Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Deponia Doomsday - poradnik do gry

Deponia Doomsday - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Porady ogólne | Prolog Deponia Doomsday poradnik Deponia Doomsday

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Porady ogólne

Eksploracja

W grze występuje mnóstwo nawiązań do popkultury, w tym również do innych dzieł studia Daedalic Entertainment. Warto zatem dokładnie badać wszystkie lokacje i prowokować Rufusa do wygłaszania zabawnych komentarzy. Wprawdzie twórcy nie zapomnieli o opcji ujawniania hotspotów (spacja), ale polecam też klikać punkty pozornie nieaktywne - dla wytrwałych badaczy świata gry przewidziano parę niespodzianek.

Ekwipunek

W zależności od ustawień w menu inwentarz można przywołać rolką myszy lub kliknięciem widocznego u góry ekranu (po prawej) uchwytu.

Konwersacje

Postacie mają przeważnie bardzo dużo do powiedzenia, dlatego dobrze jest zagadnąć je raz jeszcze po skończonej rozmowie, by wyłowić najważniejsze kwestie - zazwyczaj pozostają one w okienku konwersacji, dopóki dana sprawa nie zostanie załatwiona.

Zagadki

W tej grze sprawdzają się najbardziej nieprawdopodobne pomysły, dlatego opłaca się klikać wszystkim na wszystkim i próbować łączyć wszystko ze wszystkim. Wygląd kursora sugeruje możliwe akcje - w zależności od dostępnych opcji widnieje w nim tylko oko albo tylko dłoń lub oko i dłoń czy oko i dymek.

Minigierki

W grze pojawia się sporo minigierek o różnym stopniu trudności (niektóre wymagają zręczności, refleksu bądź zmieszczenia się w limicie czasowym). W razie problemów można je pominąć (stosowna opcja w ustawieniach gry).

Bonusy

Do zdobycia jest 36 osiągnięć - niektóre wpadają automatycznie, ale w przypadku większości trzeba się trochę postarać. W grze można również odnaleźć 12 sprytnie poukrywanych nakryć głowy i tu już naprawdę należy się wykazać, bowiem kursor myszki po najechaniu na nie się nie zmienia, tak jakby nie były one interaktywnymi elementami.