Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dying Light: The Following - poradnik do gry

Dying Light: The Following - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Dying Light: The Following - Plany
Dying Light: The Following - Plany
Plan ten jest jednym z easter eggów gry. Musisz odnaleźć dwa doły, w których zakopane zostały płyty DVD. Musisz dokopać się do planu i w tym celu po ustawieniu się w jednym z dołów zacznij wciskać przycisk odpowiedzialny za kopnięcie.
Plan jest w budynku w odgrodzonym obszarze. Przejdź przez dziurę w płocie, zabij wszystkie zombiaki i złam zabezpieczenia zamka drzwi.
Plan jest nagrodą za pokonanie bossa - Behemotha.
Plan jest w drewnianej skrzynce na jednym z balkoników wysokiej wieży zlokalizowanej przy bezpiecznej strefie.
Plan leży na ziemi tuż obok torów kolejowych, pod jednym z wagonów.
Plan znajduje się na najwyższym balkoniku wysokiej białej wieży.
Plan jest wewnątrz zamkniętej tajemniczej skrzyni (Mysterious Box). Do jej otwarcia potrzebne jest urządzenie do hakowania z pobocznego questu Rocket Waggoon.
Plan jest nagrodą za pokonanie bossów - Dawida i Goliata.
Plan ten znajduje się na metalowym balkoniku na szczycie białej wieży.
Plan jest na polu i odnajduje się go obok stogów siana.
Plan jest wewnątrz domu Adama odwiedzanego w ramach pobocznego zadania The Thrill of the Chase.
Plan jest w obszarze z transformatorami u podstawy zapory. Musisz wejść do jednego z czerwonych budynków. Plan odnajdziesz na ścianie na prawo od wejścia - jest przyczepiony do tarczy do gry w rzutki.
Plan jest w skrzyni wojskowej wewnątrz wagonu. Do otwarcia skrzyni potrzebujesz karty dostępu od Jasira.
Plan jest w skrzyni wojskowej znajdującej się na małej wysepce, do której należy dopłynąć. Do otwarcia skrzyni potrzebujesz karty dostępu od Jasira.
Plan jest w skrzyni wojskowej wewnątrz wagonu. Do otwarcia skrzyni potrzebujesz karty dostępu od Jasira.
Plan jest w skrzyni wojskowej wewnątrz naczepy ciężarówki. Do otwarcia skrzyni potrzebujesz karty dostępu od Jasira.
Plan jest w skrzyni wojskowej wewnątrz wagonu. Do otwarcia skrzyni potrzebujesz karty dostępu od Jasira.
Plan znajduje się w białej skrzyni niedaleko budynku zlokalizowanego u podstawy latarni morskiej.
Plan znajduje się w wieży obserwacyjnej. Jest on w zamkniętej skrzyni.
Plan znajduje się w skrzyni w wieży obserwacyjnej.
Plan leży na drewnianym stole obok ścieżki turystycznej.
Plan jest nagrodą za pokonanie bossa - Hollera (poboczny quest Reclamation).
Plan w jednym z pomieszczeń w kanałach pod tamą (okolicę tę bada się m.in. w pobocznym queście Power to the People). Odszukaj otwartą bramkę i wejdź do tunelu. Musisz odbyć długą podróż kanałami i dotrzeć do pomieszczenia z generatorami. Plan jest w białej skrzyni w sąsiednim obszarze.
Plan jest nagrodą za pokonanie bossa - Beelzebufo (poboczny quest Harvest).
Plan jest wewnątrz jednego ze sklepów. Znajdziesz go na wystawie na lewo od wejścia.
Plan jest w jednym z pomieszczeń budynku poczty. Odnajdziesz go w częściowo otwartej szufladzie.
Plan znajduje się wewnątrz dużego pustego budynku. Musisz wejść do środka przez okno i następnie dotrzeć na jedną z górnych drewnianych platform. Plan odnajdziesz przy zamkniętym oknie.
Plan jest na poddaszu głównego budynku gospodarstwa i możesz tam dotrzeć wchodząc przez otwartą okiennicą. Sprawdź biurko za kukłą World's Best Dad - plan jest w otwartej szufladzie.
Plan znajduje się na samym szczycie białej wieży. Jest on składowany w tajemniczej skrzyni (Mysterious Box). Do jej otwarcia potrzebne jest urządzenie do hakowania z pobocznego questu Rocket Waggoon.
Plan jest wewnątrz stodoły na Farmie Jasira.
Plan jest nagrodą za pokonanie bossa - Thora.
Plany jest w gospodarstwie, w którym na początku gry zdobyłeś pojazd buggy. Leży on na skrzyniach z zaopatrzeniem w stajni.
Plan jest w małej żółtej skrzynce na skalnej półce. Możesz tam dotrzeć np. dzięki zeskoczeniu z mostu.
Plan Arrows - Plan możesz odebrać od Bilala (jest on kwatermistrzem).
Plan Discharger - Plan znajduje się w otwartej szufladzie na stacji benzynowej Bilala.
Plan Countryside Bane - Zalicz poboczne zadanie Venom (krótka rozmowa z Bilalem).
Plan znajduje się wewnątrz jednego z budynków na terenie gospodarstwa. Leży na stole warsztatowym.
Plan znajduje się na terenie przepompowni. Musisz zlokalizować duży zbiornik wypełniony krwią, wskoczyć do niego i zanurkować. Odszukaj na dnie zbiornika skrzynkę z planem.
Plan ten znajduje się w gnieździe zarażonych i na jego poszukiwania wyrusz dopiero po oczyszczeniu gniazda. Jest on wewnątrz jednego z zielonych wagonów.
Plan odnajduje się na małej wysepce na jeziorze. Jest on wewnątrz zamkniętej tajemniczej skrzyni (Mysterious Box). Do jej otwarcia potrzebne jest urządzenie do hakowania z pobocznego questu Rocket Waggoon.
Plan jest na małej skalnej wysepce, do której możesz dotrzeć dzięki wspinaczce lub użyciu kotwiczki. Jest on w zamkniętej tajemniczej skrzyni (Mysterious Box). Do jej otwarcia potrzebne jest urządzenie do hakowania z pobocznego questu Rocket Waggoon.
Musisz zanurkować na wschód od latarni morskiej i odszukać na dnie tajemniczą skrzynię (Mysterious Box). Do jej otwarcia potrzebne jest urządzenie do hakowania z pobocznego questu Rocket Waggoon.
Plan ten to easter egg, albowiem wyprodukowany w oparciu o niego miecz przypomina ten z gier z serii The Legend of Zelda.
Powiększ mapę

Plany (Blueprints) | Interesujące punkty na mapie | Dying Light The Following poradnik Dying Light: The Following

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Miejsca odnajdywania planów

A Mysterious Blueprint – Plan ten jest jednym z easter eggów gry. Musisz odnaleźć dwa doły, w których zakopane zostały płyty DVD. Musisz dokopać się do planu i w tym celu po ustawieniu się w jednym z dołów zacznij wciskać przycisk odpowiedzialny za kopnięcie.

Bad Plug – Plan jest w budynku w odgrodzonym obszarze. Przejdź przez dziurę w płocie, zabij wszystkie zombiaki i złam zabezpieczenia zamka drzwi.

Big Thunder – Plan jest nagrodą za pokonanie bossa - Behemotha.

Chill Kill – Plan jest w drewnianej skrzynce na jednym z balkoników wysokiej wieży zlokalizowanej przy bezpiecznej strefie.

Cobra Sting – Plan leży na ziemi tuż obok torów kolejowych, pod jednym z wagonów.

Cold Cop – Plan znajduje się na najwyższym balkoniku wysokiej białej wieży.

Czesiu's Super Zombie Grenade – Plan jest wewnątrz zamkniętej tajemniczej skrzyni (Mysterious Box). Do jej otwarcia potrzebne jest urządzenie do hakowania z pobocznego questu Rocket Waggoon.

Depleter – Plan jest nagrodą za pokonanie bossów - Dawida i Goliata.

Devil Stick – Plan ten znajduje się na metalowym balkoniku na szczycie białej wieży.

Dirty Tool – Plan jest na polu i odnajduje się go obok stogów siana.

Dripping Edge – Plan jest wewnątrz domu Adama odwiedzanego w ramach pobocznego zadania The Thrill of the Chase.

Electro Tool – Plan jest w obszarze z transformatorami u podstawy zapory. Musisz wejść do jednego z czerwonych budynków. Plan odnajdziesz na ścianie na prawo od wejścia - jest przyczepiony do tarczy do gry w rzutki.

Experimental Military Brakes Part – Plan jest w skrzyni wojskowej wewnątrz wagonu. Do otwarcia skrzyni potrzebujesz karty dostępu od Jasira.

Experimental Military Engine Part – Plan jest w skrzyni wojskowej znajdującej się na małej wysepce, do której należy dopłynąć. Do otwarcia skrzyni potrzebujesz karty dostępu od Jasira.

Experimental Military Suspension Part – Plan jest w skrzyni wojskowej wewnątrz wagonu. Do otwarcia skrzyni potrzebujesz karty dostępu od Jasira.

Experimental Military Traction Part – Plan jest w skrzyni wojskowej wewnątrz naczepy ciężarówki. Do otwarcia skrzyni potrzebujesz karty dostępu od Jasira.

Experimental Military Turbo Part – Plan jest w skrzyni wojskowej wewnątrz wagonu. Do otwarcia skrzyni potrzebujesz karty dostępu od Jasira.

Exsanguinate – Plan znajduje się w białej skrzyni niedaleko budynku zlokalizowanego u podstawy latarni morskiej.

Flame Stabber – Plan znajduje się w wieży obserwacyjnej. Jest on w zamkniętej skrzyni.

Frost Bite – Plan znajduje się w skrzyni w wieży obserwacyjnej.

Haemorrhage – Plan leży na drewnianym stole obok ścieżki turystycznej.

Heavy Venom – Plan jest nagrodą za pokonanie bossa - Hollera (poboczny quest Reclamation).

Helluva Homerun – Plan w jednym z pomieszczeń w kanałach pod tamą (okolicę tę bada się m.in. w pobocznym queście Power to the People). Odszukaj otwartą bramkę i wejdź do tunelu. Musisz odbyć długą podróż kanałami i dotrzeć do pomieszczenia z generatorami. Plan jest w białej skrzyni w sąsiednim obszarze.

Hot Swing – Plan jest nagrodą za pokonanie bossa - Beelzebufo (poboczny quest Harvest).

Ice Cream – Plan jest wewnątrz jednego ze sklepów. Znajdziesz go na wystawie na lewo od wejścia.

Iceberg – Plan jest w jednym z pomieszczeń budynku poczty. Odnajdziesz go w częściowo otwartej szufladzie.

Magma Edge – Plan znajduje się wewnątrz dużego pustego budynku. Musisz wejść do środka przez okno i następnie dotrzeć na jedną z górnych drewnianych platform. Plan odnajdziesz przy zamkniętym oknie.

Nailer – Plan jest na poddaszu głównego budynku gospodarstwa i możesz tam dotrzeć wchodząc przez otwartą okiennicą. Sprawdź biurko za kukłą World's Best Dad - plan jest w otwartej szufladzie.

Origami 101 – Plan znajduje się na samym szczycie białej wieży. Jest on składowany w tajemniczej skrzyni (Mysterious Box). Do jej otwarcia potrzebne jest urządzenie do hakowania z pobocznego questu Rocket Waggoon.

Phlebotomizer – Plan jest wewnątrz stodoły na Farmie Jasira.

Portable Charger – Plan jest nagrodą za pokonanie bossa - Thora.

Roast Blast – Plany jest w gospodarstwie, w którym na początku gry zdobyłeś pojazd buggy. Leży on na skrzyniach z zaopatrzeniem w stajni.

Scorching Summer – Plan jest w małej żółtej skrzynce na skalnej półce. Możesz tam dotrzeć np. dzięki zeskoczeniu z mostu.

Stacja benzynowa – Plan Arrows - Plan możesz odebrać od Bilala (jest on kwatermistrzem).
Plan Discharger - Plan znajduje się w otwartej szufladzie na stacji benzynowej Bilala.
Plan Countryside Bane - Zalicz poboczne zadanie Venom (krótka rozmowa z Bilalem).

Stiff Stick – Plan znajduje się wewnątrz jednego z budynków na terenie gospodarstwa. Leży na stole warsztatowym.

Super Molotov – Plan znajduje się na terenie przepompowni. Musisz zlokalizować duży zbiornik wypełniony krwią, wskoczyć do niego i zanurkować. Odszukaj na dnie zbiornika skrzynkę z planem.

Supernova – Plan ten znajduje się w gnieździe zarażonych i na jego poszukiwania wyrusz dopiero po oczyszczeniu gniazda. Jest on wewnątrz jednego z zielonych wagonów.

Timmy's Ballet Grenade – Plan odnajduje się na małej wysepce na jeziorze. Jest on wewnątrz zamkniętej tajemniczej skrzyni (Mysterious Box). Do jej otwarcia potrzebne jest urządzenie do hakowania z pobocznego questu Rocket Waggoon.

Tolga's Folly – Plan jest na małej skalnej wysepce, do której możesz dotrzeć dzięki wspinaczce lub użyciu kotwiczki. Jest on w zamkniętej tajemniczej skrzyni (Mysterious Box). Do jej otwarcia potrzebne jest urządzenie do hakowania z pobocznego questu Rocket Waggoon.

Twilight Phantom – Musisz zanurkować na wschód od latarni morskiej i odszukać na dnie tajemniczą skrzynię (Mysterious Box). Do jej otwarcia potrzebne jest urządzenie do hakowania z pobocznego questu Rocket Waggoon.
Plan ten to easter egg, albowiem wyprodukowany w oparciu o niego miecz przypomina ten z gier z serii The Legend of Zelda.

Legenda Dying Light: The Following - Plany

Miejsca odnajdywania planów

W dodatku The Following do gry Dying Light pojawia się kilkadziesiąt zupełnie nowych planów (Blueprints), które można dodać do istniejącej kolekcji. Na powyższej mapie zaznaczone zostały lokalizacje planów, przy czym zadbaj o przeczytanie opisu każdego z nich, bo niektóre plany zdobywa się np. dzięki zaliczeniu jakiegoś questu. Trudniejsze do zlokalizowania plany opisane zostały w dalszej części tekstu. Na samym końcu tego rozdziału znajduje się ponadto zestawienie planów niepowiązanych z eksploracją mapy, np. tych przyznawanych za odblokowywanie umiejętności czy za zdobywanie punktów zaufania (Trust).

Dripping Edge - Musisz odblokować sobie dostęp do domu Adama znajdującego się w miasteczku (lokację tę odwiedza się w trakcie zaliczania pobocznego questu The Thrill of the Chase związanego z odnalezieniem szabli) - Plany (Blueprints) | Interesujące punkty na mapie | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry

Dripping Edge - Musisz odblokować sobie dostęp do domu Adama znajdującego się w miasteczku (lokację tę odwiedza się w trakcie zaliczania pobocznego questu The Thrill of the Chase związanego z odnalezieniem szabli). Do mieszkania Adama możesz dotrzeć dzięki przedostaniu się do piwnicy sąsiedniego budynku i przejściu przez kilka podziemnych korytarzy. Plan odnajdziesz w jednym z pomieszczeń na górnym piętrze - leży on na dolnej półce biurka.

Super Molotov - Plan ten znajduje się na terenie przepompowni, którą odwiedza się w ramach dwóch questów (głównego i pobocznego) - Plany (Blueprints) | Interesujące punkty na mapie | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry

Super Molotov - Plan ten znajduje się na terenie przepompowni, którą odwiedza się w ramach dwóch questów (głównego i pobocznego). Musisz zainteresować się pokazanym na powyższym obrazku ogromnym zbiornikiem, który wypełniony jest krwią (jest on w miejscu gdzie na początku gry spotykałeś się z przywódcą bandytów). Wskocz do tego zbiornika i zanurkuj. Musisz odnaleźć na dnie zbiornika skrzynkę i otworzyć ją żeby móc zabrać plan.

Experimental Military Part - Plany z tej grupy odnajduje się zawsze w takich samych okolicznościach, a mianowicie w skrzyniach wojskowych podobnych do tej pokazanej na powyższym obrazku - Plany (Blueprints) | Interesujące punkty na mapie | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry

Experimental Military Part - Plany z tej grupy odnajduje się zawsze w takich samych okolicznościach, a mianowicie w skrzyniach wojskowych podobnych do tej pokazanej na powyższym obrazku. Większość skrzyń jest na terenie posterunków wojskowych na mapie i mogą one leżeć pod gołym niebem lub być schowane np. wewnątrz wagonu. Do otwarcia każdej ze skrzyń potrzebna jest wojskowa karta dostępu (Military keycard), którą Crane otrzymuje od Jasira pod koniec głównego zadania The Gathering. Każdy plan z tej kategorii odblokowuje możliwość wyprodukowania nowej, bardzo wysokiej jakości części do auta buggy (np. doskonałego turbo czy zawieszenia). Warto się w rezultacie za nimi rozejrzeć jeśli na poważnie chcesz zająć się tematem zaliczania wyzwań i uczestniczenia w wyścigach.

Scorching Summer - Plan ten znajduje się w żółtym pudełku na pokazanej na powyższym obrazku małej skalnej półce - Plany (Blueprints) | Interesujące punkty na mapie | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry

Scorching Summer - Plan ten znajduje się w żółtym pudełku na pokazanej na powyższym obrazku małej skalnej półce. Najłatwiej możesz tam dotrzeć umiejętnie zeskakując na półkę z przebiegającego powyżej mostu (możesz też np. skorzystać z kotwiczki).

Origami 101 - Plan ten możesz pozyskać dzięki wspięciu się na sam szczyt wysokiej białej wieży - Plany (Blueprints) | Interesujące punkty na mapie | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry

Origami 101 - Plan ten możesz pozyskać dzięki wspięciu się na sam szczyt wysokiej białej wieży. Po tym jak tego dokonasz zainteresuj się pokazaną na dołączonym obrazku tajemniczą skrzynią (Mysterious Box). Do otwarcia tej skrzyni potrzebne jest dysponowanie urządzeniem do hakowania (Hacking Tool) z pobocznego questu Rocket Waggoon.

1 - Plany (Blueprints) | Interesujące punkty na mapie | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry
Helluva Homerun - Plan ten jest bardzo dobrze ukryty i odnalezienie go w trakcie swobodnej eksploracji świata gry jest mało możliwe - Plany (Blueprints) | Interesujące punkty na mapie | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry

Helluva Homerun - Plan ten jest bardzo dobrze ukryty i odnalezienie go w trakcie swobodnej eksploracji świata gry jest mało możliwe. Znajduje się on mianowicie w jednym z pomieszczeń w kanałach przebiegających pod zaporą. Kanały po raz pierwszy bada się podczas zaliczania pobocznego zadania Power to the People (przywrócenie dostaw prądu do bezpiecznych stref), ale możesz też powrócić w to miejsce w dalszej części gry. W takiej sytuacji odszukaj przy wodzie pokazane na obrazku 1 wejścia do tuneli ściekowych. Skorzystaj z jednego z nich i rozpocznij eksplorację kanałów. Musisz przejść przez kolejne korytarze i pomieszczenia oraz przepłynąć kawałek pod wodą. Cel podróży to pomieszczenie z generatorami na górnym piętrze, w którym w queście Power to the People korzystałeś z przełącznika - pokazane ono zostało na obrazku 2. Musisz dotrzeć do drzwi zlokalizowanych po prawej stronie w tym pomieszczeniu (wykonaj daleki skok lub użyj kotwiczki). W sąsiednim obszarze odszukaj białą skrzynię, która skrywa plan.

Tolgas Folly - Plan ten jest na skalnej wysepce zlokalizowanej niedaleko cmentarza na wschodnim krańcu mapy i miejsce to pokazane zostało na dołączonym obrazku - Plany (Blueprints) | Interesujące punkty na mapie | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry

Tolga's Folly - Plan ten jest na skalnej wysepce zlokalizowanej niedaleko cmentarza na wschodnim krańcu mapy i miejsce to pokazane zostało na dołączonym obrazku. Na wysoką skalną półkę możesz dotrzeć dzięki wspinaczce (rozpocznij u podstawy ogromnej skały) lub (lepszy pomysł) używając kotwiczki (Grappling Hook). Po dotarciu na miejsce odnajdziesz tajemniczą skrzynię (Mysterious Box) i jedynym sposobem na otwarcie jej jest dysponowanie urządzeniem do hakowania (Hacking Tool) z pobocznego questu Rocket Waggoon.

Uwaga - Plan Tolga's Folly pozwala na wyprodukowanie Przycisku (The Button), który traktowany jest jako easter egg i przeteleportowuje Crane'a do losowych lokacji w świecie. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie Jak zdobyć Przycisk - The Button (easter egg)?.

2 - Plany (Blueprints) | Interesujące punkty na mapie | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry
A Mysterious Blueprint - Plan ten jest jednym z easter eggów gry i przez to jego odnalezienie jest bardzo kłopotliwe - Plany (Blueprints) | Interesujące punkty na mapie | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry

A Mysterious Blueprint - Plan ten jest jednym z easter eggów gry i przez to jego odnalezienie jest bardzo kłopotliwe. Musisz mianowicie zlokalizować pokazane na obrazku 1 dwa doły w ziemi, w których zakopano filmy DVD. Wskocz do jednego z tych dołów i... zacznij wciskać klawisz/przycisk odpowiedzialny za kopnięcie. W celu odsłonięcia całego dołu musisz użyć kopniaka około 20 razy. Jeśli nie odnajdziesz planu (obrazek 2) w pierwszym wykopanym dole to wskocz do drugiego i powtórz wszystkie czynności.

Pozostałe plany

Engine Part Lvl. 1

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 1 z drzewka Driver (Kierowca).

Turbo Part Lvl. 1

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 1 z drzewka Driver (Kierowca).

Suspension Part Lvl. 1

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 1 z drzewka Driver (Kierowca).

Traction Part Lvl. 1

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 1 z drzewka Driver (Kierowca).

Brakes Part Lvl. 1

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 1 z drzewka Driver (Kierowca).

Engine Part Lvl. 2

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 2 z drzewka Driver (Kierowca).

Turbo Part Lvl. 2

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 2 z drzewka Driver (Kierowca).

Suspension Part Lvl. 2

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 2 z drzewka Driver (Kierowca).

Traction Part Lvl. 2

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 2 z drzewka Driver (Kierowca).

Brakes Part Lvl. 2

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 2 z drzewka Driver (Kierowca).

Engine Part Lvl. 3

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 3 z drzewka Driver (Kierowca).

Turbo Part Lvl. 3

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 3 z drzewka Driver (Kierowca).

Suspension Part Lvl. 3

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 3 z drzewka Driver (Kierowca).

Traction Part Lvl. 3

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 3 z drzewka Driver (Kierowca).

Brakes Part Lvl. 3

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 3 z drzewka Driver (Kierowca).

Engine Part Lvl. 4

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 4 z drzewka Driver (Kierowca).

Turbo Part Lvl. 4

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 4 z drzewka Driver (Kierowca).

Suspension Part Lvl. 4

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 4 z drzewka Driver (Kierowca).

Traction Part Lvl. 4

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 4 z drzewka Driver (Kierowca).

Brakes Part Lvl. 4

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 4 z drzewka Driver (Kierowca).

Engine Part Lvl. 5

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 5 z drzewka Driver (Kierowca).

Turbo Part Lvl. 5

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 5 z drzewka Driver (Kierowca).

Suspension Part Lvl. 5

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 5 z drzewka Driver (Kierowca).

Traction Part Lvl. 5

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 5 z drzewka Driver (Kierowca).

Brakes Part Lvl. 5

Musisz zakupić umiejętność Mechanic Lvl. 5 z drzewka Driver (Kierowca).

Compound Crossbow

Musisz zdobyć wymaganą liczbę punktów zaufania (Trust) do awansowania do trzeciej rangi Newcomer oraz odebrać kuszę od akolity (Faceless).

Regular Bolt

Musisz zdobyć wymaganą liczbę punktów zaufania (Trust) do awansowania do trzeciej rangi Newcomer oraz odebrać kuszę od akolity (Faceless).

Stun Bolt

Musisz zdobyć wymaganą liczbę punktów zaufania (Trust) do awansowania do czwartej rangi Ally.

Toxic Bolt

Musisz zdobyć wymaganą liczbę punktów zaufania (Trust) do awansowania do czwartej rangi Ally.

Impact Bolt

Musisz zdobyć wymaganą liczbę punktów zaufania (Trust) do awansowania do czwartej rangi Ally.

Land Mine

Musisz zakupić umiejętność Mine Dispenser z kategorii Driver (Kierowca) pozwalającą na wyrzucanie min z jadącego pojazdu.

Upgraded Crossbow

Musisz zdobyć wymaganą liczbę punktów zaufania (Trust) do awansowania do piątej rangi Believer.

North Pole

Musisz odnaleźć plecak Volkana (Volkan's Backpack) w trakcie zaliczania pobocznego zadania Crash Boom Bang.