Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XCOM 2 - poradnik do gry

XCOM 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak odblokować klasę Psi Operative | Kluczowe mechanizmy rozgrywki | XCOM 2 poradnik XCOM 2

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Jak odblokować klasę Psi Operative

Psi Lab pozwala na przekształcenie żołnierza do klasy Psi Operative. - Jak odblokować klasę Psi Operative | Kluczowe mechanizmy rozgrywki | XCOM 2 - XCOM 2 - poradnik do gry
Psi Lab pozwala na przekształcenie żołnierza do klasy Psi Operative.

By odblokować dodatkową, piątą klasę postaci (Psi Operative), trzeba będzie się trochę napracować - ale gra jest warta świeczki, gdyż klasa ta oferuje szereg potężnych zdolności, które w znaczącym stopniu zwiększą skuteczność twoich działań na polu walki.

By odblokować tą klasę postaci, będzie trzeba:

  1. Pokonać Sektoida. Sprawa jest ogólnie dość prosta, gdyż z tym wrogiem będziesz mieć do czynienia podczas pierwszej samodzielnej misji (nie samouczka), więc nie da się tego kroku tak naprawdę przegapić.
  2. Przeprowadzić badanie "Sectoid Autopsy" - po kilku dniach badań odblokuje to dostęp do kilku nowych rzeczy, w tym nowego badania, "Psionics".
  3. Przeprowadzić badanie "Psionics" - podobnie jak powyżej, ukończenie tych badań da dostęp do nowych, a także odblokuje placówkę Psi Lab.
  4. Wznieść placówkę Psi Lab - jest to dość kosztowne i czasochłonne przedsięwzięcie, gdyż trzeba będzie oczyścić miejsce pod zabudowę.

Gdy wykonasz te kroki, będziesz w stanie umieścić nowego żółtodzioba (Rookie) do Psi Labs, gdzie po paru dniach zostanie on "przekształcony" na nową klasę, Psi Operative.

Na tym jednak funkcja placówki się nie kończy, gdyż Psi Operative nie zdobywa doświadczenia na tej samej zasadzie jak inne (poprzez zabijanie wrogów). By móc awansować żołnierza tej klasy na nowe poziomy i odblokować nowe zdolności, trzeba będzie z powrotem umieścić go w placówce i prowadzić dalszy trening.

Z tym z kolei wiąże się kolejna sprawa - możliwość wyboru jednej z trzech zdolności, które na koniec treningu otrzyma żołnierz. Zdolności dobierane są losowo z puli wszystkich dostępnych dla klasy, przez co już na początku można zdobyć potężne zdolności. By przyspieszyć proces przekształcania i/lub szkolenia, umieść w placówce technika, a z biegiem czasu ulepsz samą placówkę by mieć dostęp do dodatkowego miejsca na szkolenie.