Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dishonored 2 - poradnik do gry

Dishonored 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeszukaj pokój Hamiltona (opcjonalne) | Misja 3 - Droga pani doktor Poradnik Dishonored 2

Ostatnia aktualizacja: 25 listopada 2016

Zabierz butelkę z eterem i rzuć w stronę przeciwników, by uśpić ich w tym samym momencie. - Przeszukaj pokój Hamiltona (opcjonalne) | Misja 3 - Droga pani doktor - Dishonored 2 - poradnik do gry
Zabierz butelkę z eterem i rzuć w stronę przeciwników, by uśpić ich w tym samym momencie.

Kolejnym krokiem jest odnalezienie informacji na temat miejsca pobytu Sokołowa. Żeby to zrobić, musisz zejść dwa piętra w dół i otworzyć wcześniej zamknięte drzwi za pomocą klucza dr. Hypatii, by dostać się do Hamiltona. Jak tylko to zrobisz, znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Kucnij, schowaj się za prawym stolikiem i zabierz z niego butelkę z eterem. Poczekaj aż elitarny strażnik w czerwonym mundurze podejdzie do strażnika stojącego przed szybą i rzuć w odpowiednim momencie butelką pod ich nogi. W ten sposób uśpisz dwóch strażników jednocześnie.

W pomieszczeniu po prawej stronie znajdziesz krwiogzy i kilka gniazd, z których może wypaść krwawa żywica, a w pomieszczeniu po lewej audiograf oraz dostęp do pokoju, w którym znajduje się Hamilton. Po krótkiej rozmowie z nim, zabierz z pojemnika jego rzeczy wraz z kluczem do pokoju i udaj się na ostatnie piętro budynku. Możesz zauważyć biuro Vasco zlokalizowane na końcu pomieszczenia z laboratorium, które zawierać będzie sejf z szyfrem. Kod do szyfru będzie mieć Vasco, który leży w sali razem z dr. Hypatią, dlatego możesz w tym momencie go zignorować.

Rozbrój pułapki przed wejściem do mieszkania. - Przeszukaj pokój Hamiltona (opcjonalne) | Misja 3 - Droga pani doktor - Dishonored 2 - poradnik do gry
Rozbrój pułapki przed wejściem do mieszkania.

Przed wejściem do biura Hamiltona rozbrój pułapki, które są rozmieszczone w dwóch rogach. W samym pokoju Hamiltona, na biurku leżeć będzie kilka kosztowności oraz schemat - Destylacja oparów rtęci. Musisz zabrać stąd także jego dziennik, który leży na drugim biurku.