Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Deponia Doomsday - poradnik do gry

Deponia Doomsday - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dostań się do windy | Rozdział trzeci Deponia Doomsday poradnik Deponia Doomsday

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Dostań się do windy

Po ucieczce Goal skieruj się w stronę śluz po lewej (w głębi ekranu). Podejdź do imponujących drzwi windy i kliknij przycisk przywołujący, umiejscowiony z jej lewej strony - okaże się, że pod pokrywą znajduje się czytnik kart identyfikacyjnych. Po chwili z windy wyjdą Goal i Kletus. W trakcie ich rozmowy spójrz na "Skarba" (zwierzątko, o którym wspomniała Goal), siedzącego w okrągłej pomarańczowej torbie po prawej. Następnie spróbuj wziąć antidotum, postawione tuż przed nosem Rufusa. Kiedy trafi ono do małej zielonej torby stojącej pomiędzy wielkimi, wyciągnij je stamtąd (dwie próby).

Po odejściu Goal ponownie kliknij wielką okrągłą pomarańczową torbę po prawej. W zbliżeniu otwórz ją, by wypuścić z niej jadowite zwierzątko.

Z otwartej torby zabierz wskaźnik laserowy (jest w przegródce po lewej) i użyj go na wielkiej rurze, do której zwiał stworek, a w której wypatruje go Kletus - Dostań się do windy | Rozdział trzeci Deponia Doomsday - Deponia Doomsday - poradnik do gry

Z otwartej torby zabierz wskaźnik laserowy (jest w przegródce po lewej) i użyj go na wielkiej rurze, do której zwiał stworek, a w której wypatruje go Kletus.

Przywabianie jadowitego stworka

Teraz musisz, klikając kolejne komory, przeprowadzić zwierzątko z miejsca, gdzie się schowało (u góry po prawej), do wyjścia (u góry po lewej). Nie jest to jednak takie proste (kolejne kroki, oznaczone cyframi, na fotce poniżej), ponieważ nie wszystkie przejścia są od razu otwarte, a ponadto niektóre otwierają się z drugiej strony albo zamykają za stworkiem, toteż trasa ta jest dość skomplikowana.

A zatem skieruj zwierzątko: 2x w lewo, w dół, w prawo, w górę, w lewo, w dół, w górę, w prawo, w dół, 2x w lewo, w górę, w prawo, w dół, w prawo, w górę, w lewo, w dół, w górę, w prawo, w dół, 2x w lewo, w górę, w dół, 2x w prawo, w górę, 3x w lewo - Dostań się do windy | Rozdział trzeci Deponia Doomsday - Deponia Doomsday - poradnik do gry

A zatem skieruj zwierzątko: 2x w lewo, w dół, w prawo, w górę, w lewo, w dół, w górę, w prawo, w dół, 2x w lewo, w górę, w prawo, w dół, w prawo, w górę, w lewo, w dół, w górę, w prawo, w dół, 2x w lewo, w górę, w dół, 2x w prawo, w górę, 3x w lewo.

Zejdź na dół pomieszczenia i zaczep sterczącego kuprem do góry Maca, który najwyraźniej utknął w rurze. Kiedy zielonkawy profesor wychynie po prawej, podaj mu antidotum.

Wróć na górę i wpakuj się do rury po prawej - Dostań się do windy | Rozdział trzeci Deponia Doomsday - Deponia Doomsday - poradnik do gry

Wróć na górę i wpakuj się do rury po prawej. Kiedy Rufus wychyli się z jej lewej strony, skradnij kartę identyfikacyjną, wystającą z kieszeni Kletusa. Następnie ponownie wleź do rury i wystając z otworu po lewej, użyj karty na czytniku przy windzie.