Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Ancient Temple - część 2 | Misja 16 w IGI 2 Covert Strike poradnik IGI 2: Covert Strike

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Otwórz drzwi - The Ancient Temple - część 2 | Misja 16 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Otwórz drzwi. Znajdziesz się w czymś w rodzaju ogrodu. Załatw znajdujących się tu strażników (2-3 na starcie + kolejnych trzech, którzy nadbiegną z zachodu).

Posuwaj się w kierunku zachodnim - The Ancient Temple - część 2 | Misja 16 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Posuwaj się w kierunku zachodnim. Otwórz kolejne drzwi. Uważaj, ponieważ w okolicy znajdują się komandosi, w tym osobnicy wyposażeni w wyrzutnie RPG. Najlepiej jest ich pojedynczo wywabiać do ogrodu (tzn. do tego, w którym się aktualnie znajdujesz). Możesz również skorzystać ze snajperki aczkolwiek teren oferuje dość ograniczone pole manewru.

Prawdopodobnie na górze (nad metalowa bramą) wywołałeś trochę zamieszania - The Ancient Temple - część 2 | Misja 16 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Prawdopodobnie na górze (nad metalowa bramą) wywołałeś trochę zamieszania. Skorzystaj ze snajperki a dokładniej z tego, iż wystrzeliwane pociski potrafią penetrować ściany.

W sumie powinieneś pozbyć się w ten sposób około dziesięciu przeciwników (oczywiście jeśli tylko starczy Ci nabojów w magazynku :-)) - The Ancient Temple - część 2 | Misja 16 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

W sumie powinieneś pozbyć się w ten sposób około dziesięciu przeciwników (oczywiście jeśli tylko starczy Ci nabojów w magazynku :-)). Ruszaj na zachód. Wejdź na górę (miejsce, które dopiero co obstrzelałeś) i popatrz na zachód. Pora załatwić strażników pilnujących bezpośrednio samej świątyni. Najlepiej jest do tego celu wykorzystać snajperkę, w szczególności musisz pozbyć się tych na parterze (chodzą za drzwiami). Dwóch snajperów pilnujących piętra możesz załatwić tradycyjnymi metodami (dobry pistolet z tłumikiem lub mały karabin maszynowy).

Zejdź na dół i skieruj się do budynku oznaczonego na mapie trójką - The Ancient Temple - część 2 | Misja 16 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Zejdź na dół i skieruj się do budynku oznaczonego na mapie trójką. Podejdź do jedynego włączonego komputera i włam się do niego.

Cel zaliczony: Dezaktywować kamery ochronne

Kolejny cel znajduje się po drugiej stronie uliczki - The Ancient Temple - część 2 | Misja 16 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Kolejny cel znajduje się po drugiej stronie uliczki. Tym razem oprócz samego komputera będziesz musiał złamać zamek w drzwiach, które do niego prowadzą.

Cel zaliczony: Obrócić czaszę satelity

Ruszaj do zachodnich drzwi i włam się do środka - The Ancient Temple - część 2 | Misja 16 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Ruszaj do zachodnich drzwi i włam się do środka. Uwaga! Prawie na pewno wpadniesz tu na dość liczne grupki przeciwników! Jeśli więc nie masz nabojów do snajperki to pozbądź się jej i weź na przykład AK-47 czy bardzo dobrego Minima, który jest na standardowym wyposażeniu tutejszych komandosów. Uważaj na snajperów, którzy pilnują końcowego obiektu! Do świątyni nie dostaniesz się jednak frontowymi drzwiami. Cofnij się do ostatniego posterunku, wejdź po schodach na górę i skieruj się do wieży. Zauważ, że jest tu zawieszona lina, która prowadzi wprost do świątyni. Wejdź na samą górę (dwie drabinki) i skorzystaj z niej.

Po wylądowaniu skieruj się do wschodniej ściany świątyni (będąc cały czas na piętrze - The Ancient Temple - część 2 | Misja 16 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Po wylądowaniu skieruj się do wschodniej ściany świątyni (będąc cały czas na piętrze!). Znajdziesz tu niepozornie wyglądające drzwi, przez które będziesz mógł włamać się do środka.

Cel zaliczony: Dostać się do świątyni