Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Witness - poradnik do gry

The Witness - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Szklarnia - Solucja The Witness The Witness poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 marca 2019

Strona ta zawiera porady dotyczące przejścia etapu jakim jest szklarnia w The Witness. Znajdziesz tutaj objaśnienie łamigłówek na jakie tutaj znajdziesz. Jeśli jednak chcesz zapoznać z konkretnymi rozwiązaniami konkretnych zagadek to zajrzyj do dedykowanego im rozdziału.

Budynek znajdziesz we wschodniej części wyspy, niedaleko drewnianego molo - Szklarnia - Solucja The Witness - The Witness - poradnik do gry

Budynek znajdziesz we wschodniej części wyspy, niedaleko drewnianego molo. Opuszczając bagna skieruj się w lewo i idź cały czas przed siebie, aż nie dotrzesz na drugą stronę góry. Nie przejmuj się, jeśli zajdziesz zbyt wysoko, w pobliżu powinna być ścieżka prowadząca w dół.

By otworzyć drzwi oddziel pola białe od czarnych - Szklarnia - Solucja The Witness - The Witness - poradnik do gry

By otworzyć drzwi oddziel pola białe od czarnych. Każdy kolor może występować samodzielnie, o ile nie łączy się z kolorem przeciwnym.

W środku poznasz nowy typ łamigłówki - Szklarnia - Solucja The Witness - The Witness - poradnik do gry

W środku poznasz nowy typ łamigłówki. Będzie on jednak znacznie prostszy od tego, z którym musiałeś się zmierzyć na bagnie. Twoim zadaniem jest oddzielić od siebie kolory. Wszystkie pola danego koloru muszą być ze sobą połączone i oddzielone od pozostałych kolorów. Między tymi samymi kolorami mogą występować puste pola.

Po rozwiązaniu dwóch zestawów łamigłówek otwórz drzwi - Szklarnia - Solucja The Witness - The Witness - poradnik do gry

Po rozwiązaniu dwóch zestawów łamigłówek otwórz drzwi. W środku znajdziesz trzy kolejne łamigłówki. Pamiętasz łamigłówki w kapliczce wymagające wykorzystania gałęzi? Tutaj między tobą a łamigłówką musi pojawić się kolorowa szyba. Dzięki temu poznasz prawdziwe kolory panelu. Zanotuj rozwiązanie, podejdź do panelu i rozwiąż łamigłówkę. Panel pierwszy wymaga spojrzenia przez żółtą szybę. Panel drugi przez jasnoniebieską. Panel trzeci wymaga spojrzenia przez obie szyby. Jeśli ustawiłeś się odpowiednio, środkowa szyba zmieni barwę na zieloną. Pamiętaj, że szyby będą blokowały możliwość manipulowania panelem. Będziesz musiał zanotować rozwiązanie każdej łamigłówki.

Wejdź po schodach - Szklarnia - Solucja The Witness - The Witness - poradnik do gry

Wejdź po schodach. Kolejne dwa panele wymagają zabawy ze słońcem. Włącznikami po prawej stronie opuszczasz i podnosisz ścianę. Wpierw opuść ją i rozwiąż pierwszą łamigłówkę. Rozwiązanie drugiej wymaga podniesienia ściany. Idź w lewo, zejdź po schodach i wejdź do windy.

Łamigłówka w windzie ma sześć rozwiązań - Szklarnia - Solucja The Witness - The Witness - poradnik do gry

Łamigłówka w windzie ma sześć rozwiązań. Każde spowoduje jej przemieszczenie na inne piętro. Na każdym piętrze pali się inne światło, zmieniając kolory na panelu. Możesz wjeżdżać na górę piętro po piętrze, ale zatrzymasz się na trzecim. Dostęp na czwarte jest niemożliwy z powodu braku zasilania oraz zniszczonych schodów. Piąte pozwala opuścić budynek, a na szóstym można aktywować laser.

By odkryć odpowiednią kombinację zwróć uwagę na to, co się zmienia w trakcie zmiany pięter. Rozejrzyj się również po samych piętrach. Zwróć uwagę na ich wystrój i to, co się między nimi zmienia. Po dotarciu na ostatnie piętro aktywuj laser.

Jeśli zdarzy ci się wejść do budynku innym wejściem albo utknąć na piętrze ze zniszczonymi schodami wystarczy, że podejdziesz do schodów i zaczekasz chwilę. Winda sama podjedzie na zajmowane przez ciebie piętro.