Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry

Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
PoE White March Part II M1 - Krzepa
PoE White March Part II M1 - Krzepa
Zgromadzenie
Zadanie główne: "Żelazne cepy"
Zadanie poboczne: "Przygotuj działa"
Wóz Ydurana
Yduran posiada w swoim asortymencie kilka przedmiotów każdego rodzaju - broni, mikstur, pierścieni, czarów, składników alchemicznych czy przedmiotów użytkowych.
Zadanie poboczne: "Risk Tolerance" - porozmawiaj z Tarfosem
Świątynia Abydona
Na zachód od świątyni spotkasz Manehę - nowego potencjalnego członka drużyny.
Zadanie poboczne: "Żelazo i ogień"
Rybaczówka
W środku spotkasz Clerka, który sprzedaje ryby, olej oraz figurkę pozwalającą przyzwać Draka (6000 monet).
Zadanie poboczne: "Zlecenie: Wierni Magrany"
Zadanie poboczne: "Zlecenie: Postrach Białej Kotliny"
Po wykonaniu tych zadań otrzymasz dostęp do kolejnych.
Zadanie poboczne: "Zlecenie: Brynlod"
Zadanie poboczne: "Zlecenie: Krasnowodne Lagufaty"
Emporium Hamonda
W miejscu spalonego domu powstał ogromny namiot. W środku spotkasz Hamonda, od którego możesz kupić bardzo dobre i bardzo drogie przedmioty, m.in. broń, napierśniki, hełmy, pułapki oraz mikstury.
Gorący źródła
Zadanie poboczne: "Wild Mylla"
Spoczynek Grefa
Możesz tutaj uzupełnić zapasy, przespać się lub wynająć towarzysza.
Zadanie poboczne: "Posępna przysięga"
Zamordowany zabójca
Pojawi się dopiero po powrocie z Fortu Żelaznych Cepów - zadanie poboczne "Obietnica Filakterium".
Przejście do Kopalni Stalwart
Powiększ mapę

Krzepa (Stalwart Village) M1 | Krzepa M1 poradnik Pillars of Eternity: The White March Part II

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Ważne obszary na mapie

Zgromadzenie
Zadanie główne: "Żelazne cepy"
Zadanie poboczne: "Przygotuj działa"

Wóz Ydurana
Yduran posiada w swoim asortymencie kilka przedmiotów każdego rodzaju - broni, mikstur, pierścieni, czarów, składników alchemicznych czy przedmiotów użytkowych.
Zadanie poboczne: "Risk Tolerance" - porozmawiaj z Tarfosem

Świątynia Abydona
Na zachód od świątyni spotkasz Manehę - nowego potencjalnego członka drużyny.
Zadanie poboczne: "Żelazo i ogień"

Rybaczówka
W środku spotkasz Clerka, który sprzedaje ryby, olej oraz figurkę pozwalającą przyzwać Draka (6000 monet).
Zadanie poboczne: "Zlecenie: Wierni Magrany"
Zadanie poboczne: "Zlecenie: Postrach Białej Kotliny"
Po wykonaniu tych zadań otrzymasz dostęp do kolejnych.
Zadanie poboczne: "Zlecenie: Brynlod"
Zadanie poboczne: "Zlecenie: Krasnowodne Lagufaty"

Emporium Hamonda
W miejscu spalonego domu powstał ogromny namiot. W środku spotkasz Hamonda, od którego możesz kupić bardzo dobre i bardzo drogie przedmioty, m.in. broń, napierśniki, hełmy, pułapki oraz mikstury.

Gorący źródła
Zadanie poboczne: "Wild Mylla"

Spoczynek Grefa
Możesz tutaj uzupełnić zapasy, przespać się lub wynająć towarzysza.
Zadanie poboczne: "Posępna przysięga"

Zamordowany zabójca
Pojawi się dopiero po powrocie z Fortu Żelaznych Cepów - zadanie poboczne "Obietnica Filakterium".

Wyjścia z lokacji

M2 – Przejście do Kopalni Stalwart

Legenda PoE White March Part II M1 - Krzepa

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Krzepa - opis i mapa lokacji

Powyższa mapa prezentuje wioskę Krzepa (Stalwart Village), czyli pierwszą lokację z dodatku White March jaką odwiedzisz. Jest to jednocześnie najważniejsze miejsce, w którym przyjmiesz większość zadań pobocznych, spotkasz ciekawych bohaterów, uzupełnisz zapasy oraz prześpisz się w wygodnym łóżku. Od czasów pierwszej części dodatku wioska przeszła niewielkie zmiany. Spalone budynki zostały zastąpione namiotami, zmienił się burmistrz oraz pojawiło się sporo nowych twarzy. W północno-wschodniej części lokacji pojawiło się przejście do ponownie otwartej kopalni.

Ważne miejsca w Krzepie

3. Świątynia Abydona (Temple of Abydon)

W pierwszej części dodatku budynek ten poświęcony był Ondrze. Teraz jest świątynią Abydona.

Wewnątrz budynku spotkasz Mascę, od której możesz przyjąć zadanie Żelazo i ogień (Iron and Flame). Znajdziesz tutaj także skrzynię na 9 poziomie trudności. W środku znajdować się będą 3 sztuki durgańskiej stali oraz książka z naukami Abydona.

7. Spoczynek Grefa (Gref's Rest)

Wewnątrz karczmy możesz uzupełnić swoje zapasy, wynająć nowego kompana lub przespać się.

W karczmie spotkasz Byrhtwena oraz Andreda, z którym możesz zagrać w rzucanie nożem. Rozpoczęcie gry wiązać się będzie z zapłatą 50 sztuk złota. Twoim celem jest trafić w nos przeciwnika na tarczy. W piwnicy dodatkowo znajdziesz Teanleycga, z którym za taką samą stawkę możesz zagrać w kości.

Zadania do odblokowania w Krzepie

Zadanie główne: Żelazne cepy (The Iron Flail) - Porozmawiaj z Deryanem (M1,1);

Zadanie poboczne: Przygotuj działa (Ready the Cannons) - Porozmawiaj z Deryanem (M1,1);

Zadanie poboczne: Ryzykowna inwestycja (Risk Tolerance) - Porozmawiaj z Tarfosem (M1,2);

Zadanie poboczne: Brzemię wspomnień (The Burden of Memory) - Dołącz Menehę do drużyny (M1,3);

Zadanie poboczne: Żelazo i ogień (Iron and Flame) - Porozmawiaj z Mascą (M1,3);

Zadanie poboczne: Zlecenie: Wierni Magrany (Bounty: Magran's Faithful) - Porozmawiaj z Ascą (M1,4);

Zadanie poboczne: Zlecenie: Postrach Białej Kotliny (Bounty: The Terror of Whitestone Hollow) - Porozmawiaj z Ascą (M1,4);

Zadanie poboczne: Zlecenie: Brynlod (Bounty: Brynlod) - Porozmawiaj z Ascą (M1,4);

Zadanie poboczne: Zlecenie: Krasnowodne Lagufaty (Bounty: Redwater Lagufaeth) - Porozmawiaj z Ascą (M1,4);

Zadanie poboczne: Dzika Mylla (Wild Mylla) - Porozmawiaj z Royse (M1,6);

Zadanie poboczne: Posępna przysięga (Bleak Oath) - Porozmawiaj z Kernem (M1,7);

Zadanie poboczne: Obietnica filakterium (The Phylactery's Promise) - Porozmawiaj ze strażnikami (M1,8);

Ważne postacie niezależne w Krzepie

Deryan (M1,1) - Namawia mieszkańców wioski do obrony. Zleca ci zadania związane z głównym wątkiem fabularnym dodatku;

Yduran (M1,2) - Handlarz, posiada bardzo szeroki asortyment towarów;

Tarfos (M1,2) - Burmistrz miasta, może zlecić ci zadanie negocjacji umowy handlowej z Zatoką Buntu;

Maneha (M1,3) - Barbarzynka, która może stać się twoim kolejnym towarzyszem;

Masca (M1,3) - Nowicjuszka Abydona, od której możesz przyjąć zadanie;

Clerk (M1,4) - Handlarz, od którego możesz kupić cenną figurkę;

Asca (M1,4) - Krasnolud, który zleca ci kilka prostych zadań;

Hamond (M1,5) - Sprzedawca legendarnych przedmiotów;

Royse (M1,6) - Matka poszukująca swojej córki;

Kern (M1,7) - Krasnolud mający problem z pewnym paladynem;

Nesta (M1,7) - Wysłanniczka Zatoki Buntu, która ma wynegocjować traktat handlowy;

Inne ważne informacje związane z Krzepą

Przez kilka tygodni, które dzielą czas akcji pierwszej oraz drugiej części Białej Marchii, sporo się w wiosce wydarzyło. Do najważniejszych zmian możemy zaliczyć: postawienie w miejscu spalonych domów nowych namiotów, zmiana burmistrza wioski, otwarcie kopalni w północno-wschodniej części lokacji oraz zmianę Świątyni Ondry na Świątynię Abydona.

Przechadzając się po wiosce staraj się rozmawiać ze wszystkimi postaciami, które mają unikalne imię. Bohaterowie znani z poprzedniej części przeważnie mają ci coś ciekawego do powiedzenia, a nowoprzybyli prawie zawsze dadzą ci jakieś zadanie do wykonania.

Warto wybrać się do Kopalni Krzepy, które są lokacją podrzędną w stosunku do wioski i znajdują się w północno-wschodniej jej części. W środku będziesz mógł wykonać dosyć długie, ale za to ciekawe zadanie poboczne.