Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Football Manager 2016 - poradnik do gry

Football Manager 2016 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wypożyczenia w Football Manager 2016 | Transfery poradnik Football Manager 2016

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Wypożyczenia

Wypożyczenie pozwala Ci na wzmocnienie się mniejszym kosztem. - Wypożyczenia w Football Manager 2016 | Transfery - Football Manager 2016 - poradnik do gry
Wypożyczenie pozwala Ci na wzmocnienie się mniejszym kosztem.

Kupno zawodnika to nie jedyna możliwość na pozyskanie nowego gracza. W przypadku klubów mniej zamożnych dobrą opcją na wzmocnienie się jest wypożyczanie graczy z lepiej sytuowanych zespołów. Te potrafią czasem wypożyczać ich bez żadnej dodatkowej opłaty tylko po to, aby mogli się rozegrać (jeszcze lepsze korzyść daje tutaj znalezienie klubu patronackiego, z którego będziesz miał zapewnioną możliwość wypożyczania zawodników). Taki wypożyczony gracz zostaje w klubie przez określony czas, a w przypadku określonych klauzul może zostać ściągnięty z powrotem. Właściciel zawodnika nie ulega zmianie. Jeżeli masz szeroką kadrę (np. sporo obiecujących talentów) rozważ wypożyczania własnych zawodników - nabiorą w ten sposób doświadczenia grając w innym klubie, a Ty przy okazji zaoszczędzisz na ich wynagrodzeniu.

Aby wypożyczyć zawodnika wybierz opcję Złóż ofertę, a następnie zamień ofertę kontraktową na ofertę wypożyczenia.

Opcje wypożyczenia

Kwota wykupu - kwota, za jaką możesz wykupić zawodnika w trakcie trwania wypożyczenia.

Przyszła kwota odkupu - kwota, za jaką klub może odkupić zawodnika, gdy Ty wykupisz go w trakcie wypożyczenia.

Status w drużynie - pozycja w zespole, jaką przewidujesz dla tego zawodnika. Najlepiej jest wypożyczać zawodników, którzy będą dla Twojego zespołu wzmocnieniem i ustawiać dla nich odpowiadający tej roli status.

Ulubiona pozycja - pozycja, na jakiej wypożyczany zawodnik będzie grał w Twoim klubie.

Może grać w meczach pucharowych - określa, czy zawodnik będzie występował w meczach pucharowych.

Może grać przeciwko własnemu klubowi - określa, czy zawodnik będzie mógł grać przeciwko macierzystemu zespołowi.

Może zostać ściągnięty z powrotem - pozwala na ściągnięcie zawodnika do klubu, przed zakończeniem okresu wypożyczenia.

Może grać w rezerwach klubu patronackiego - określa, czy zawodnik jest dostępny dla zespołu rezerw klubu patronackiego (o ile to z niego wypożyczasz zawodnika).