Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Phantaruk - poradnik do gry

Phantaruk - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zbadaj kwaterę Kapitana | Opis przejścia Phantaruk

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Zbadaj kwaterę Kapitana

Za drzwiami znajdziesz niewielką salę konferencyjną - Zbadaj kwaterę Kapitana | Opis przejścia Phantaruk - Phantaruk - poradnik do gry

Za drzwiami znajdziesz niewielką salę konferencyjną. Po wejściu do niej skieruj się w lewo bowiem na ścianie wisi skrzynka z której możesz zabrać strzykawkę. Wyjście z pomieszczenia możliwe jest za pośrednictwem drzwi, które znajdziesz po prawej stronie od tablic. Znajdziesz się niemal dokładnie w tym samym miejscu w którym wcześniej widziałeś Phantaruka. Wychodząc z drzwi podążaj prosto przed siebie, omiń zawalony korytarz i skręć w lewo. Dalsza droga prowadzi do drzwi, które wcześniej odblokowałeś kodem.

Po wejściu do pomieszczenia skieruj się bezpośrednio do drzwi windy, które wymagają autoryzacji poprzez linie papilarne. Masz w ekwipunku rękę oficera więc nie ma już potrzeby korzystania z szybu wentylacyjnego. Jadąc widną trafisz do pomieszczenia w którym znalazłeś się wcześniej po wyjściu ze śluzy. Ponownie użyj komputera, żeby umożliwić sobie dostęp do pomieszczeń Administracyjnych.

Obszar administracyjny został opanowany przez klony - Zbadaj kwaterę Kapitana | Opis przejścia Phantaruk - Phantaruk - poradnik do gry

Obszar administracyjny został opanowany przez klony. Po wyjściu ze śluzy skieruj się do pomieszczenia po lewej stronie. Pozwoli ci to uniknąć starcia z nieobliczalnym klonem, który biega po korytarzu. Wchodząc do oszklonego pokoju trzymaj się prawej strony i poczekaj jeśli jeden z kolonów będzie stał przy wyjściu. Kieruj się w stronę drzwi, które wcześniej odblokowałeś przy użyciu komputera, ale uważaj, gdyż obok nich może biegać kolejny aktywny klon.

Po przejściu przez drzwi zobaczysz powyższą konfigurację - Zbadaj kwaterę Kapitana | Opis przejścia Phantaruk - Phantaruk - poradnik do gry

Po przejściu przez drzwi zobaczysz powyższą konfigurację.

Drzwi po prawej stronie: Znajdziesz tam jednego aktywnego klona, którego musisz wyczekać. W odpowiednim momencie wejdzie między komputery, a ty będziesz mógł się przedostać do sali konferencyjnej. Na stole znajdziesz zwłoki klona, a w nich strzykawkę. Niestety z tego miejsca nie uda ci się wyjść, gdyż drzwi uległy uszkodzeniu. Musisz wrócić do miejsca w którym wcześniej stał Phantaruk.

Drzwi po lewej stronie: Duża ilość klonów i brak jakichkolwiek przedmiotów. Z sali konferencyjnej nie uda ci się wyjść, gdyż przy drzwiach stoją dwa klony, które wyglądają na neutralne, dopóki nie spróbujesz przejść obok nich.

Drzwi na wprost: Droga do kolejnego etapu. Na korytarzach pomiędzy stanowiskami pracowników będzie kilka pasywnych i kilka aktywnych klonów. Dwa z nich będą szczególnie ruchliwe. Poczekaj aż każdy z nich pójdzie w swoją stronę i wbiegnij w korytarz rozpoczynający się delikatnie po lewej stronie od wejścia. Dalej skieruj się w prawo, znowu w prawo i w lewo. Powinieneś bez szwanku trafić do korytarza z mapą obszaru.

Po przejściu do centralnego pomieszczenia okaże się, że ono również obfituje w klony. Dodatkowo drzwi przez które przeszedłeś zostaną uszkodzone i nie będziesz już mógł wrócić do obszaru Administracyjnego. Klony nie powinny stanowić zagrożenia z uwagi na rozmiary lokacji. Gdy podejdziesz do komputera z którego wcześniej pozyskałeś kod do drzwi to pod nogami znajdziesz strzykawkę. Podnieś przedmiot i skieruj się do drzwi, prowadzących do kwater oficerskich. Używając urwanej dłoni na skanerze uzyskasz dostęp do kolejnej lokacji.

Położenie kwatery Kapitana możesz łatwo zlokalizować - Zbadaj kwaterę Kapitana | Opis przejścia Phantaruk - Phantaruk - poradnik do gry

Położenie kwatery Kapitana możesz łatwo zlokalizować. Poza nią znajdziesz jeszcze dwie kajuty do których możesz wejść. Nie znajdziesz w nich żadnych przedmiotów użytkowych, ale na biurkach leży kilka notatek i dokumentów, które mogą pomóc w lepszym poznaniu wątków fabularnych. Gdy zapoznasz się z zapiskami możesz przejść do kajuty Kapitana.

Po wejściu do pomieszczenia podejdź do biurka i przeczytaj informacje z leżącej na nim kartki. Po zapoznaniu się z treścią możesz przejść do dalszego pomieszczenia. Na łóżku i w jego okolicach oraz na biurku znajdziesz kolejne notatki. Zapoznaj się z nimi i przejdź do laptopa leżącego na kanapie. Po wykonaniu interakcji będziesz mógł odczytać notatkę, którą sporządził kapitan. Gdy zapoznasz się z jej treścią, możesz eksportować plik do pendrive'a, który jest podpięty do komputera. Po zgraniu danych na nośniku zacznie świecić się lampka. Wykonaj interakcję i zabierz urządzenie do ekwipunku.