Deponia Doomsday - poradnik do gry

Deponia Doomsday - poradnik do gry

Deponia Doomsday - poradnik do gry

Poradnik do gry Deponia Doomsday zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę zwariowaną przygodówkę, będącą czwartą już częścią cyklu autorstwa studia Daedalic Entertainment. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie cynicznego Rufusa, bohatera z talentem do aranżowania wybuchowych sytuacji. Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo łamigłówki logiczne opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, które powinien pozyskać bohater, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, zdobywane osiągnięcia kolorem pomarańczowym, a istotne informacje pogrubieniem. W grze, próbując ocalić planetę Deponia przed zagładą, wraz z profesorem McChronicle'em odbędziesz emocjonującą podróż w czasie, pełną nieoczekiwanych sytuacji, zaskakujących zwrotów akcji i humoru.

W poradniku do gry Deponia Doomsday znajdziesz:

  • dokładny opis wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, by kontynuować zabawę i dotrzeć do zaskakującego finału;
  • objaśnienie wszystkich zagadek logicznych i minigierek wraz z odpowiednimi obrazkami;
  • wyszczególnienie wszystkich okoliczności zdobywania osiągnięć (dodatkowo ich komplet umieszczono w ostatnim rozdziale wraz z kompletem magazynów i zestawieniem wszystkich kombinacji jackalopów).

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)

Informacje o Deponia Doomsday - poradnik do gry

Autor : Katarzyna Kayleigh Michałowska

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 46, ilustracje: 127 .

Popularne strony w Deponia Doomsday - poradnik do gry

Deponia Doomsday - screen - 2016-02-26 - 316618Deponia Doomsday - screen - 2016-02-26 - 316617Deponia Doomsday - screen - 2016-02-26 - 316616Deponia Doomsday - screen - 2016-02-26 - 316615Deponia Doomsday - screen - 2016-02-26 - 316614Deponia Doomsday - screen - 2016-02-26 - 316613Deponia Doomsday - screen - 2016-02-26 - 316612Deponia Doomsday - screen - 2016-02-26 - 316611Deponia Doomsday - screen - 2016-02-26 - 316610

21.03.2016 16:25
szymon257
👎
szymon257
13
Legionista

Utknalem juz na poczatku gry a tu bez abonentu nie dowiem sie co zrobic. :v

22.03.2016 17:31
😐
odpowiedz
weak_chris
43
Centurion

W angielskiej wersji strony poradniki WWW są za darmo.

04.01.2017 10:43
ixi1992
odpowiedz
ixi1992
45
Centurion

Dlaczego w tym dokumencie messages nie mam nigdzie informacji o sklonowanych jackalopów? Ani w trakcie klonowania, ani po zapisaniu gry i sprawdzeniu tego dokumentu. Nie mam pojęcia jak sprawdzić ilośc sklonowanych jackalopów. Pomoże ktoś ?