Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

This is the Police - poradnik do gry

This is the Police - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część trzecia | Kampania This is the Police poradnik This is the Police

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Po kolejnej dłuższej przerwie znów się obudzisz gotowy do pracy. Tym razem spotkasz inną przeszkodę - wybory. Wszyscy twoi pracownicy mają swoich kandydatów, swoje opinie polityczne. Przez to gorzej im się pracuje z tymi, którzy mają odmienne poglądy. Będziesz musiał brać to pod uwagę w nadchodzących tygodniach. Możesz spróbować przetransferować swoich ludzi tak aby na jednej zmianie byli tylko ci, którzy mają te same poglądy.

Zostaniesz też pozbawiony dostępu do swojego zastępcy. Dość szybko okaże się, że nie możesz pracować tak dużo jak wcześniej - zaczniesz pracę od 11. Za to ilość wezwań będzie ciut większa i trudniejsza niż dotychczas. Prawie każde wezwanie do podejrzanych osobników czy związane z bombami będzie prawdzie.

Po niecałych dwóch tygodniach, będziesz musiał wybrać między burmistrzem Rogers'em a Chaffee. Po wybraniu jednego z nich, będą pojawiać się jasnoniebieskie wezwania. Zazwyczaj jedno, co dzień lub dwa. Będziesz musiał tam wysyłać od 1-4 detektywów aby zdobyli ci istotne wskazówki co do szturmu i zniszczenia przeciwnika.

Dzień 156

8:00 Zniszczenie mienia.

9:20 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.

10:50 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment). Użyj paralizatora.

14:00 Potrącenie i ucieczka samochodem (Hit and run).

16:24 Wandalizm

16:25 Zakłócanie porządku.

19:20 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment). Patrol poprosi o instrukcje. Zastrzel niedźwiedzia.

20:15 Charles Dille. Obywatel potrzebuje pomocy 6 policjantów. Wszystkim spadnie o dwa punkty zmęczenie a ty otrzymasz 6,000$.

22:30 Duża bójka.

Dzień 157

11:00 Rozpoczynasz zmianę. Otrzymasz misję od Związków Zawodowych (Labor Union). Potrzebują 5 policjantów, ale dzięki temu uzyskasz dostęp do ich siedziby. Otrzymasz również 15,000$.

12:30 Napaść z użyciem broni. Wyślij najlepszych ludzi, inaczej przestępca zbiegnie.

15:40 Znęcanie się nad dziećmi.

16:20 Kradzież.

19:00 Fałszerstwo - fałszywy alarm.

19:40 Publiczne obnażanie się.

21:00 Nielegalne zgromadzenie. Patrol poprosi o wsparcie.

23:30 Strzelanina.

Dzień 158

11:00 Rozpoczynasz zmianę.

11:05 Dr. Fiona Cieslak. Obywatelka potrzebuje pomocy 4 twoich funkcjonariuszy - jeden z nich zginie, a reszta straci po 50 punktów profesjonalizmu. Ty otrzymasz natomiast 80,000$.

12:00 Znęcanie się nad dziećmi.

12:40 Terroryzm - fałszywy alarm.

15:30 Kradzież samochodu.

17:00 Bójka.

19:00 Sprzedaż narkotyków. Patrol poprosi o wskazówki. Zablokuj pojazd.

19:20 Używanie narkotyków - fałszywy alarm.

22:30 Przemyt.

Dzień 159

11:30 Protest starszych ludzi. Znany schemat działania - 4 oficerów, SWAT i więźniarka jeśli chcesz stłumić protest. Tym razem też odpuściłem tym biednym dziadkom.

11:40 Napaść na plaży. Zagadka dla twoich śledczych.

12:10 Napaść.

13:40 Znęcanie się nad dziećmi.

16:00 Znęcanie się nad zwierzętami - fałszywy alarm.

17:50 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment). Patrol poprosi o wskazówki - użyj paralizatora.

19:00 Zagrożenie bombowe. Poślij naprawdę doby oddział, inaczej może być dużo strat.

22:00 Duża bójka.

Dzień 160

11:00 Rozpoczynasz zmianę.

11:30 Kradzież - fałszywy alarm.

11:35 Zakłócanie porządku, krótki czas reakcji.

13:00 Przetrzymywani zakładnicy (Hostage Situation). Patrol poprosi o wskazówki, zacznij rozmawiać z kobietą.

14:30 Próba samobójcza.

16:00 Znęcanie się nad dziećmi.

18:30 Prostytucja. Wybierz opcje gdzie obserwujesz podejrzanych, aby złapać je na gorącym uczynku.

19:28 Wandalizm. Patrol poprosi o wsparcie.

19:29 Zniszczenie mienia.

19:40 Prostytucja.

21:40 Zabójstwo.

23:45 Morderstwo.

Na koniec dnia, zostanie tobie zaproponowany udział w grze w pokera. Decydujesz ile zabierasz ze sobą pieniędzy i grasz odmianę typu Texas Hold'em. Dostajesz dwie karty, decydujesz czy zostajesz lub grasz dalej, a potem są dobierane wspólne karty do których dopasowujesz swoje dwie.

Dzień 161

11:30 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment).

11:45 Napaść z niebezpieczną bronią.

12:15 Dostaniesz propozycje podmiany paliwa. Nie polecam! Wtedy twoi ludzie będą często ginąć od wypadków samochodowych.

15:30 Napaść. Patrol poprosi o wsparcie.

15:35 Fernando Rivera. Obywatel prosi o pomoc 4 funkcjonariuszy. Wszyscy wrócą do domów, a ty otrzymasz 4,000$.

16:00 Zniszczenie mienia.

17:30 Próba kradzieży - fałszywy alarm.

18:00 Wandalizm.

22:00 Sprzedaż narkotyków.

Dzień 162

11:30 Masakra. Krótki czas reakcji.

11:40 Terroryzm - fałszywy alarm.

13:15 Zagrożenie bombowe.

16:40 Zakłócanie porządku. Krótki czas reakcji.

18:50 Kradzież.

19:00 Napaść przez zwierzę - fałszywy alarm.

19.15 Kradzież.

19:40 Telefony z pogróżkami.

Dzień 163

11:00 Dzisiaj czeka cię kolejny protest, tym razem weteranów.

11:30 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment).

12:15 Publiczne obnażanie się.

13:00 Zakładnicy, śmiertelna ofiara, krótki czas reakcji. Wyślij bardzo dobrą ekipę. Rozpocznij negocjacje, a kiedy broń przestępcy się zatnie - wrzuć granaty ogłuszające.

14:45 Zaginiona osoba - fałszywy alarm.

15:10 Wielka bójka. Patrol poprosi o wsparcie.

18:20 Rozbój. Oddział będzie potrzebował posiłków.

21:30 Zniszczenie mienia - fałszywy alarm.

23:00 Gwałt.

Dzień 164

11:30 Podejrzany osobnik. Patrol poprosi o wsparcie.

12:30 Znęcanie się nad dziećmi.

15:00 Oszustwo, krótki czas reakcji.

16:30 Rozbój. Patrol po przyjeździe niech włączy syrenę.

18:06 Handel narkotykami - fałszywy alarm.

18:07 Zagrożenie podłożeniem bomby - fałszywy alarm.

20:00 Próba samobójcza.

22:20 Prowadzenie pod wpływem alkoholu.

Dzień 165

Tego dnia zdecydujesz po której stronie chcesz stanąć: Rogers'a Czy Chaffee? Będą pojawiać się zadania, które musisz wykonać aby ułatwić sobie ostateczny szturm. Do tych wezwań będziesz wysyłać detektywów, jak policjantów do przestępstw. Dzięki temu zdobędziesz informacje, które pozwolą ci wygrać. Tam gdzie był przycisk "Zastępca" jest teraz przycisk "Szturm". Będą się znajdować w nim, wszystkie informacje jak i twój plan odnośnie ataku.

11:30 Publiczne obnażanie się.

11:40 Zakłócanie porządku.

12:00 Kradzież.

15:00 Sprzedaż narkotyków.

16:40 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment). Użyj pałki policyjnej kiedy przestępca zacznie uciekać.

17:50 Produkcja narkotyków - fałszywy alarm.

18:00 Charlotte Keesler. Obywatelka prosi o pomoc 3 twoich funkcjonariuszy. Jeden się zwolni, dwóch pozostałych się upije, a ty zyskasz 10,000$.

20:20 Przemyt.

23:10 Zakłócanie ciszy.

Dzień 166

12:00 Próba zabójstwa.

12:15 Zadanie od związków zawodowych. Potrzeba 4 policjantów. Otrzymasz 12,000$.

14:30 Zakłócanie porządku.

16:00 Próba zabójstwa - fałszywy alarm.

16:15 Uwięzienie.

19:20 Wielka bójka. Wyślij więcej ludzi niż zazwyczaj, oczywiście również więźniarkę.

22:00 Zakłócanie ciszy.

Dzień 167

12:00 Gwałt, śledztwo.

13:00 Produkcja Narkotyków.

14:50 Napaść z użyciem broni. Użyj gazu pieprzowego.

16:00 Kradzież samochodu.

19:00 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.

19:10 MC Drumpf. Potrzeba 3 policjantów. Jeden się zwolni, a pozostali dwaj będą pijani. Ty otrzymasz 3,000$.

21:30 Zniszczenie mienia.

22:10 Kradzież.

Dziś wieczorem znów będziesz miał okazję zagrać w pokera.

Dzień 168

11:30 Pojmani zakładnicy. Wyślij mocnych ludzi i koniecznie udziel im wsparcia.

13:45 Zakłócanie porządku.

15:10 Nadużycie władzy. Użyj paralizatora.

16:50 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.

16:55 Joseph Oliviera. Obywatel prosi o pomoc 3 funkcjonariuszy. Zmęczą się oni o dwa punkty, ale za to zdobędą po 150 punktów profesjonalizmu.

17:05 Napaść.

19:30 Handel ludźmi. Patrol poprosi o wsparcie.

22:00 Napaść z użyciem groźnej broni.

00:20 Prostytucja, krótki czas reakcji.

Dzień 169

11:30 Bójka

11:40 Strzelanina. Patrol poprosi o wsparcie.

14:20 Morderstwo - fałszywy alarm.

17:15 Publiczne obnażanie się.

18:30 Handel ludźmi. Rozkaż przestępcy wyjść póki "jeszcze oddycha".

19:00 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.

21:30 Rozbój.

22:40 Nielegalne zgromadzenie. Patrol poprosi cię o wsparcie, każ swoim ludziom aresztować tych protestujących, którzy są najgroźniejsi.

23:30 Napaść z bronią w ręku.

Dzień 170

11:30 Znęcanie się nad dziećmi.

12:16 Napaść

12:17 Zabójstwo - fałszywy alarm.

15:00 Fałszerstwo. Patrol poprosi o wsparcie.

17:00 Brawurowa jazda.

17:40 Zniszczenie mienia.

19:00 Próba zabójstwa. Oddział będzie potrzebował wskazówek. Wybierz opcje gdzie każesz przestępcy się poddać albo ty go przypalisz.

21:00 Eksplozja.

22:40 Przemyt.

Dzień 171

11:20 Próba zabójstwa.

13:00 Znęcanie się na zwierzętami - fałszywy alarm.

13:30 Masakra.

15:00 Próba zabójstwa. Patrol poprosi o wskazówki. Niech twoi funkcjonariusze, strzelą w butelkę.

16:15 Bójka z udziałem wielu napastników (Massive Fight). Patrol poprosi o wsparcie.

18:40 Napaść z użyciem broni.

20:00 Podejrzany osobnik.

20:05 Fergus Slattery. Obywatel potrzebuje pomocy 4 policjantów. Po meczu wszyscy będą pijani, a poziom wytrzymałość spadnie o dwa. Ty natomiast nic nie otrzymasz.

22:00 Próba rozboju - fałszywy alarm.

23:00 Spora bójka.

Dzień 172

15:00 Handel narkotykami - fałszywy alarm.

17:45 Wymuszenie. Przy drugiej opcji, wybierz aby zaaresztować wszystkich.

19:00 Masakra.

22:10 Zabójstwo.

Dzień 173

11:45 Angela Pate. Obywatelka potrzebuje pomocy 3 funkcjonariuszy. Jeden z nich otrzyma aż 600 punktów profesjonalizmu, ale wróci totalnie wyczerpany. Ty otrzymasz 8,000$.

14:30 Używanie narkotyków.

19:15 Zagrożenie terrorystyczne. Zwab obwieszonego ładunkami kota za pomocą burgera.

22:00 Duża bójka - fałszywy alarm.

Dzień 174

12:10 Masowa bójka.

18:00 Próba zabójstwa - fałszywy alarm.

20:00 Zniszczenie mienia. Patrol poprosi o pomoc - złap napastnika i wykręć mu rękę aby go zaaresztować.

Dzisiaj będziesz miał również opcję, aby zagrać w pokera.

Dzień 175

14:00 Fałszerstwo. Patrol poprosi o wsparcie.

16:00 Bójka. Policjanci zadzwonią po instrukcje. Wybierz tę opcje gdzie pytają o inną osobę lub użyj gazu pieprzowego.

19:00 Zakłócanie ciszy - fałszywy alarm.

21:30 Nieostrożna jazda samochodem.

Dzień 176

11:40 Strzelanina.

13:10 Produkcja narkotyków. Przy trzeciej opcji, wybierz ciche aresztowanie podejrzanych.

14:05 Christabel Grimard. Potrzeba dwóch policjantów. Jeden z nich odejdzie z pracy, a ty otrzymasz 2,000$.

14:10 Eksplozja - fałszywy alarm.

16:00 Morderstwo.

16:15 Thiago Luna. Obywatel prosi o pomoc 2 policjantów. Otrzymasz 20,000$.

20:00 Prowadzenie pod wpływem.

22:30 Wymuszenie - fałszywy alarm.

Dzień 177

11:15 Prowadzenie pod wpływem, krótki czas reakcji. Staranuj podejrzanego.

12:30 Nielegalne zgromadzenie.

13:45 Napastowanie - fałszywy alarm.

15:00 Misja od Związków zawodowych. Potrzeba 6 policjantów. Dostaniesz 18,000$.

17:25 Masowe zamieszki.

17:30 Strzelanina.

19:20 Zagrożenie terrorystyczne - fałszywy alarm.

20:00 Znęcanie się nad zwierzętami.

21:45 Wypadek samochodowy.

23:50 Masowa bójka.

Dzień 178

11:15 Wandalizm, krótki czas reakcji.

11:20 Używanie narkotyków - fałszywy alarm.

12:40 Rozbój, uzbrojeni napastnicy. Patrol poprosi o wskazówki. Niech policjanci strzelą napastnikowi w głowę.

13:15 Napaść.

14:00 Misja od Związków zawodowych. Wyślij 3 ludzi, a otrzymasz 9,000$.

15:40 Strzelanina.

16:10 Napaść z użyciem broni.

17:15 Gwałt, krótki czas reakcji - fałszywy alarm.

18:10 Fałszerstwo.

18:30 Próba samobójcza.

20:00 Przetrzymywani zakładnicy i ofiara śmiertelna. Patrol poprosi o wsparcie.

22:00 Kradzież.

23:00 Masowe zamieszki.

Na koniec dnia przypuścisz szturm. Teraz masz ostatnią szansę przygotować plan szturmu, ponieważ wykonasz go tej nocy, a nie będziesz miał możliwości już żadnej zmiany.