IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Opisywana gra tylko pozornie przypomina takie tytuły jak chociażby

Opisywana gra tylko pozornie przypomina takie tytuły jak chociażby "Thief", "NOLF" czy "Tom Clancy's Splinter Cell". TU NIE TRZEBA SIĘ SKRADAĆ! Jest to tym bardziej niewskazane, iż przeciwnicy mają tendencje do losowego pojawiania się na planszy. Niestety, jest to przypadłość obu części "Project IGI". Oczywiście, atak z zaskoczenia może odnieść sukces ale praktycznie przez cały czas należy być przygotowanym na to, iż przeciwnicy mogą wyskoczyć dosłownie zewsząd. Radziłbym więc posuwać się zdecydowanie a zatrzymywać w miejscach odosobnionych i to tylko po to, aby zerknąć na mapkę, cele i oczywiście solucję :-)

Poniższy walkthrough skupia się na wypełnianiu celów misji. W przypadku przeciwników podaję lokalizację tylko tych, którzy znajdują się na planszy od momentu jej rozpoczęcia. Nie jestem w stanie podać skąd mogą nadciągać ewentualne "posiłki".

Radziłbym także pamiętać o możliwości dokonywanie save'ów w trakcie misji. Co prawda jest tylko pięć szans na zgranie aktualnego stanu zabawy, ale lepsze to niż nic. Ja natomiast postaram się podać już w samej solucji, które miejsca najlepiej nadają się do ich wykonywania.

Informacje o IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 69, ilustracje: 265 .

Popularne strony w IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

IGI 2: Covert Strike - screen - 2001-11-13 - 7465IGI 2: Covert Strike - screen - 2001-11-13 - 7464IGI 2: Covert Strike - screen - 2001-11-13 - 7463IGI 2: Covert Strike - screen - 2001-11-13 - 7462IGI 2: Covert Strike - screen - 2001-11-13 - 7461IGI 2: Covert Strike - screen - 2001-11-13 - 7460IGI 2: Covert Strike - screen - 2001-11-13 - 7459IGI 2: Covert Strike - screen - 2001-11-13 - 7458IGI 2: Covert Strike - screen - 2001-11-13 - 7457

12.03.2005 17:56
😡
PITer11
1
Junior

Za wsystko płacić!!!!!!!!!!!!!

12.03.2005 18:02
eJay
😍
odpowiedz
eJay
184
Quaritch

gameplay.pl

No jasne, najlepiej wszystko mieć za darmo....

12.03.2005 18:11
Sandro
odpowiedz
Sandro
119
Legend

eJay - święte słowa...

12.03.2005 18:12
😱
odpowiedz
zanonimizowany145018
0
Legend

PITer11 -> jaja sobie robisz ? przeciez chodzi normalnie :O

12.03.2005 20:15
EspenLund
odpowiedz
EspenLund
112
Legend

Poradniki z Gry-Online są warte swojej ceny.

Myślisz, że ktoś napisze poradnik, namęczy się, a ty będziesz go miał za darmo?

Nie ma

13.03.2005 22:13
👍
odpowiedz
zanonimizowany235527
1
Junior

Powiem parę słów. Uwielbiam grać i powracać do I.G.I. 2. Zawsze przechodzę na innym poziomie trudności i inną taktyką. Według mnie niektóre porady są zupełnie zbędne i się tylko można narazić. Ale i tak poradnik jest dosyć wporzo

02.06.2006 21:49
😉
odpowiedz
zanonimizowany359022
2
Junior

kto mi pomorze w grze nie wiem co zrobić w ruńskij granicy ciągle mnie zestrzeliwóją albo rozwala mnie pole minwe prosze o odpowiedz

spoiler start

20.07.2006 12:49
👎
odpowiedz
zanonimizowany157308
3
Junior

beznadziejna solucja... sam napisałbym lepszą. Tak w ogóle to w grze chodzi o to żeby zabijać jak najmniej i jak najwięcej się skradać. A nie próbować ataków z zaskoczenia bo wtedy nie mamy 100% pewności czy to sie uda

22.04.2007 16:26
😒
odpowiedz
zanonimizowany454162
1
Junior

Kto mi pomoże jestem w 15 misji i nie wiem jak użyć lasera na tych głupich rakietach nie wiem jak to oznaczyć wie ktoś z was ??

03.08.2007 00:24
😃
odpowiedz
zanonimizowany480717
1
Legionista

koło rumuńskiej granicy używaj tego że w okolicy jest roślinność tzn. kryj się za krzaki i ściągaj tych gostków którzy stoją ci na drodze, co do pola minowego idź wzdłuż niego, będzie tam przerwa pola i przejście a na końcu będzie rozwalony kawałek płotu to przez niego przeskocz | żeby oznaczyć 1 rakietę musisz wskoczyć na ten generator (czy maszynę) tak żebyś choć trochę widział z góry tą wyrzutnię rakiet potem z dachu oznacz ją a z drugą wyrzutnią jest podobnie tylko wskocz najpierw na skrzynki (te za namiotem) a potem na dach namiotu i z tamtąd oznacz drugą wyrzutnię (po drodze z pierwszej do drugiej wyrzutni będzie dużo wrogów więc najlepiej zanim oznaczysz 1 rakietę idź w kierunku drugiej i ściągnij wszystkich pilnujących strażników obu wyrzutni i gostków na drodze a dopiero potem oznacz wyrzutnię (w ten sposób zaoszczędzisz sporo czasu;-) ))
gram w igi2 od 2 lat i jakoś mi się to nie znudziło =)

20.03.2009 20:34
😈
odpowiedz
zanonimizowany628483
1
Junior

jak mam przejsc most bo nie umie

20.03.2009 20:36
odpowiedz
zanonimizowany628483
1
Junior

gra jest super ale jka mam przejsc most

18.09.2009 11:21
odpowiedz
BEBON87
1
Junior

Jestem w pierwszej misji: Infiltration. Przechodzę dwa pierwsze zadania i dochodzę do trzeciego. Jest wszystko ok, ale kiedy uruchomię generator w bunkrze i nacisnę przycisk na ścianie, aby winda przyjechała do góry, ona nie przyjeżdza. Co robię źle? Gdzie tkwi błąd?

Proszę o pomoc!!

21.03.2010 13:27
odpowiedz
Alig
1
Junior

nie zgadzam Się z opisem misji 1 na jej wykonanie (według Strangera) trzeba mieć spokojnie 20 min żeby ją wykonać ja przeszedłem tą misje w około 6 min zabijając 6 gości a dojście do misji spodkanie w libi (odbicie priboja ) zajeło mi 2.5 h polecam zabijanie ze snajperki w poprzednich misjach i chowanie się w krzakach i kozystanie z cichych broni , lub wchodzenie do pomieszczeń robienie hałasu noobki sie zlecą i wycinać pojedynczo .Opis gry jest błędny bo na rasza to sie w igi 1 lata a tu trzeba mieć taktykę i pocichutku (chyba że ktoś jest noobem i gra na łotwym)

21.03.2010 13:29
odpowiedz
Alig
1
Junior

zgadzam się z opisem baryckiego sam gram takom taktykom

05.05.2010 13:08
odpowiedz
Elemencik
1
Junior

Mam problem z 8 misja o nazwie Nalot. dotarlem do konca misji do miejsca zrzutu. jest filmik jak bohater lezy ze snajperka, chce przejsc do next misji bo wnynikia z rozmowy ze jest nastepna. a tu mi koniec gry wyskakuje i napisy autorow. O co tu chodzi

10.08.2010 18:33
odpowiedz
jacurex
12
Chorąży

beznadziejna solucja i gra oto błedy i porady 1 misja uzi w pomieszeniu jest dobre 2 szybem i kosiara 3 omijac chatke 4bez alarmudo2zad.5odtyłu bez lezenia 6skradankado 2zad ikosiara7snajperzy niepatroluja8bron na0 podkoniec9to 6 zadanie to tam obok4 11 komandosowz heli zawsze na maxa kosic 13 po rozwaleniuscianyprostodokompa15 trzeba poczkac az odliczy16linaido wyjscia17leczenie obok kompa1819kałachnawszystko

25.09.2010 12:10
odpowiedz
zanonimizowany751914
5
Pretorianin
Image

TO PRAWDA CO PISZE JACUREX SĄ W PORADNIKU BŁĘDY I TO SPORO!!!!

P.S
JACUREX UŻYWAJ SPACJI <SPACE>,
BO SIE NIE MOŻNA DOCZYTAĆ!!!

08.07.2011 23:33
odpowiedz
jacurex
12
Chorąży

beznadziejna solucja i gra oto błedy i porady 1 misja uzi w pomieszeniu jest dobre 2 szybem i kosiara 3 omijac chatke 4 bez alarmudo2zad. 5od tyłu bez leżenia 6 skradanka do 2 zad i kosiara 7 snajperzy nie patroluja 8 bron na 0 pod koniec 9 to 6 zadanie to tam obok4 11 komandosow z heli zawsze na maxa kosic z wyrzutni 13 po rozwaleniu sciany prosto do kompa i lezec i zminiec punkty ataku 15 trzeba poczkac az odliczy 16 lina i do wyjscia 17 leczenie obok kompa 1819kałachnawszystkozdaaaalekaaaa snajperka tylko zaczepna

10.05.2015 01:43
Chriso25
odpowiedz
Chriso25
130
Generał

Stary temat, ale też swoje trzy grosze dorzucę, bo mam akurat zainstalowane IGI 2. Parę razy miałem abonament wykupiony na parę dni, więc mogłem sobie ściągnąć ten poradnik.
Zgadzam się z opiniami, że solucja do drugiej części IGI (z szacunkiem do autora), ale jest po prostu beznadziejna i AMATORSKA, pisana na kolanie!
Solucja przedstawia głównie siłowe rozwiązanie, co w IGI 2 nie jest w ogóle zalecane! Przypuszczam ze autor grał na łatwym poziomie z 5 możliwymi zapisami gry i nie przejmował się, ile czasu zajęło mu przejście danej misji, ile razy został wykryty, ile razy został trafiony itd. Przez co zapewne po zakończonej misji, dostawał najniższą możliwą rangę!
Autor powinien się znacznie bardziej postarać i przejść wszystkie misje po cichu, z najwyższą rangą Agent, co łatwe nie jest, ale skoro ktoś płaci za poradnik, to powinien wiedzieć, co robić, aby dostać najwyższą rangę!

Pierwszą misję można przejść w poniżej 4 minut zabijając po cichu kilku strażników, a autor proponuje graczowi, aby urządzić małą jatkę z grupką wrogów! Przecież jak oni wywołają alarm, to oznacza dla gracza pewną śmierć i wczytanie wcześniejszego zapisu, a jak gra na Hardzie, to rozpoczęcie misji od nowa!
Ta gra akurat nie wybacza błędów, a wrogowie nie słyszą i nie widzą gracza, tylko wtedy jeśli używa broni z tłumikiem. Jak wywoła się jatkę z MP5 czy kałachem, to ma się przesrane, bo AI jest tak napisane, że wrogowie zobaczą gracza z odległości kilometra i będą w niego trafiać, nawet jak w ręku trzymają makarova, czy zwykłe uzi!
Ktoś powinien od nowa napisać ten poradnik, bo ten to dno i kupa mułu!