Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Deus Ex Rozłam Ludzkości - M4 Praga: Blok mieszkalny Zelen
Deus Ex Rozłam Ludzkości - M4 Praga: Blok mieszkalny Zelen
Przedwczesny świt - Miejsce rozpoczęcia zadania.
Powrót do formy - Miejsce rozpoczęcia zadania.
Poznawanie TF29 - Miejsce rozpoczęcia zadania.
Neonowe noce - Przeczytaj w pomieszczeniu (kod: 0310) e-maila odnalezionego w komputerze (hasło: dobranoc).
Ostatnie żniwa - Mieszkanie Darii Myski.
Mieszkanie Adama:
3 eBooki (+300XP) - szafka w kuchni, biurko koło TV oraz tajna skrytka (pomiędzy łóżkiem a oknem w podłodze).
2 trój-kody - pod lodówką, w sekretnej skrytce wraz z eBookiem.
Omniklucz w sejfie za obrazem.
Telewizor - obejrzyj wiadomości lub porozmawiaj z Davidem Sarifem.
Komputer - przeczytaj e-maile lub otwórz boczne skrytki z amunicją.
Mieszkanie 41 (kultyści) - Zamknięte drzwi (zabezpieczenie 1) / możesz wskoczyć przez okno.
Komputer (zabezpieczenie 3) - 2 e-maile.
Strzelba taktyczna, eBook (+100XP), oprogramowanie Breach.
Mieszkanie 32
Komputer (zabezpieczenie 4) - 2 e-maile.
Mieszkanie 31 - Zamknięte drzwi (zabezpieczenie 1). Możesz też wejść szybem wentylacyjnym od strony dachu.
Komputer (zabezpieczenie 4) - 1 e-mail.
Szyb wentylacyjny - Tajny obszar (+200XP). Możesz go użyć żeby dotrzeć do mieszkania 22 (7 na mapie).
Mieszkanie 21 - Przebywa tu handlarz Tars - sprzedaje 2 zestawy Praxis, bronie i ich ulepszenia, zapasy, części do budowy przedmiotów i amunicję.
Zamknięte drzwi do bocznych pomieszczeń - znajdziesz w nich bronie, amunicję, granaty i ulepszenie broni (celownik laserowy).
Mieszkanie 22 - Zamknięte drzwi (zabezpieczenie 2) hasło: 0310. Możesz też wejść przez okno lub przez szyb wentylacyjny (5 na mapie). Zakaz wstępu - zostaniesz zaatakowany jeśli zostaniesz zauważony.
Palmtop z hasłem DobraNoc.
Komputer (zabezpieczenie 3) - zalicz mini-grę hakerską lub użyj hasła z palmtopa.
Mieszkanie 23 - Zamknięte drzwi (zabezpieczenie 3). Możesz też wejść przez okno.
Komputer (zabezpieczenie 2) - 3 e-maile.
eBook (+100XP)
Za lodówką (cieżki obiekt) znajduje się sejf (zabezpieczenie 2), kod: 9002. Wewnątrz znajdziesz Neuropozyne, rewolwer oraz Biobaterię.
Pęknięta ściana - Możesz się przez nią przebić i odblokować sekretny obszar (+200XP). Ułatwi ci to dostęp do jednej ze skrytek na poziomie 1 (11 na mapie).
Dziedziniec - Możesz porozmawiać z jednym z kultystów.
Skrytka - Zamknięta brama (zabezpieczenie 2). Możesz też przejść przez korytarz za pękniętą ścianą w mieszkaniu 23 (9 na mapie).
Palmtop, części do budowy przedmiotów.
Skrytka - Zamknięta brama (zabezpieczenie 2).
Oprogramowanie do hakowania, omniklucz, biobateria, pistolet maszynowy.
Powiększ mapę

Mapa bloku mieszkalnego Zelen - M4 | Praga - Mapy | Deus Ex Rozłam Ludzkości poradnik Deus Ex: Rozłam Ludzkości

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Miejsca powiązane z głównymi zadaniami

1 – Przedwczesny świt - Miejsce rozpoczęcia zadania.

2 – Powrót do formy - Miejsce rozpoczęcia zadania.
Poznawanie TF29 - Miejsce rozpoczęcia zadania.

Miejsca powiązane z pobocznymi zadaniami

1 – Neonowe noce - Przeczytaj w pomieszczeniu (kod: 0310) e-maila odnalezionego w komputerze (hasło: dobranoc).

2 – Ostatnie żniwa - Mieszkanie Darii Myski.

Ważniejsze lokacje na mapie

1 – Mieszkanie Adama:
3 eBooki (+300XP) - szafka w kuchni, biurko koło TV oraz tajna skrytka (pomiędzy łóżkiem a oknem w podłodze).
2 trój-kody - pod lodówką, w sekretnej skrytce wraz z eBookiem.
Omniklucz w sejfie za obrazem.
Telewizor - obejrzyj wiadomości lub porozmawiaj z Davidem Sarifem.
Komputer - przeczytaj e-maile lub otwórz boczne skrytki z amunicją.

2 – Mieszkanie 41 (kultyści) - Zamknięte drzwi (zabezpieczenie 1) / możesz wskoczyć przez okno.
Komputer (zabezpieczenie 3) - 2 e-maile.
Strzelba taktyczna, eBook (+100XP), oprogramowanie Breach.

3 – Mieszkanie 32
Komputer (zabezpieczenie 4) - 2 e-maile.

4 – Mieszkanie 31 - Zamknięte drzwi (zabezpieczenie 1). Możesz też wejść szybem wentylacyjnym od strony dachu.
Komputer (zabezpieczenie 4) - 1 e-mail.

5 – Szyb wentylacyjny - Tajny obszar (+200XP). Możesz go użyć żeby dotrzeć do mieszkania 22 (7 na mapie).

6 – Mieszkanie 21 - Przebywa tu handlarz Tars - sprzedaje 2 zestawy Praxis, bronie i ich ulepszenia, zapasy, części do budowy przedmiotów i amunicję.
Zamknięte drzwi do bocznych pomieszczeń - znajdziesz w nich bronie, amunicję, granaty i ulepszenie broni (celownik laserowy).

7 – Mieszkanie 22 - Zamknięte drzwi (zabezpieczenie 2) hasło: 0310. Możesz też wejść przez okno lub przez szyb wentylacyjny (5 na mapie). Zakaz wstępu - zostaniesz zaatakowany jeśli zostaniesz zauważony.
Palmtop z hasłem DobraNoc.
Komputer (zabezpieczenie 3) - zalicz mini-grę hakerską lub użyj hasła z palmtopa.

8 – Mieszkanie 23 - Zamknięte drzwi (zabezpieczenie 3). Możesz też wejść przez okno.
Komputer (zabezpieczenie 2) - 3 e-maile.
eBook (+100XP)
Za lodówką (cieżki obiekt) znajduje się sejf (zabezpieczenie 2), kod: 9002. Wewnątrz znajdziesz Neuropozyne, rewolwer oraz Biobaterię.

9 – Pęknięta ściana - Możesz się przez nią przebić i odblokować sekretny obszar (+200XP). Ułatwi ci to dostęp do jednej ze skrytek na poziomie 1 (11 na mapie).

10 – Dziedziniec - Możesz porozmawiać z jednym z kultystów.

11 – Skrytka - Zamknięta brama (zabezpieczenie 2). Możesz też przejść przez korytarz za pękniętą ścianą w mieszkaniu 23 (9 na mapie).
Palmtop, części do budowy przedmiotów.

12 – Skrytka - Zamknięta brama (zabezpieczenie 2).
Oprogramowanie do hakowania, omniklucz, biobateria, pistolet maszynowy.

Legenda Deus Ex Rozłam Ludzkości - M4 Praga: Blok mieszkalny Zelen

Miejsca powiązane z głównymi zadaniami

Miejsca powiązane z pobocznymi zadaniami

Ważniejsze lokacje na mapie

Ogólne informacje na temat mapy M4

Powyższa mapa prezentuje blok mieszkalny Zelen znajdujący się w południowej części Pragi (mapa M2). Na najwyższym czwartym poziomie tego bloku jest apartament Adama Jensena i to właśnie w tej lokacji rozpoczniesz rozgrywkę gdy po raz pierwszy dotrzesz do miasta.

W apartamencie Jensena (M4,1) dostępnych jest wiele dodatkowych aktywności. Oprócz pozbierania leżących na widoku przedmiotów możesz też między innymi rozsunąć rolety, wziąć prysznic, obejrzeć telewizję, zadzwonić do Davida Sarifa i odbyć z nim rozmowę (m.in. na temat jego firmy oraz jej byłych pracowników), a także skorzystać z komputera głównego bohatera. W tym ostatnim przypadku możesz wybrać czy chcesz przeczytać zapisane wiadomości czy skorzystać z systemów bezpieczeństwa mieszkania. Możesz mianowicie odsłonić wbudowane w jedną ze ścian skrytki i zabrać z nich dużą ilość amunicji.

Najważniejszą postacią niezależną w tej lokacji jest handlarz Tars z mieszkania 21 (M4,6). Ma on w swojej ofercie przede wszystkim dwa zestawy Praxis (niestety każdy z nich kosztuje aż 10000 kredytów), ale oprócz tego oferuje też między innymi bronie i ich ulepszenia i części do budowy przedmiotów. U Tarsa możesz się też pozbyć niepotrzebnych rzeczy i zwolnić przy okazji miejsce w inwentarzu. Nie próbuj dokonywać kradzieży podczas pobytu w mieszkaniu Tarsa, bo możesz zostać zaatakowany przez niego oraz jego ochroniarzy. To samo tyczy włamywania się do bocznych pomieszczeń, w których znajdują się składy broni, amunicji i granatów. Wyjątkiem jest sytuacja jeśli dysponujesz omnikluczem, gdyż użycie go do złamania zabezpieczeń klawiatury nie zostanie odnotowane przez Tarsa i jego ludzi.

W mieszkaniu 22 (M4,7) przebywają dwie osoby i zaatakują one Jensena jeśli bohater zostanie przez nich zauważony. Możesz rozwiązać ten problem używając kamuflażu lub zachodząc wrogie osoby od tyłu i ogłuszając je lub zabijając. Do samego mieszkania najłatwiej możesz przedostać się przechodząc szybem wentylacyjnym (M4,5) i jego eksploracja powiązana jest z pobocznym zadaniem Neonowe noce.

Zadania rozpoczynane na mapie M4

Przedwczesny świt (Morning Comes Too Soon) - główne zadanie (M4,1)

Powrót do formy (Getting in Top Shape Again) - główne zadanie (M4,2)

Poznawanie TF29 (Checking Out TF29) - główne zadanie (M4,2)

Neonowe noce (Neon Nights) - poboczne zadanie (M4,1)

Handlarze oraz cenne przedmioty na mapie M4

Handlarz Tars przebywa w mieszkaniu 21 (M4,6). Sprzedaje zestawy Praxis, bronie i ich ulepszenia, zapasy, części do budowy przedmiotów oraz amunicję.

Ważniejsze przedmioty z tej lokacji to:

  • 5 eBooków (M4,1)(M4,2)(M4,8)
  • Oprogramowanie Breach w mieszkaniu 41 (M4,2)
  • Palmtop z hasłem do komputera z mieszkania 22 (M4,7)
  • 2 Trój-kody (M4,1)
  • Rewolwer (M4,8)
  • Karabin bojowy (M4,6)
  • Omniklucz w skrytce na parterze (M4,12)