Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dishonored 2 - poradnik do gry

Dishonored 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ucieknij z Dunwall | Misja 1 - Długi dzień w Dunwall | Dishonored 2 Poradnik Dishonored 2

Ulice Dunwall znowu pogrążone. - Ucieknij z Dunwall | Misja 1 - Długi dzień w Dunwall | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Ulice Dunwall znowu pogrążone.

Zanim wyjdziesz na ulice Dunwall, zbadaj początkowy korytarz. Po prawej stronie znajdziesz swój pierwszy obraz Custis, Morgan i ten trzeci (Custis, Morgan, and the Postulate Child) warty 200 monet. Po wyjściu z budynku będziesz musiał przedostać się przez ulice i dotrzeć do portu, w którym czekać będzie na ciebie łódź. Możesz oczywiście przebić się siłą przez patrolujących teren strażników lub starać się skradać między nimi. Pierwszym twoim przystankiem na powyższym obrazku powinien być dom po lewej stronie.

Zabierz obraz, by odnaleźć kod do sejfu. - Ucieknij z Dunwall | Misja 1 - Długi dzień w Dunwall | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Zabierz obraz, by odnaleźć kod do sejfu.

Jak tylko dojdziesz na miejsce, udaj się do pokoju na dole gdzie znajdziesz sejf z szyfrem. Kod do sejfu schowany jest pod obrazem znajdującym się po prawej stronie (451). Obraz Infantylne Argumenty Lady Boyle (The Obtuse Angle of Lady Boyle) wart 200 monet będzie twoim drugim znalezionym obrazem i ostatnim w tej misji. W samym sejfie znajdziesz dwie srebrne sztaby (75 monet sztuka) oraz amunicję do broni.

Przejście, dzięki któremu nie zostaniesz zauważony. - Ucieknij z Dunwall | Misja 1 - Długi dzień w Dunwall | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Przejście, dzięki któremu nie zostaniesz zauważony.

Po eksploracji omawianego wcześniej budynku, wyjdź na ulicę i zacznij się przemieszczać w dalsze zakątki Dunwall. W momencie pokazanym na obrazku będziesz mieć okazję do zebrania mapy lokacji, która wisi na ścianie po prawej stronie. Jeżeli nie chcesz zabijać strażników to jedyną metodą na zebranie mapy jest przekradnięcie się prawym dolnym kanałem i użycie małego przejścia, które widoczne jest na powyższym obrazku. Mapa wisieć będzie naprzeciwko twojej pozycji.

Obezwałdnij strażnika, by pomóc drukarzowi. - Ucieknij z Dunwall | Misja 1 - Długi dzień w Dunwall | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Obezwałdnij strażnika, by pomóc drukarzowi.

Po zebraniu mapy możesz także przejść na lewą stronę i dotrzeć do Dunwallskiego Kuriera (spójrz na zebraną wcześniej mapę, by określić dokładne położenie budynku). Sam kurier będzie przebywał na ostatnim piętrze redakcji. Jeżeli zdecydujesz się mu pomóc i obezwładnisz strażnika, który go przesłuchuje, otrzymasz odznaczenie podczas podsumowania misji. Pamiętaj, że po ogłuszeniu strażnika musisz wrócić do kuriera, by z nim porozmawiać.

Tylne wejście do biura Boylea. - Ucieknij z Dunwall | Misja 1 - Długi dzień w Dunwall | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Tylne wejście do biura Boyle'a.

Jeżeli zależy ci na zbieraniu monet, zaraz po interakcji z kurierem oraz przeszukaniu redakcji, udaj się naprzeciw ulicy (Boyle Office). Znajdziesz tam dom z zablokowanymi drzwiami. Do środka dostaniesz się od strony alejki, na tyłach budynku (skorzystaj z drzwi znajdujących się na końcu schodów na górę). W budynku znajdziesz całe mnóstwo strażników, dlatego zdecyduj o sposobie ich eliminowania jeszcze przed przystąpieniem do eksploracji pomieszczeń. Najlepszą metodą na ich ciche obezwładnienie jest korzystanie z butelek lub innych przedmiotów zwracających uwagę przeciwników. Będą oni wchodzili po schodach pojedynczo, dlatego nie będziesz mieć żadnych problemów przy ich eliminacji. Zamiast tego możesz oczywiście wybrać wariant siłowy. W tym przypadku możesz zejść do razu na parter i ich zabić. W głównym pomieszczeniu znajdziesz ciało, a za nim pokój z kasami i sejfami. Znajdziesz w nich trochę kosztowności, jednak największym zyskiem będzie zbijanie szyb w gablotach i zabieranie stamtąd wartościowych przedmiotów.

Skorzystaj z wąskiego przejścia po lewej, by pozostać niezauważonym. - Ucieknij z Dunwall | Misja 1 - Długi dzień w Dunwall | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Skorzystaj z wąskiego przejścia po lewej, by pozostać niezauważonym.

Po eksploracji pierwszej części ulic Dunwall możesz przejść przez bramę główną, lub skorzystać z balkonu w budynku kuriera, by przedostać się niezauważonym między strażnikami. Niezależnie od tego jaką drogę wybierzesz, skieruj się do pubu "Pod czarnym kucykiem". Znajdziesz tam kilka kosztowności, które warto zebrać przed udaniem się do łodzi.

Gang kapeluszników jest wrogo nastawiony. - Ucieknij z Dunwall | Misja 1 - Długi dzień w Dunwall | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Gang kapeluszników jest wrogo nastawiony.

Po wyjściu z pubu skieruj się na lewą stronę (patrz obrazek). Znajdziesz tutaj dwóch członków gangu kapeluszników, których będziesz musiał się pozbyć. W budynku po prawej stronie, na stole znajdziesz mapę gwiezdną, którą zabierz przed wyruszeniem w kierunku łodzi (warta jest 50 monet).

Udaj się na łódź, by opuścić Dunwall. - Ucieknij z Dunwall | Misja 1 - Długi dzień w Dunwall | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Udaj się na łódź, by opuścić Dunwall.

Jeżeli wyjdziesz za róg budynku, znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Możesz wskoczyć do wody i popłynąć w stronę łodzi, lub skorzystać z przejścia po prawej stronie, by przeszukać ostatnie części tej lokacji. Znajdziesz tam jednak tylko kilka notatek oraz monet (około 50). Jeżeli będziesz gotowy, popłyń do łodzi i spotkaj się z Meagan Foster. Po krótkiej rozmowie z kapitanem statku zdecyduj czy chcesz opuścić Dunwall i udać się w dalszą drogę. Jeżeli masz do zebranie jakiś ominięty wcześniej sekret, zrób to przed opuszczeniem Dunwall. Pod koniec misji możesz sprawdzić swoje postępy czytając swoje podsumowanie.