Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część 3 | Budynki w Airport Tycoon 2 poradnik Airport Tycoon 2

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Nazwa budynku

Funkcje obiektu

Zalety

Wady

Runway

2000 m, 3000 m, 3500 m

1 - Część 3 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

postanowiłem trzy rodzaje pasów opisać razem, pas dwukilometrowy dobry jest tylko na samym początku gdy musimy jakoś wystartować; możliwie jak najszybciej należy postawić pas o długości 3km, zapewni to możliwość otrzymywania bardzo wartościowych kontraktów; z kolei pas trzy i pół kilometrowy powinno się stawiać tylko wtedy, gdy ma się spore zapasy finansowe

 

2 i 3km: niewielkie koszty utrzymania;

3 i 3,5km: możliwość otrzymywania lepszych zleceń

 

koszty zakupu (od trzech milionów za pas 2km do aż 12 milionów za pas o długości 3,5km)

Control Tower 1

2 - Część 3 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

wieża kontrolna to jeden z tych budynków, które są ABSOLUTNIE NIEZBĘDNE do prawidłowego funkcjonowania lotniska, CT1 potrzebna jest przy stawianiu pasa dwukilometrowego

 

wystarczy tylko jedna wieża kontrolna, niewielkie koszty zakupu

 

aż 10000$ miesięcznego utrzymania

Control Tower 2

3 - Część 3 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

wymagana jeśli stawia się pas o długości trzech kilometrów, na szczęście można wtedy zrezygnować z CT1

 

to samo co wyżej

 

jeszcze większe koszty utrzymania

Control Tower 3

4 - Część 3 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

konieczna podczas stawiania ostatniego z pasów startowych (3,5km)

 

wystarczy tylko jeden taki obiekt

 

wyższe koszty zakupu oraz utrzymania

Hourly Car Park

5 - Część 3 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

pierwszy z dostępnych parkingów, pozwala jedynie na krótkie, kilkugodzinne postoje; można z niego zrezygnować gdy tylko pojawią się lepsze parkingi bądź też zostawić go sobie (oba warianty są dobre :-))

 

zajmuje niewiele miejsca (jak na parking), przyzwoite koszty utrzymania

 

niska wydajność, nie polepsza nastrojów klientów

Short Stay Car Park

6 - Część 3 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

o wiele lepsza odmiana parkingu, stawiaj, gdy tylko pojawia się taka możliwość, jeden przy każdym terminalu w zupełności wystarczy, zostaw go już sobie do samego końca

 

bardziej przydatny, rozsądne koszty utrzymania

 

zajmuje sporo powierzchni, drogi w zakupie

Long Stay Car Park

7 - Część 3 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

najlepszy z dostępnych parkingów, pozwala na wielotygodniowy postój samochódow, dodatkowo zapewnia też niemałe zyski z karnetów za postój, dobrze jest postawić jeden lub dwa takie obiekty, niekoniecznie muszą się one znajdować przy terminalu, muszą być natomiast otoczone drogą

 

zapewnia niewielkie przychody, bardzo przydatny na każdym lotnisku, zrozumiałe koszty utrzymania

 

to samo co wyżej

Fire Station 1

8 - Część 3 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

remiza straży pożarnej MUSI zostać postawiona, inaczej lotnisko nie będzie mogło prawidłowo funkcjonować (nie otrzymasz żadnych kontraktów); poza tak oczywistymi sprawami jak walka z pożarami służy ona również polepszeniu bezpieczeństwa na lotnisku, dobre jeśli chce się podwyższyć taki współczynnik

 

jako jedyna chroni przed pożarami

 

stosunkowo droga do postawienia i utrzymania, niewielka wydajność

Fire Station 2

9 - Część 3 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

zmiany polegają przede wszystkim na tym, iż teraz może ona działać na znacznie większą skalę

 

działa o wiele lepiej, zwiększa też współczynniki

 

jeszcze droższa!

Fire Station 3

10 - Część 3 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

20000 dolarów potrzebnych na jej comiesięczne utrzymanie nie napawa optymizmem, buduj tylko wtedy, gdy jest to naprawdę konieczne (nie ma sensu stawiać jej dla awansowania na kolejny poziom technologiczny ponieważ sama znajduje się na ostatnim)

 

nieco lepsze działanie

 

koszmarnie wysokie koszty utrzymania i zakupu, zajmuje znacznie więcej miejsca niż FS1 i FS2

Police Station 1

11 - Część 3 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

siedziba policji to kolejny budynek, na którego postawienie musisz się zdecydować; zresztą jest to jeden z podstawowych wymogów większości przewoźników; średniej wielkości lotnisko powinno mieć co najmniej dwie siedziby policji, ja jednak radziłbym postawić jedno PS1 a następnie zaczekać aż odkryte zostaną kolejne jego modyfikacje

 

chroni lotnisko oraz podróżujących, polepsza przy tym niektóre współczynniki

 

identyczne jak w przypadku Fire Station: bardzo droga zarówno przy kupnie jak i w comiesięcznym utrzymaniu

Police Station 2

12 - Część 3 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

zmiany obejmują przede wszystkim obszar działania oddziałów policyjnych, kupuj tylko wtedy jeśli chcesz przeskoczyć na kolejne poziomy technologiczne

 

to samo co wyżej, ale na nieco większą skalę

 

to samo co wyżej

Police Station 3

13 - Część 3 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

zmiana jest naprawdę marginalna, moim zdaniem lepiej jest pozostać przy PS2 czy nawet PS1

 

minimalnie lepsze efekty działania

 

kosztuje prawie milion dolarów!! + to co wyżej

Infirmary, Sewage Treatment

14 - Część 3 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

dwa obiekty o wątpliwej przydatności; z założenia Infirmary ma zajmować się opieką medyczną nad podróżującymi, natomiast Sewage Treatment to najzwyklejsza kanalizacja; ja jednak nie zauważyłem ŻADNYCH zmian między tym co działo się przed i po ich postawieniu, uznaję więc, że dodano je na siłę, żeby sztucznie można było zwiększyć ilość budynków (i się tym oczywiście chwalić :-))

 

brak

 

wyrzucanie pieniążków, to już lepiej nawet zająć się budową kilkuhektarowych parków :-)