Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry

StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 13 - Rak'Shir | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II poradnik StarCraft II: Legacy of the Void

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Misja 13 - Rak'Shir

Rak'Shir. Wymaga ukończenia misji na dowolnym poziomie trudności.

'Shir Determination (Wielka draka Alaraka). W tym samym momencie Alaraka ma wspierać 25 i więcej jednostek. Banalnie proste, wystarczy zastosować się do tekstu poradnika i zgromadzić olbrzymią armię, zanim pomożesz Alarakowi przepchnąć pojedynek do Pit of Sacrifice (jamy ofiarnej).

Rak'Star. Grając na normalnym poziomie trudności zniszcz 3 nexusy Tal'Darimów. Musisz więc zniszczyć wrogie bazy w punktach [5][6] oraz [7]. Po zebraniu armii przepchnij pojedynek w stronę schodów prowadzących do bazy [5]. Upewnij się, że Alarakowi nic nie grozi, po czym zaatakuj bazę. Nie musisz niszczyć całej, wystarczy pozbyć się nexusa i na wszelki wypadek również robotników. Po fakcie wróć do Alaraka, pozbądź się jednostek wroga, jeśli pojawiły się w pobliżu i przepchnij pojedynek aż do bazy [6]. Możesz zacząć od niej albo od bazy [7], gdyż znajdują się blisko siebie. Ponownie skup się na nexusach oraz robotnikach. Jeśli zauważysz, że Alarak ma kłopoty, cofnij się, pomóż mu i wróć do niszczenia baz. Z dużą, liczącą około 50 jednostek armią zniszczenie wrogich baz nie powinno zabrać zbyt dużo czasu.

Flawless Victory (Zwycięstwo absolutne). Grając na wysokim poziomie trudności nie pozwól, by Alarak został zmuszony do cofnięcia się. Bardzo trudne zadanie, wymaga bowiem stałej obecności twoich wojsk przy Alaraku i niszczenia wrogich jednostek. W praktyce oznacza to, że wszystkie jednostki, jakie stworzysz, muszą być wysyłane do Alaraka, a ten cały czas przesuwać się do przodu. Istnieje jednak znacznie lepsza metoda zaliczenia tego zadania. Możesz bowiem ustawiać wojska nie obok albo za, ale przed Alarakiem, na trasie prowadzącej do [2], którą Tal'Darimowie będą wysyłali swoje wojska. Dzięki temu Alarak nie będzie przesuwał się do przodu, ale nie będzie się też cofał, co spełni warunek tego osiągnięcia. Twoim obowiązkiem będzie stałe wzmacnianie tak stworzone obrony i niszczenie wszystkich jednostek wroga, jakie będą chciały zbliżyć się do Alaraka. W końcu uznasz, że twoja armia jest dostatecznie silna. Zostaw część wojsk na miejscu, resztą oczyśc drogę do [2]. Gdy droga będzie czysta, wyślij całą armię na pomoc Alarakowi i przepchnij pojedynek do lokacji [2].