Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Corvo Bianco - quest rozbudowy posiadłości Geralta | Zadania poboczne Wiedźmin poradnik Wiedźmin 3: Krew i wino

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Odwiedzenie winnicy

Spotkaj się z majordomusem - Corvo Bianco - quest rozbudowy posiadłości Geralta | Zadania poboczne Wiedźmin - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Spotkaj się z majordomusem

Quest ten jest automatycznie odblokowywany podczas zaliczania głównego zadania Bestia z Toussaint. Geralt w nagrodę za pokonanie szarleja na arenie na Błoniach turniejowych otrzyma od Anny Henrietty prezent w postaci prawa własności do Winnicy Corvo Bianco (Corvo Bianco Vineyard) znajdującej się w zachodniej części księstwa (M2,1). Głównemu bohaterowi przekazane zostaną klucz (Key to Corvo Bianco) i akt własności (Deed to Corvo Bianco). Winnicę możesz odwiedzić w dowolnym momencie gry. Po dotarciu na miejsce spotkaj się z Majordomusem Barnabasem-Basilem Foultym. Możesz zgodzić się na oprowadzenie Geralta po winnicy, jak również porozmawiać z Barnabasem na temat dostępnych opcji jej odbudowy.

Pierwszy zestaw projektów rozbudowy winnicy

Schemat działania jest bardzo prosty - możesz wysłuchiwać sugestii Barnabusa na temat dostępnych projektów i następnie wydawać posiadane złoto na ich realizację - Corvo Bianco - quest rozbudowy posiadłości Geralta | Zadania poboczne Wiedźmin - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Schemat działania jest bardzo prosty - możesz wysłuchiwać sugestii Barnabusa na temat dostępnych projektów i następnie wydawać posiadane złoto na ich realizację. Każdy projekt wymaga ponadto odczekania od jednego do kilku dni aż zostanie wykonany. Na początek możesz zamówić trzy projekty:

1) Remont generalny budynków winnicy - Kosztuje on 5000 sztuk złota i jego realizacja trwa trzy dni.

2) Stół do reperowania zbroi - Kosztuje on 1000 sztuk złota i jego realizacja trwa jeden dzień.

3) Osełka - Kosztuje on 1000 sztuk złota i jego realizacja trwa jeden dzień.

Powróć do winnicy po tym jak upłyną trzy dni i ponownie porozmawiaj z Majordomusem. Od Barnabasa dowiesz się, że od tej pory możesz korzystać ze stojaków na broń i pancerze, a także wieszać obrazy na ścianach. Majordomus zaproponuje ponadto Geraltowi zajrzenie do piwnicy (tej samej gdzie walczyłeś z bruxą). Udaj się tam i zlokalizuj pokazaną na powyższym obrazku osłabioną ścianę. Użyj w tym miejscu znaku Aard żeby zburzyć ścianę. Odblokujesz sobie w ten sposób dostęp do ukrytego laboratorium alchemisty pozwalającego na rozbieranie posiadanych mutagenów i zwiększanie zapasu mikstur i bomb.

Drugi zestaw projektów rozbudowy winnicy

Porozmawiaj z Barnabasem na temat kolejnych możliwych projektów. Są to:

1) Nowe łóżko dla Geralta - Projekt kosztuje 1000 sztuk złota i jego realizacja trwa jeden dzień. Nowe łóżko gwarantuje premię do Witalności (+1000 punktów, 120 minut) za każdym razem gdy główny bohater z niego skorzysta.

2) Dodatkowe stojaki na broń - Kosztują one 500 sztuk złota i musisz na nie zaczekać jeden dzień.

3) Dodatkowe stojaki na pancerze - Kosztują one 500 sztuk złota i musisz na nie zaczekać jeden dzień.

4) Remont pokoju gościnnego - Projekt kosztuje 1000 sztuk złota i jego realizacja trwa dwa dni.

5) Remont stajni - Projekt kosztuje 2000 sztuk złota i jego realizacja trwa dwa dni. Odnowiona stajnia będzie oferowała premię do Wytrzymałości dla Płotki (+100% do wytrzymałości, 60 minut).

6) Renowacja ogrodu - Projekt kosztuje 2000 sztuk złota i jego realizacja trwa dwa dni. Po tym jak powstanie ogród będziesz mógł zbierać z niego rzadkie zioła.

Po tym jak prace remontowe dobiegną końca raz jeszcze spotkaj się z Majordomusem. Możesz zgodzić się na wypicie z nim drogiego wina w ramach uczczenia końca prac nad odbudową winnicy.