Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tyranny - poradnik do gry

Tyranny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
M24 - Tyranny - Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Wschód
M24 - Tyranny - Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Wschód
Ognioklucz Ambir
Jasny Kamienny Klucz
Wejście do Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Środek
Wejście do Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Zachód
Wejście do Sali Runicznej Cmentarzyska Mieczy
Komnata z Latarnią
Powiększ mapę

Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy (wschód) M24 - opis i mapa lokacji Poradnik Tyranny

Ostatnia aktualizacja: 28 listopada 2016

Skarby

Skarb 1 – Ognioklucz Ambir

Skarb 2 – Jasny Kamienny Klucz

Ważne miejsca

Wejście do Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Środek

Wejście do Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Zachód

Wejście do Sali Runicznej Cmentarzyska Mieczy

Komnata z Latarnią

Legenda M24 - Tyranny - Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Wschód

Wrogowie

Ważne miejsca

Skarby

Powyższa mapa prezentuje Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Wschód czyli lokację w której będziesz kontynuował wątek główny związany z Wojną Domową. Zrealizujesz tutaj działania związane z zadaniami Wyłom między światami i Centrum Władzy. Poza tym dowiesz się tutaj wielu ważnych informacji fabularnych, a także znajdziesz szereg skarbów oznaczonych na mapie.

Zadania w Starych Murach w Cmentarzysku Mieczy - Wchód

Zadanie główne: Wyłom między światami - w tej lokacji będziesz kontynuował realizowanie zadania. Znajdziesz tutaj przedmioty niezbędne do dezaktywowania duchowej pułapki, która blokuje dostęp do ciała Pierwszego Regenta, a tym samym uniemożliwia ukończenie zadania.

Zadanie główne: Centrum Władzy - z tej lokacji prowadzi bezpośrednia droga do Sali Runicznej Wieży Morskiej. Jeśli dysponujesz odciskami wzoru, który należy odrysować na podłodze, to możesz aktywować Wieżę Morską i posunąć zadanie do przodu.

Przeciwnicy w Starych Murach w Cmentarzysku Mieczy - Wchód

Zatrata - całkiem wytrzymała na obrażenia fizyczne zmora. Zadaje obrażenia elementalne od ognia, które nakładają efekt podpalenia. Obrażenia nie są znaczące, ale nałożenie kilku statusów na jednego bohatera może go szybko wyeliminować.

Ognik - wrażliwa na obrażenia fizyczne zjawa. Zadaje obrażenia elementalne od elektryczności. Porusza się powoli i stanowi zagrożenie tylko w obliczu dużej przewagi liczebnej.

Zagłada - potężna zjawa, która zazwyczaj pojawia się w towarzystwie słabszych okazów. Zadaje obrażenia magiczne i od żywiołów, które ignorują pancerz celu. Potrafi wysysać życie, więc najskuteczniejszą metodą walki z nią jest skupienie kilku bohaterów tylko na niej.

Przejście do dalszych lokacji z Starych Murów w Cmentarzysku Mieczy - Wchód

Z omawianej lokacji możesz dostać się bezpośrednio do Sali Runicznej Wieży Morskiej. Wcześniej jednak potrzebujesz odcisków wzoru, który należy odrysować na podłodze sali. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w solucji do zadania Centrum Władzy. Omawiana lokacja jest też połączona z zachodnią częścią wyższego piętra (Starych Murów w Cmentarzysku Mieczy - Zachód) i możesz z niej wrócić do głównej sali ruin (Starych Murów w Cmentarzysku Mieczy - Środek).