doskonałe miejsce do sprawdzenia terenu.

Twoim następnym zadaniem będzie wyczyszczenie lokacji ze strażników w taki sposób, żeby cywile z lewej stroni ani inni strażnicy nie dostrzegli twoich działań. Jeżeli kroczysz ścieżką ducha, ustaw się w miejscu pokazanym na obrazku i obezwładnij strażnika, który stoi w posterunku strażniczym po prawej stronie. Dodatkowo miejsce, w którym aktualnie przebywasz jest doskonałym miejscem do chowania ciał. Po prostu wskocz na górę z obezwładnionym strażnikiem, a nikt go nie zobaczy. Kolejnym krokiem jest wyeliminowanie strażnika w niebieskim mundurze, który patroluje teren. Najlepiej jest się go pozbyć poprzez nakręcenie budzika znajdującego się wewnątrz posterunku strażniczego. Po przygotowaniu pułapki wskocz na górę i poczekaj aż strażnik przyjdzie zbadać hałas i w odpowiednim momencie go wyeliminuj.

Poczekaj aż strażnik się obróci. - Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja - Dishonored 2 - poradnik do gry
Poczekaj aż strażnik się obróci.

Na dole zostało już tylko dwóch strażników. Przejdź na drugą stronę lokacji i poczekaj w miejscu pokazanym na obrazku na przechodzącego tam przeciwnika. Jak tylko się obróci i zacznie wracać na drugą stronę, ogłusz go. Drugi strażnik będzie obrócony do tej pozycji plecami dlatego bez problemu można ich w ten sposób wyeliminować. Ważnym jest by oba ciała strażników schować w miejscu, w którym schowałeś poprzednich. W ten sposób czarownice, które będą się tam kręcić pod koniec misji ich nie dostrzegą, co nie zrujnuje twoich perfekcyjnych statystyk końcowych.

Mapa lokacji, a po lewej stronie alejka. - Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja - Dishonored 2 - poradnik do gry
Mapa lokacji, a po lewej stronie alejka.

Niezależnie od tego w jaki sposób wyczyściłeś lokacje, musisz dostać się na stację kolejki. Możesz to zrobić na dwa sposoby. Albo kupisz klucz elektryczny na czarnym rynku, albo wskoczysz na dach kolejki i zniszczysz szklany dach, by dostać się do środka. Zanim jednak to zrobisz, zabierz mapę, która wisi na ścianie po lewej stronie od ściany światła, a z alejki obok - wielorybią kość. Pod żadnym pozorem jednak nie wchodź do kolejnej lokacji, na końcu alejki. Czekać tam będą na ciebie wrogowie z zastawioną pułapką, którzy z powodzeniem wykluczą twój status ducha.

Zaatakuj złodzieja po lewej stronie jak tylko skończą ze sobą rozmawiać. - Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja - Dishonored 2 - poradnik do gry
Zaatakuj złodzieja po lewej stronie jak tylko skończą ze sobą rozmawiać.

Zamiast tego wróć do wejścia do stacji i udaj się do prawej alejki. Podczas drogi uważaj na pułapki, dlatego wspomóż się umiejętnością widzenia przez ściany żeby je zlokalizować. Po przedostaniu się na drugą stronę zauważysz dwóch Wyjców. Przeciwnik po lewej stronie patrzy na przeciwnika po prawej, dlatego ogłusz go w pierwszej kolejności. Ważnym jest, by umożliwić im skończenie rozmowy zanim przystąpisz do ataku. Kolejnym krokiem jest wywabienie innych Wyjców z ich kryjówek. Zabierz ze stolika obok butelkę Wyjców i rzuć na środek lokacji. Dwóch z trzech strażników przybiegnie sprawdzić co się stało i zaczną przeszukiwać lokację. Zaatakuj ich w momencie, w którym będą przeszukiwać kosz na śmieci po prawej stronie. Ostatnim już przeciwnikiem będzie kobieta, na środku. Niedaleko kobiety znajdziesz pierwszą runę oraz kosztowności, a po ich zebraniu udaj się na plac główny kolejki.

W śmietniku znajdziesz kosztowności, a na końcu drogi - żebraka. - Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja - Dishonored 2 - poradnik do gry
W śmietniku znajdziesz kosztowności, a na końcu drogi - żebraka.

Z placu głównego będziesz mógł przejść do czarnorynkowego sklepu zlokalizowanego na północy. W lokacji tej znajdziesz żebraka, który może podzielić się pewną informacją odnośnie ukrytych skarbów jeżeli poświęcisz dla niego pięć monet. Dowiesz się od niego, że niedaleko tego miejsca istnieje sekretne przejście, które zaprowadzi cię do omawianego skarbu.

Użyj mignięcia lub dalekiego chwytu, by dostać się na balkon. - Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja - Dishonored 2 - poradnik do gry
Użyj mignięcia lub dalekiego chwytu, by dostać się na balkon.

Żeby się tam dostać musisz wskocz na balkon na ostatnim piętrze, który widoczny jest na obrazku. W mieszkaniu roić się będzie od krwiogzów, dlatego uważaj przy przechodzeniu do kolejnych pomieszczeń. W całym budynku znajdziesz około 100-150 monet oraz wielorybią kość, dlatego warto przeszukać je wszystkie. Po przeszukaniu budynku zejdź na sam dół i skieruj się do bramy, a dowiesz się kolejnych ciekawych rzeczy na temat tego miejsca od żebraka. Znajdziesz tutaj zamkniętą bramę oraz zejście do piwnicy gdzie czekać będzie na ciebie dwóch złodziei. Najlepszym sposobem na ich eliminacje jest użycie strzałek usypiających, ale jeżeli takowych nie posiadasz, ustaw się w rogu i poczekaj na dogodny moment, by zaatakować. Jak już będzie po wszystkim, zabierz klucz do bramy z komody i porozglądaj się po pomieszczeniach. Przy ścianie znajdziesz dwa zbiorniki z tranem, które potrzebne będą do zniszczenia ściany dzielącej piwnice z czarnorynkowym sklepem. Do zniszczenia ściany potrzebujesz jednak trzeciego zbiornika. Więcej o włamaniu do sklepu znajdziesz w rozdziale działania specjalne - Czarnorynkowy włam. Zanim opuścisz to miejsce, zabierz stamtąd wielorybią kość.

Wychyl się na zadaszeniu i wskocz na balkon. - Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja - Dishonored 2 - poradnik do gry
Wychyl się na zadaszeniu i wskocz na balkon.

Wróć teraz do miejsca gdzie spotkałeś Wyjców i wskocz na widoczne na obrazku zadaszenie. Na końcu zadaszenia wychyl się, a zobaczysz balkon i otwarte okno. W pomieszczeniu znajdziesz kolejny obraz, a w gablocie kolejny kościany amulet. Po zebraniu wszystkich kosztowności zejdź piętro niżej gdzie znajdziesz sejf z zamkiem szyfrowym. Kod do zamka zapisany jest w części na tablicy. Zabierz butelkę wina, która blokuje widoczność, a zobaczysz dwie zapisane cyfry. Ustaw te dwie cyfry na zamku sejfu, a trzecią po prostu odgadnij poprzez przełączanie kolejnych cyfr. W sejfie znajdziesz całkiem sporo kosztowności.

Kapliczka znajduje się wewnątrz budynku. - Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja - Dishonored 2 - poradnik do gry
Kapliczka znajduje się wewnątrz budynku.

Ostatnim już krokiem przed przystąpieniem do opuszczenia tego miejsca jest znalezienie kapliczki odmieńca. Wróć na początek lokacji i wejdź do budynku pokazanego na obrazku (budynek po lewej stronie). W budynku roi się wręcz od krwiogzów, dlatego stąpaj powoli, ale sukcesywnie czyść kolejne gniazda i przeszukuj pomieszczenia.

Obok drzwi znajduje się mała wnęka, dzięki której dostaniesz się do środka. - Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja - Dishonored 2 - poradnik do gry
Obok drzwi znajduje się mała wnęka, dzięki której dostaniesz się do środka.

Na najwyższym piętrze znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Jeżeli nie posiadasz umiejętności, która pozwala przechodzić przez kratki wentylacyjne, musisz przeskoczyć przez widoczną na obrazku wnękę nad drzwiami. Kapliczkę z dwiema runami znajdziesz w sąsiednim pomieszczeniu.

Schowaj się za drzwiami i poczekaj aż trzeci Wyjec wejdzie do środka. - Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja - Dishonored 2 - poradnik do gry
Schowaj się za drzwiami i poczekaj aż trzeci Wyjec wejdzie do środka.

Udaj się teraz do czarnorynkowego sklepu, a otrzymasz krótkie zadanie opcjonalne. Zadanie polega na uratowaniu sprzedawczyni przed wymuszeniem ze strony Wyjców. Ustaw się w miejscu pokazanym na obrazku, poczekaj aż ostatni członek gangu wejdzie do środka i ogłusz go. Po jego eliminacji zostało ci dwóch przeciwników. Ważnym jest, by przejść nad walizkami po prawej stronie do kolejnego wroga. W ten sposób nie zostaniesz dostrzeżony przez nikogo. Po całej akcji ponownie porozmawiaj ze sprzedawczynią i zaakceptuj znalezione wcześniej schematy. Możesz teraz zakupić klucz elektryczny i przejrzeć dostępne ulepszenia. Warto się szczególnie zainteresować ulepszeniem do strzałek usypiających, by robiły to zaraz po uderzeniu, minami ogłuszającymi oraz miejsc do używania kościanych amuletów. Miny ogłuszające trzeciego poziomu przydadzą ci się podczas eliminowania mechanicznych strażników w późniejszym etapie misji.

Na dach dostaniesz się także za pomocą zadaszenia na tyłach. - Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja - Dishonored 2 - poradnik do gry
Na dach dostaniesz się także za pomocą zadaszenia na tyłach.

Jeżeli zakupiłeś klucz elektryczny, możesz udać się do ściany światła, przeprogramować ją i wejść na stację. Jeżeli niczego nie kupowałeś, wskocz na widoczny na obrazku podest i dostań się na dach.

Poczekaj aż strażnicy się rozdzielą, a wtedy zaatakuj. - Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja - Dishonored 2 - poradnik do gry
Poczekaj aż strażnicy się rozdzielą, a wtedy zaatakuj.

Będąc na dachu ustaw się w miejscu widocznym na obrazku i zniszcz szklaną osłonę. Poczekaj aż strażnicy się rozdzielą i wyeliminuj ich obu w odpowiednim momencie. Na piętrze znajdziesz kolejny kościany amulet, a po jego zebraniu skieruj się na parter. Na parterze znajdziesz dozownik do zbiorników na tran. Użyj go, by otrzymać pusty pojemnik, po czym włóż go do stacji paliwowej z tranem i napełnij. W ten sposób uzyskasz dostęp do trzeciego pojemnika z tranem, który potrzebny jest do zniszczenia ściany dzielącej cię od czarnorynkowego sklepu. Wróć do piwnicy, w której znalazłeś dwa pojemniki pod ścianą, opuść trzeci, wycofaj się i strzel do nich, by wywołać eksplozję, która zniszczy ścianę. W ten sposób możesz okraść sklep gdzie znajdziesz całe mnóstwo kosztowności, w tym kolejną runę oraz klucz do recepcji.

Uwaga! Jeżeli chcesz uzyskać status "litościwy" koniecznie odsuń ciała dwóch kobiet, które mogą leżeć zbyt blisko pojemników z tranem ustawionych pod ścianą. Jeżeli zainicjujesz wybuch, a ciała będą zbyt blisko, gra zaliczy to jako zabójstwo.

Po okradzeniu sklepu wróć z kluczem na stację i otwórz zablokowane wcześniej drzwi na parterze. W środku znajdziesz kolejny sejf z kosztownościami, a na biurku pierwszy schemat. Po zakończonej eksploracji tej lokacji będziesz mógł wsiąść do kolejki i przenieść się do górnej Aventy.