Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tyranny - poradnik do gry

Tyranny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
M5 - Tyranny - Echowa Przeprawa
M5 - Tyranny - Echowa Przeprawa
Stanowisko dowodzenia
Wschodni Most
Zachodni Most
Wejście do Echowej Wioski
Łuk myśliwski Terasowca, Złamany Falks
Zestawy obozowe, Mniejsza mikstura leczenia
Zwój: Sigil Uwiądu (Rdzeń)
Powiększ mapę

Echowa Przeprawa M5 - opis i mapa lokacji w Tyranny Poradnik Tyranny

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Ważne miejsce

Stanowisko dowodzenia

Wschodni Most

Zachodni Most

Wejście do Echowej Wioski

Skarb 1 – Łuk myśliwski Terasowca, Złamany Falks

Skarb 2 – Zestawy obozowe, Mniejsza mikstura leczenia

Skarb 8 – Zwój: Sigil Uwiądu (Rdzeń)

Legenda M5 - Tyranny - Echowa Przeprawa

Ważne miejsce

Towarzysz - możesz go dodać do drużyny.

Handlarz

Trenerzy umiejętności

NPC

Skarb.

Wrogowie

Powyższa mapa prezentuje Echową Przeprawę (Echocall Crossing) czyli lokację w której będziesz kontynuował wątek główny związany Edyktem Kyrosa. Zrealizujesz tutaj zadania związane z misją główną i poboczną, a także znajdziesz kilka skrzyń ze skarbami.

Zadania w Echowej Przeprawie

Zadanie główne: Bitwa o Echową Przeprawę (The Battle of Echocall Crossing) - zadanie pojawi się w dzienniku po ukończeniu zadania Wola Hegemona. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w rozdziałach poświęconych zadaniu.

Zadanie poboczne: Żelazo Zespolonych (Forge-Bound Iron) - zadanie otrzymasz od kowala obozu - Isotanisa w Obozie Wzgardzonych. Twoim celem jest odzyskanie skrzyń z żelazem, które możesz znaleźć w omawianej lokacji. Przejdź do rozdziału dedykowanego zadaniu by uzyskać więcej informacji na jego temat.

Ważne miejsca w Echowej Przeprawie

1. Stanowisko dowodzenia - na początku zadania znajdziesz tam dowódców obu frakcji i pozostałą część oddziału.

2. Most zachodni - zawalony most. W trakcie realizowania zadania głównego będziesz mógł przez niego przejść za pomocą liny.

3. Most wschodni - powiązany bezpośrednio z zadaniem głównym. Najpierw będziesz musiał na niego wejść, bu odwrócić uwagę buntowników, a kończąc etap zadania w tej lokacji opuścić go, by sojusznicy mogli przez niego przejść.

4. Wejście do Echowej Wsi - przejście prowadzące do dalszej lokacji związanej z zadaniami Bitwa o Echową Przeprawę i Żelazo Zespolonych. Tylko z oznaczonego miejsca możesz tam dotrzeć.

Postaci niezależne w Echowej Przeprawie

Antio (M5,1) - Dowódca Wzgardzonych w bitwie o Echową Przeprawę. Możesz stanąć w jego obronie, by zyskać względy Wzgardzonych. Spowoduje to pogorszenie relacji z dowódcą Szkarłatnego Chóru i całą jego frakcją.

Gorzki Żart (Bitter Quip)(M5,1) - Dowódca Szkarłatnego Chóru w bitwie o Echową Przeprawę. Podobnie jak w przypadku wcześniej opisanego dowódcy, możesz zająć jego stronę by zyskać przychylność Chóru, kosztem relacje ze Wzgardzonymi.

Przeciwnicy w Echowej Przeprawie

Matani Sybil - dowódca obrony Echowej Przeprawy. Będziesz mógł chwilę z nią porozmawiać, żeby zrealizować założenia głównej misji. Na końcu etapu zadania Bitwa o Echową Przeprawę przeniesie się do sąsiedniej lokacji - Echowej Wsi.

Gwardia Vendrieńska - jednostki walczące w zwarciu, łucznicy i magowie. Groźni w większych grupach.

Przejście do dalszych lokacji z Echowej Przeprawy

Po ukończeniu wątku głównego pojawi się możesz przenieść się z tej lokacji bezpośrednio do kolejnego miejsca - Echowa Wieś (Echocall Village). Przejście zostało oznaczone na mapie, ponieważ tylko z jednego odnośnika podróży możesz się tam dostać i tylko z lokacji Echowa Przeprawa. Oczywiście możesz w każdej chwili opuścić tę lokację i przejść do dowolnej innej, wcześniej odkrytej i oznaczonej na mapie Studni Vendriena.