Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Just Cause 3 - poradnik do gry

Just Cause 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Impuls Elektromagnetyczny | Opis przejścia Just Cause 3 poradnik Just Cause 3

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Impuls Elektromagnetyczny

I znów trzeba podążać za rurami... - Impuls Elektromagnetyczny | Opis przejścia Just Cause 3 - Just Cause 3 - poradnik do gry
I znów trzeba podążać za rurami...

Zadanie, podobnie jak jedno z wcześniejszych, wymaga od ciebie przejęcia kontroli nad 3 dodatkowymi prowincjami w Insula Dracon. Gdy już odbijesz wymagane prowincje, zorientujesz się, iż to zadanie jest bardzo podobne do "The Secret of Vis Eletra".

Wrogów na łodzi można zlikwidować np. zrzucając im granat na głowy. - Impuls Elektromagnetyczny | Opis przejścia Just Cause 3 - Just Cause 3 - poradnik do gry
Wrogów na łodzi można zlikwidować np. zrzucając im granat na głowy.

Gdy tylko misja się rozpocznie, skieruj się w stronę oznaczonych rur - musisz za nimi podążać. Ponownie, jak w przypadku misji z poprzedniego aktu, lepiej jest to robić z powietrza - będziesz mieć lepszy wgląd na sytuację, a same rury dość łatwo zgubić podróżując po ziemi. Gdy rury schowają się do jaskini, będzie trzeba przez nią przejść na druga stronę, gdzie czeka cię małe starcie z wrogiem.

Awaryjne przejście do generatorów. - Impuls Elektromagnetyczny | Opis przejścia Just Cause 3 - Just Cause 3 - poradnik do gry
Awaryjne przejście do generatorów.

Podobnie jak poprzednio, musisz zlikwidować kilka łodzi (najlepiej przy pomocy granatnika, wyrzutni rakiet, bądź po prostu zrzucając załodze na głowę granat), a następnie oczyścić plażę z kilku pozostałych żołnierzy. Gdy to uczynisz, skieruj się w stronę znacznika, a następnie zanurkuj pod wodę, by znaleźć się przed bramą.

Ups... - Impuls Elektromagnetyczny | Opis przejścia Just Cause 3 - Just Cause 3 - poradnik do gry
Ups...

Po kilku sekundach się ona otworzy i trzeba będzie przepłynąć tunelem do wnętrza podwodnej bazy. Gdy się wynurzysz, udaj się w stronę znacznika - pamiętaj też, iż przy prawej ścianie znajduje się szafka z amunicją, która zdecydowanie ci się przyda. Gdy podejdziesz do panelu kontrolnego bramy, okaże się, że jest on zniszczony. Po chwili Dimah wskaże ci tunel, do którego trzeba wskoczyć. Krótka chwila na przepłynięcie kolejnego tunelu, wdrapanie się przez właz na górę, po czym znajdziesz się we właściwej części bazy.

A oto i droga ucieczki z bazy wroga. - Impuls Elektromagnetyczny | Opis przejścia Just Cause 3 - Just Cause 3 - poradnik do gry
A oto i droga ucieczki z bazy wroga.

Teraz trzeba zniszczyć 3 węzły (Command Node), które przypominają dobrze znane ci transformatory. Kilka granatów powinno załatwić sytuację - pamiętaj też, by wybić obecnych tu wrogów, gdyż nie ma ich dużo, a posiadają dość mocne bronie, które zadają spore obrażenia. Gdy węzły zostaną zniszczone, wróć do tunelu, którym tu dotarłeś i zwróć kamerę ku górze - jest tam kolejny tunel, prowadzący na powierzchnie. Gdy tylko się przez niego przeciśniesz, wyjdziesz z bazy i zakończysz misję.