Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zakończenia - ważne informacje, jak odblokować najlepsze zakończenie? | Centrum konferencyjne Apex Centre poradnik Deus Ex: Rozłam Ludzkości

Na stronie jest opis głównego zadania Zabezpieczenie centrum konferencyjnego gry Deus Ex Rozłam Ludzkości. Opis mówi jak po cichu zneutralizować wszystkich jedenastu strażników w recepcji i jak przedostać się na zaplecze cateringowe.

Ostatnia aktualizacja: 27 października 2016

Poniżej znajduje się szereg istotnych informacji na temat ostatnich głównych questów gry Deus Ex Rozłam Ludzkości oraz jej dostępnych zakończeń. W dalszej części tekstu znajdują się natomiast podpowiedzi jak odblokować najlepsze zakończenie, tj. jak zaliczyć oba finałowe questy w najlepszy możliwy sposób.

Ważne informacje na temat zakończeń gry

1) Finał gry domyślnie rozpoczyna się w momencie dotarcia do ciężko rannego Millera na zapleczu cateringowym budynku Apex Centre i ma to miejsce pod koniec głównego zadania Zabezpieczenie centrum konferencyjnego. Po spotkaniu się z Millerem odblokowywane są zadania Powstrzymując Marchenkę oraz Chroniąc przyszłość. Quest Powstrzymując Marchenkę może też rozpocząć się wcześniej jeśli podczas pobytu w recepcji centrum konferencyjnego doprowadzisz do zaalarmowania ludzi Marchenki. W takiej sytuacji zadanie Zabezpieczenie centrum konferencyjnego zostanie anulowane i od razu przejdziesz do finału kampanii.

2) Po awansowaniu do finału gry musisz wybrać priorytetowe zadanie dla Jensena. Jeśli chcesz najpierw zająć się powstrzymaniem Marchenki przed wysadzeniem bomb w wieżowcach to musisz przystąpić do questu Powstrzymując Marchenkę, a jeśli chcesz najpierw zająć się uratowaniem Nathaniela Browna i delegatów przed zatruciem się Orchideą to musisz przystąpić do questu Chroniąc przyszłość. Oba te questy nie wykluczają się wzajemnie, ale uzyskanie najlepszego rezultatu w obu z nich wymaga poczynienia dodatkowych starań.

3) Od momentu przystąpienia do finałowej części kampanii masz 10 minut na powstrzymanie Marchenki i/lub na uratowanie delegatów. Jeśli dotrzesz do Marchenki zbyt późno to będzie on chciał użyć detonatora i o ile mu w tym nie przeszkodzisz (użycie blokady detonatora lub zabójczego przełącznika) to uda mu się zdetonować bomby i zniszczyć wieżowce. Jeśli dotrzesz do Nathaniela Browna i delegatów zbyt późno to zdążą oni wypić zatrutego szampana (można im podarować antidotum) lub będą już nie żyli. Podsumowując, jeżeli chcesz powstrzymać Marchenkę oraz uratować delegatów to musisz wykonać oba questy przed upływem przydzielonego czasu. W przeciwnym razie obejrzysz jedno z możliwych złych zakończeń (zniszczenie wieżowców przez bomby Marchenki i/lub śmierć Nathaniela Browna i delegatów).

4) Limit czasu startuje w momencie ukończenia głównego questu Zabezpieczenie centrum konferencyjnego LUB w momencie wykrycia przez ludzi Marchenki jeśli zostaniesz przyłapany jeszcze podczas przechodzenia tego zadania. W tym drugim przypadku z oczywistych względów będziesz miał mniej czasu na dotarcie do związanych z zakończeniami lokacji.

Jak odblokować najlepsze zakończenie gry?

Poniżej znajduje się sugerowana przez nas kolejność kroków do odblokowania najlepszego zakończenia gry, tj. takiego, które pozwoli powstrzymać Marchenkę oraz utrzymać wszystkie ważne postacie przy życiu. Bardziej szczegółowe informacje na temat realizacji czynności przedstawionych w kolejnych krokach znajdują się w opisach przejścia głównych zadań Zabezpieczenie centrum konferencyjnego, Powstrzymując Marchenkę oraz Chroniąc przyszłość. Dodatkowo zainteresuj się opisem zadania Napad żeby dowiedzieć się jak wejść w posiadanie enzymu neutralizującego Orchideę (antidotum).

Krok 1 - Nie daj się wykryć ludziom Marchenki podczas eksploracji recepcji i przedostań się niepostrzeżenie na zaplecze cateringowe.

Krok 2 - Po dotarciu na zaplecze cateringowe przekaż Jamesowi Millerowi antidotum (enzym neutralizujący Orchideę) żeby uratować mu życie.

Krok 3 - Dotrzyj do sali wystawowej i rozpocznij standardowy pojedynek z Marchenko. Postaraj się go szybko wygrać i w taki sposób żeby doprowadzić do obezwładnienia Marchenki, dzięki czemu zostanie aresztowany.

Krok 4 - Odszukaj na piętrze sali wystawowej skrót do pomieszczenia z delegatami i skorzystaj z niego.

Krok 5 - Po skorzystaniu ze skrótu dotrzyj do sali z Nathanielem Brownem i delegatami zanim wzniesiony zostanie toast, dzięki czemu uczestnicy przyjęcia nie wypiją zatrutego szampana.

Dodatkowe uwagi do kroków 1-5 - Jeśli zdecydujesz się najpierw wyruszyć na ratunek Brownowi i delegatom to będziesz musiał przejść przez obszar pilnie strzeżony przez wrogów w złotych maskach. Można ich dość sprawnie omijać, ale tylko jeśli masz mocno rozwinięty kamuflaż i sporo biobaterii w zapasie (minimum 10). W przeciwnym razie możesz stracić dużo czasu na próbach ich omijania lub eliminacji. W konsekwencji może ci nie wystarczyć czasu żeby powstrzymać Marchenkę przed zdetonowaniem bomb i będziesz musiał ratować się użyciem blokady detonatora lub zabójczego przełącznika (zamordowanie Marchenki).

Jeśli nie posiadasz antidotum to nadal możesz uratować delegatów, oczywiście przy założeniu, że dotrzesz do nich zanim wzniesiony zostanie toast. W takiej sytuacji jedynym "niepożądanym wydarzeniem" będzie śmierć Millera.