Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry

StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 12 - Etapy rytuału | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II poradnik StarCraft II: Legacy of the Void

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Misja 12 - Steps of the Rite / Etapy rytuału

Miejsce: Slayn - Misja 12 - Etapy rytuału | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II - StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry

Miejsce: Slayn

Cele główne:

  1. Broń się, póki terrazine fog (mgła terrazytowa) nie opadnie.
  2. Zabij 4 Ma'lash's guardians (strażnik Ma'lasha).

Cele dodatkowe:

  1. Zniszcz 2 Tal'Darim motherships (statki-matki).

Nagroda za cele główne:

  1. Odblokowanie jednostek void ray (promień otchłani), destroyer (niszczyciel), vanguard (awangardier).

Nagroda za cele dodatkowe:

  1. 20 solarite.
Zaczynasz na minutę przed podniesieniem się terrazine fog (mgła terrazytowa) - Misja 12 - Etapy rytuału | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II - StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry

Zaczynasz na minutę przed podniesieniem się terrazine fog (mgła terrazytowa). Wykorzystaj początkowe zasoby do wyszkolenia kilku dodatkowych zealots (zeloci), resztę przeznacz na robotników. Zbierz całą armię przy północnym wejściu do bazy i zaczekaj na pojawienie się mgły. Wychodzący z niej przeciwnicy będą należeć do wszystkich ras i typów jednostek, ale będą słabsi i mniej wytrzymali, więc walka z nimi sprawi ci mniej kłopotów. Broń się przez kolejne 2 i pół minuty, w tym czasie tworząc kolejnych robotników i rozbudowując bazę.

Po opadnięciu mgły zbierz armię i ruszaj na północ - Misja 12 - Etapy rytuału | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II - StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry

Po opadnięciu mgły zbierz armię i ruszaj na północ. Masz cztery i pół minuty na dotarcie do bazy protossów oraz zabicie pierwszego Ma'lash's guardian (strażnika Ma'lasha) [1]. Zarówno baza, jak i sam strażnik okażą się łatwi do pokonania, głównie dzięki dostępnym od tej misji void rays (promienie otchłani). Po pozbyciu się przeciwnika dokończ niszczenie jego bazy i wycofaj się do siebie. Nie zapomnij zebrać wszystkich pojemników z surowcami, które znajdziesz po drodze. Na całej planszy znajdziesz ich całkiem sporo. W przerwach między obecnością będziesz atakowany sporadycznie i zawczasu informowany o nadciągających przeciwnikach, możesz więc oprzeć obronę jedynie na jednostkach.

Tę misję można przejść na kilka sposobów, lecz jednym z bardziej efektywnych jest skupienie się na void rays. Będziesz potrzebował trochę jednostek piechoty i pojazdów (zealots, stalkers, immortals i tak dalej) do obrony bazy oraz jak największa grupę ulepszonych void rays. Gdy mgła będzie podniesiona, rozdzielasz wojska między oba wejścia i odpierasz wszystko, co cię zaatakuje. Gdy mgła opadnie zbierasz wszystkie void rays i wyruszasz niszczyć kolejne cele. Co prawda nie będziesz w stanie zbierać porozrzucanych po mapie pojemników z zasobami, ale dysponując dużą liczbą okrętów będziesz niszczył wszystko, co napotkasz na swej drodze. Zwłaszcza kiedy ulepszysz broń i pancerze swoich jednostek. Taktyka ta wymaga przynajmniej 10 void rays, które nie należą do najtańszych, ale pozwala na zabicie nawet dwóch guardians (strażników) w czasie jednej wyprawy. Jeśli postanowisz z niej skorzystać, cały czas produkuj nowe okręty. 20 void rays to siła, z którą jesteś w stanie bez problemu zrównać z ziemią wszystkie bazy przeciwnika w tej misji.

Przed tym, jak mgła podniesie się po raz drugi, otrzymasz informację o dwóch motherships [M1][M2], które warto zniszczyć dla dodatkowego solarite (solaryt) - Misja 12 - Etapy rytuału | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II - StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry

Przed tym, jak mgła podniesie się po raz drugi, otrzymasz informację o dwóch motherships [M1][M2], które warto zniszczyć dla dodatkowego solarite (solaryt). Oba okręty dysponują lekką osłoną mniejszych statków, stąd warto je zaatakować mieszaną armią jednostek lądowych oraz powietrznych. Same motherships (statki-matki) nie należą do trudnych przeciwników mimo posiadanych przez siebie umiejętności. Jedyny problem może sprawić ich duża wytrzymałość oraz mocne tarcze, wymagające dłuższego i intensywnego ostrzału.

Kolejność zabijania guardians [1-4] nie ma szczególnego znaczenia, chociaż im dalej od twojej bazy, tym ich obrona będzie silniejsza, gdyż do wieżyczek i coraz bardziej zaawansowanych jednostek protossów dołączą również pojedyncze hybrydy. Nie musisz jednak niszczyć innych budowli w bazach przeciwników. Wystarczy, że zabijesz guardian i jego obstawę, po czym natychmiast się wycofasz. Po zabiciu czwartego misja natychmiast zostanie uznana za wykonaną. Nie musisz również wykorzystywać drugiego miejsca [5] na budowę bazy, gdyż produkcja surowców w pierwszej powinna się okazać wystarczająca do ukończenia zadania.