Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dishonored 2 - poradnik do gry

Dishonored 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Samouczek/Prolog w Dishonored 2 Poradnik Dishonored 2

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Podążaj wyznaczoną ścieżką. - Samouczek/Prolog w Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Podążaj wyznaczoną ścieżką.

Wstępem do gry właściwej będzie samouczek, który możesz ominąć. Zalecane jest jednak zapoznanie się ze sterowaniem i ogólnym poruszaniem postaci, akcjami do wykonania czy interfejsem. Przez samouczek będziesz przechodził jako Emily, a dopiero w późniejszej scence przerywnikowej będziesz mógł wybrać postać. Na początku zaznajom się z systemem poruszania, a kiedy to zrobisz, udaj się na górne części lokacji, by spotkać się ze swoim ojcem, Corvo Attano. W trakcie drogi wyświetli się komunikat o dodatkowych akcjach takich jak na przykład sprint.

Szkolenie Emily to wstęp do dalszej rozgrywki. - Samouczek/Prolog w Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Szkolenie Emily to wstęp do dalszej rozgrywki.

Po dotarciu do Corvo, będziesz musiał ukończyć mały tor przeszkód. Zaznajomisz się tu z dalszą mechaniką poruszania się, taką jak sprint, kucnięcie, przeskok nad przeszkodami czy wślizg. W dalszej części wskocz do zbiornika wody i przepłyń pod przeszkodą, by dostać się na drugą stronę. Na końcu drogi znajdziesz zwisający łańcuch, dzięki któremu dostaniesz się na dachy. Stamtąd będzie już prosta droga do spotkania z Corvo. Przeskakuj po dachach i wykonuj manewry, o które prosi samouczek.

Nie daj się wykryć. - Samouczek/Prolog w Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Nie daj się wykryć.

Dalsza część samouczka będzie dotyczyć skradania się. Zeskocz w widocznym miejscu na dół i od razu kucnij, by Corvo cię nie usłyszał. W takiej pozycji zakradnij się do jego pleców i naciśnij wymagany przycisk, by go poddusić. W ten sposób nauczysz się jak ogłuszać wrogów, a potrzebne będzie to do odblokowania dobrego zakończenia. Następnym zadaniem będzie wykradzenie klucza od Corvo. Jak tylko odzyskasz panowanie nad postacią, przykucnij i zakradnij się do twojego celu. Po zdobyciu klucza udaj się do drzwi głównych i przejdź do następnej sekcji samouczka.

Następnym rozdziałem samouczka będzie nauka strzelania. Zabierz kuszę i bełty ze stołu (możesz także zabrać bełty wbite w beczkę po lewej stronie) i strzel do celów. Ostatni cel będzie wisieć pod sufitem. Po zniszczeniu obiektu pod sufitem drzwi zostaną otwarte.

Kolejnym, a zarazem ostatnim krokiem będzie nauka walki wręcz z Corvo. Wykonuj manewry, o które prosi samouczek, by nauczyć się atakować, parować oraz przeprowadzać kontrataki. Jak tylko zakończysz swoje przygotowania do gry właściwiej, zostaniesz przeniesiony do sali tronowej.