Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Battlerite - poradnik do gry

Battlerite - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Energia i negatywne efekty | Podstawy rozgrywki Battlerite Battlerite poradnik

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Energia

Energia to dodatkowy zasób, który wykorzystywany jest przy używaniu specjalnych umiejętności - Energia i negatywne efekty | Podstawy rozgrywki Battlerite - Battlerite - poradnik do gry

Energia to dodatkowy zasób, który wykorzystywany jest przy używaniu specjalnych umiejętności. Wskaźnik energii znajduje się pod paskiem życia Bohatera. Pasek ten podzielony został na 4 żółte odcinki, a każdy z nich to 25 punktów. Energię zdobywa się poprzez wykonywanie zwykłych ataków, korzystanie ze zwykłych umiejętności ofensywnych lub defensywnych. Każda z umiejętności ma podaną w opisie wartość pozyskiwanej energii. Do czego może zostać wykorzystana energia?

  1. Umiejętności "EX" - każdy z Bohaterów może wykorzystać energię do wzmocnienia 2 określonych umiejętności. Kosztuje to 25 punktów energii, ale w zamian za to dana umiejętność zyskuje dodatkowy efekt.
  2. Umiejętność "R" - każdy z Bohaterów ją ma i użycie jej również kosztuje 25 punktów energii.
  3. Umiejętność "F" - jest to tak zwane Ultimate, czyli superzdolność. Wykorzystanie jej zabiera cały pasek energii, czyli 100 punktów.

Negatywne efekty

W trakcie gry w Battlerite spotkasz się z różnego rodzaju negatywnymi efektami, które mogą zostać nałożone na Twojego Bohatera. Poniżej znajdziesz objaśnienie każdego z nich i dowiesz się w jaki sposób oddziałuje na postać. Pamiętaj, że każda zdolność nakładająca któryś z poniższych efektów ma określony czas działania i czasy te mogą różnić się miedzy sobą gdy zostają nałożone przez innych Bohaterów.

Stun (Ogłuszenie)

Ogłusza przeciwnika wprowadzając go w stan w którym nie jest zdolny do poruszania się, używania umiejętności bądź wykonywania jakichkolwiek innych akcji, aż do końca trwania tego efektu. Ogłuszone cele można atakować bez obawy o przerwanie efektu.

Incapacitate (Ubezwłasnowolnienie)

Podobnie jak w przypadku ogłuszenia, ubezwłasnowolnienie wprowadza Bohatera w stan w którym nie jest zdolny do poruszania się bądź używania umiejętności, aż do końca tego efektu bądź do momentu otrzymania jakichkolwiek obrażeń.

Petrify (Paraliż)

Paraliż wprowadza Bohatera w stan w którym również nie jest zdolny do wykonywania jakichkolwiek akcji, ale dodatkowo przydziela mu tarczę ochronną. Paraliż trwa do momentu przeminięcia efektu lub kończy się w momencie gdy przydzielona tarcza została rozbita.

Panic (Panika)

Panika sprawia, że Bohater ucieka w popłochu i jest niezdolny do poruszania się lub używania umiejętności. Bohater przeważnie ucieka w linii prostej ze zwiększoną prędkością i zdąży przebiec spory dystans zanim ponownie odzyska kontrolę. Efekt paniki trwa do momentu przeminięcia zaklęcia lub zostanie przerwany gdy Bohater otrzyma określoną ilość obrażeń.

Root (Zakorzenienie)

Zakorzenienie przytrzymuje Bohatera w miejscu na pewien okres czasu. Postać nie może się ruszać, ale wciąż jest w stanie korzystać z umiejętności.

Snare (Sidła)

Sidła spowalniają Bohatera o określoną wartość przeważnie wyrażaną w procentach. Bohater wciąż jest w stanie używać umiejętności i poruszać się.

Fading Snare (Zastygnięcie)

Zastygnięcie sprawia, że Bohater na chwile zostaje przytrzymany w miejscu (jego prędkość ruchu zostaje zredukowana do 0), a następnie powoli wydostaje się z tego efektu odzyskując zdolność do poruszania się, aż do odzyskania pełnej kontroli.

Damage Over Time (Obrażenia rozłożone w czasie)

Są to obrażenia, które Bohaterowie otrzymują w czasie, np. od trucizny bądź ognia - przykładowo 10 obrażeń w ciągu 5 sekund. Obrażenia te nie są w stanie zabić Bohatera, ale mogą zostawić go z 1 punktem zdrowia. Efekt ten utrzymuje się aż do otrzymania przez Bohatera pełnych obrażeń. Damage Over Time może zostać odświeżony, np. Gdy Bohater został Zatruty na 5 sekund, a po 3 sekundach znowu zostanie objęty tym efektem, czas działania Trucizny zostanie zresetowany.

Silence (Uciszenie)

Uciszenie sprawia, że Bohater nie jest w stanie używać umiejętności przez pewien czas. Bohater może poruszać się normalnie.

Weaken (Osłabienie)

Bohater objęty Osłabieniem ma zredukowane o pewien procent statystyki w zakresie zadawania obrażeń i otrzymywania efektów leczących.