Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kozacy 3 - poradnik do gry

Kozacy 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Odpieranie najazdów Tatarów | Kampania - Niepokój i mróz - na służbie u cara

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2016

Ta misja to typowa scenariusz w stylu, zbierz armię rozsianą po mapie i pokonaj wroga - Odpieranie najazdów Tatarów | Kampania - Niepokój i mróz - na służbie u cara - Kozacy 3 - poradnik do gry

Ta misja to typowa scenariusz w stylu, zbierz armię rozsianą po mapie i pokonaj wroga. Zaczniesz w lesie z niewielkią ilością oddziałów. Pierwszy twój cel to wioska na wschodzie. W momencie kiedy wkroczysz, już będą się zbliżać wojska nieprzyjaciela. Potem udaj się w lewą część rzeki, aby pokonać mały oddział konnych łuczników. Teraz przepłyń swoim dowódcą na drugi brzeg. Po krótkiej rozmowie, zbierz konnie juczne i wymaszeruj całą armią do osady w prawym dolnym rogu. Teraz twoja armią znacząco się powiększy. Idź na północ trzymając się prawej krawędzi mapy. Po drodze spotkasz chłopów, których możesz wysłać do pracy przy opuszczonym młynie.

Ustaw swoją armię od strony lasu - Odpieranie najazdów Tatarów | Kampania - Niepokój i mróz - na służbie u cara - Kozacy 3 - poradnik do gry

Ustaw swoją armię od strony lasu. Zacznij atakować wroga od flanki, dzięki czemu mniej żołnierzy wroga będzie zadawać obrażenia twoim jednostkom. Natomiast, twoi ludzie maksymalnie skoncentrują ostrzał. Po chwili załoga fortu powinna dokonać wypadu na wroga, widząc twoje zaangażowanie. Dołączą do ciebie kolejni żołnierze. Teraz możesz iść do miasta nad rzeką, gdzie wcześniej otrzymałeś transport.

Pod murami czekają na ciebie trzy lekkie oddziały Tatarów i jeden ciężki - Odpieranie najazdów Tatarów | Kampania - Niepokój i mróz - na służbie u cara - Kozacy 3 - poradnik do gry

Pod murami czekają na ciebie trzy lekkie oddziały Tatarów i jeden ciężki. Dlatego najpierw poślij kawalerię i tuż za nią piechotę na oddział najbliżej rzeki. Teraz wszyscy rzucą się na ciebie. Wstrzymaj się z drugim oddziałem konnicy i wyślij go dopiero jak zajdzie potrzeba. Teraz udaj się na południe. Tamtejszy drewniany zamek nie będzie stanowił dla ciebie problemu. Uderz od lewej strony i zniszcz piechotę. Dzięki temu będziesz walczył z dwoma oddziałami jazdy z drugiej strony co będzie teraz dziecinnie proste.