Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Deponia Doomsday - poradnik do gry

Deponia Doomsday - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stwórz sprzęt do lokalizowania i otwierania portali | Rozdział siódmy poradnik Deponia Doomsday

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Stwórz sprzęt do lokalizowania i otwierania portali

Obudziwszy się w balonie, wyjdź na zewnątrz i kliknij piramidę z kieliszków - Rufus przypomni sobie o folii, wróć więc do balonu i zabierz folię bąbelkową leżącą przy piecyku (po lewej). Opuść pomieszczenie.

W mieszkaniu Goal przejdź z łazienki do salonu - na widok słonia Rufus wyjdzie na taras. Maszeruj nim w prawo, a dotarłszy pod drzwi mieszkania Henny, zwiń stojące pod nimi dwie butelki koziego mleka. Kieruj się dalej w prawo, a obejdziesz taras dookoła - znalazłszy się z jego lewej strony, szybko wejdź do apartamentu Goal.

Teraz musisz zdążyć, zanim ponownie zjawi się słoń (upływający czas tradycyjnie odmierza klepsydra w lewym górnym rogu ekranu) - Stwórz sprzęt do lokalizowania i otwierania portali | Rozdział siódmy - Deponia Doomsday - poradnik do gry

Teraz musisz zdążyć, zanim ponownie zjawi się słoń (upływający czas tradycyjnie odmierza klepsydra w lewym górnym rogu ekranu). Wsiądź do kapsuły czasu i naciśnij przycisk między fotelami. Kiedy pojawi się ekran, wciśnij zielony przycisk potwierdzający wybór miejsca docelowego. Tu na ekranie wyskoczy błąd, kliknij zatem dwukrotnie przycisk ze strzałką w lewo i wybrawszy właściwą opcję (kapsuła czasu po lewej, portal na ziemi po prawej), naciśnij zielony przycisk potwierdzający (2x).

Kiedy ponownie trafisz do mieszkania Goal, zastaniesz ją tam w postaci ledwie odrośniętego od podłogi brzdąca - Stwórz sprzęt do lokalizowania i otwierania portali | Rozdział siódmy - Deponia Doomsday - poradnik do gry

Kiedy ponownie trafisz do mieszkania Goal, zastaniesz ją tam w postaci ledwie odrośniętego od podłogi brzdąca. Znów musisz zmieścić się w wyznaczonym limicie czasowym. A zatem - włącz telewizor (na kominku, po lewej). Zabierz dziecku lizaka i schowaj go w pudełku na lunch Ulissesa, pozostawionym na regale po prawej. Weź leżącą na tym samym regale, na lewo od pudełka, książeczkę dla maluchów ("Cello is Easy with Boo Boo Bear") i podmień ją na tę leżącą na dywanie obok dziecka ("Piano is Easy with Boo Boo Bear"). Butelki z mlekiem wstaw natomiast do schowka pod ruchomą płytą z lewej strony podestu, na którym znajduje się salon.

Znalazłszy się raz jeszcze w mieszkaniu Goal (w wersji bez dziecka), zabierz leżące na półce przy prysznicu okulary, a z półki poniżej - klej do protez. Przejdź z łazienki do salonu. Tu znów zacznie gonić Cię czas.

Kiedy Rufus pozbędzie się towarzystwa słonia, weź leżący obok kapsuły czasu (z jej lewej strony) smyczek od wiolonczeli - Stwórz sprzęt do lokalizowania i otwierania portali | Rozdział siódmy - Deponia Doomsday - poradnik do gry

Kiedy Rufus pozbędzie się towarzystwa słonia, weź leżący obok kapsuły czasu (z jej lewej strony) smyczek od wiolonczeli. Następnie strąć z kominka kolorowy wazon i zbierz z podłogi odłamki szkła. Zabierz też szczypce do węgla stojące z lewej strony kominka. Oderwij nimi wskazówki od wiszącego na lewo od kominka zegara. Unieś ruchomą płytę w podeście i wyjmij ze skrytki ser, który w międzyczasie zrobił się ze schowanego tam mleka. (Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie Paradox!, użyj w ekwipunku butelki z serem na butelce z mlekiem - lub odwrotnie).

Potraktuj wskazówkę kozim serem, by otrzymać tachionową strzałę. Połącz ją ze smyczkiem, by otrzymać łuk z tachionową strzałą. Posmaruj klejem okulary i połącz je z odłamkami szkła (lub odwrotnie), by powstały okulary 4D.

Idź do łazienki i nałóż okulary 4D. Wystrzel strzałę w potencjalny portal (nad sedesem). Wskocz w niego.

Otwieranie portali

Tu rozpocznie się minigierka, w której trzeba trafiać do szybko zbliżających się potencjalnych portali - najeżdżając na nie kursorem (musi się w nim pojawić wizerunek dłoni) i wciskając LPM - Stwórz sprzęt do lokalizowania i otwierania portali | Rozdział siódmy - Deponia Doomsday - poradnik do gry

Tu rozpocznie się minigierka, w której trzeba trafiać do szybko zbliżających się potencjalnych portali - najeżdżając na nie kursorem (musi się w nim pojawić wizerunek dłoni) i wciskając LPM. Trzeba otworzyć wszystkie dziewięć portali, zanim znikną, równocześnie unikając wpadnięcia w któryś z nich (przesuwaj myszką w prawo i w lewo, by je omijać). Inaczej zabawa w strzelanie będzie się powtarzać aż do skutku. (Jeśli natomiast chcesz zdobyć osiągnięcie Blast from the Past, musisz strzelać do portali i właśnie próbować w nie wpaść, by przenieść się na moment do trzech miejsc, w które one teleportują: stanowiska ujeżdżania byka u bram Kuvaqa (Deponia), portu (Chaos on Deponia) oraz lokacji z maszerującymi żołnierzami Organonu (Goodbye Deponia). W tym celu wystarczy wskoczyć w trzy pierwsze portale).

Na koniec klikaj szybko LPM, by odsunąć metalową płytę, przygniatającą Rufusa. Następnie próbuj złapać się rury - ponownie szybko klikając - by wydostać się ze sterty śmieci. I wreszcie dopełznij do kapsuły czasu (po lewej). Wybierane podczas rozmowy Goal z dwoma Rufusami kwestie dialogowe nie mają wpływu na zakończenie historii.

Za ukończenie gry otrzymasz osiągnięcie And Everything Comes Full Circle.