Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry

StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 9 - Świątynia Zjednoczenia | Kampania - Dziedzictwo Otchłani poradnik StarCraft II: Legacy of the Void

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 9 - Temple of Unification / Świątynia Zjednoczenia

Miejsce: Ulnar - Misja 9 - Świątynia Zjednoczenia | Kampania - Dziedzictwo Otchłani - StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry

Miejsce: Ulnar

Cele główne:

  1. Aktywuj 5 celestial locks (niebiańskie bariery).

Cele dodatkowe:

  1. Zniszcz titanic warp prism (olbrzymi pryzmat nadprzestrzenny).

Nagroda za cele główne:

  1. Odblokowanie jednostek phoenix (feniks), corsair (korsarz).

Nagroda za cele dodatkowe:

  1. 10 solarite.

Zaczynasz z niewielką bazą, lecz praktycznie od razu możesz rozpocząć produkcję jednostek. Tuż obok [1] znajduje się miejsce na kolejną bazę, którą powinieneś zbudować w późniejszej części misji. Pięć celestial locks (niebiańskie bariery) [1L-5L] jest rozrzuconych po planszy, lecz trzy z nich znajdują się blisko twojej bazy. Powinny być one twoim głównym celem w początkowej fazie misji.

Misja nie ma narzuconego limitu czasowego, więc zacznij od spokojnej rozbudowy bazy - Misja 9 - Świątynia Zjednoczenia | Kampania - Dziedzictwo Otchłani - StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry

Misja nie ma narzuconego limitu czasowego, więc zacznij od spokojnej rozbudowy bazy. Będziesz potrzebował trochę jednostek walczących wręcz oraz strzeleckich. Wrogie ataki będą rzadkie oraz niezbyt silne, więc możesz zrezygnować z wieżyczek na rzecz obrony jednostkami. Zbierz około 20 jednostek różnego rodzaju i idź zdobyć pierwszy celestial lock (niebiańska bariera) [1L][2L] albo [3L]. Grunt, by znajdował się blisko bazy. Na miejscu odkryjesz, że nie jest zbyt silnie broniony. Po zabiciu wszystkich wrogów stań obok budynku. Pojawi się pasek postępu. Chwilę później budowla będzie należała do ciebie. Rozpoznasz to po zmianie koloru z czerwonego na zielony.

W przeciwieństwie do wielu poprzednich misji celestial locks (niebiańskie bariery) mogą zostać odbite przez przeciwnika. Wystarczy, że stanie obok, a w pobliżu nie będzie żadnych twoich jednostek i/lub budynków. Musisz więc przygotować obronę. Masz do wyboru - postawić na miejscu pylony oraz kilka photon cannons (działa fotonowe) albo tylko pylony w celu szybkiego teleportowania jednostek. Pierwsze rozwiązanie jest lepsze. Kilka dobrze ustawionych wieżyczek będzie w stanie odeprzeć większość ataków, zaś w razie potrzeby z pomocą pylona ściągniesz posiłki. Optymalna liczba photon cannons (dział fotonowych) to osiem, po cztery na drogę. Ustaw je tak, by wzajemnie wspierały się ogniem. Wybuduj dla nich również shield battery (generatory osłon) albo dwa, by dłużej wytrzymały w walce.

Możesz również, na wszelki wypadek, stworzyć grupę szybkiego reagowania, którą ustawisz pomiędzy przejętymi celestial locks (niebiańskie bariery) (punkty [4] oraz [5], w zależności od tego, które budowle przejąłeś. Z obu miejsc będziesz miał szybki dostęp do trzech budowli). Grupę tą, składającą się z 10 i więcej stalkers (tropicieli), wysyłaj do atakowanych celestial locks w celu wsparcia obrońców. Łącząc wszystkie trzy metody wróg nie powinien być w stanie odbić budowli.

Poza pojedynczymi grupami jednostek oraz umocnieniami wróg dysponuje dwiema bazami - protossów [2] oraz terran [3]. Obie bazy są zdecydowanie zbyt silne, byś mógł je zniszczyć. Zresztą nie ma potrzeby tego robić, gdyż wrogie ataki nie będą należały do groźnych. Musisz jedynie zadbać o obronę bazy oraz celestial locks. Priorytetem dla przeciwnika będą te drugie i na nich powinieneś się skoncentrować.

Rozbudowuj bazę, załóż również drugą [1]. Wydobywaj surowce, ulepszaj jednostki i powiększaj armię. Za przejęcie drugiego celestial lock (niebiańskiej bariery) weź się dopiero wtedy, gdy zabezpieczysz pierwszy. Jego obrona będzie trochę silniejsza, podobnie jak kolejnych, ale zniszczysz ją odpowiednio dużą armią. Nigdy nie zostawiaj budowli bez obrony, chyba że chcesz ją stracić. Około 5 minuty otrzymasz informację o titanic warp prism (olbrzymi pryzmat nadprzestrzenny), który będzie patrolował północno-wschodnią część mapy (punkty [6][7][8]). Chwilowo go zignoruj.

Błąd przy atakowaniu ochrony titanic warp prism - za mało jednostek zdolnych atakować cele powietrzne - Misja 9 - Świątynia Zjednoczenia | Kampania - Dziedzictwo Otchłani - StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry

Błąd przy atakowaniu ochrony titanic warp prism - za mało jednostek zdolnych atakować cele powietrzne.

Po przejęciu i zabezpieczeniu trzech celestial lock skup się budowie armii. Zbierz ponad 40 jednostek różnego typu. Będziesz potrzebował głównie strzelających zdolnych atakować cele powietrzne oraz latających phoenixes (feniksów). Skieruj je do punktu [6], zaczekaj na titanic warp prism (olbrzymi pryzmat nadprzestrzenny) i zaatakuj go. Skup się na ochronie okrętu, którą będą stanowić wyjątkowo duże void rays (promienie otchłani) oraz scouts (zwiadowcy). Chwilowo zostaw w spokoju titanic warp prism, nie zrobi ci krzywdy. Zniszcz obstawę i zabierz się za główny cel. Jeśli ucieknie, zaczekaj, aż znów wróci do punktu [6] i zaatakuj go ponownie. Nie goń go, gdyż zatrzyma się nad jedną z platform na północy mapy, a tam czekać będzie na niego wsparcie lądowe. Zresztą prawdopodobnie i tak będziesz posiadał więcej jednostek lądowych niż powietrznych, więc pościg i tak nie będzie miał sensu. Zaczekaj, aż okręt wróci i pozbądź się go.

Po zniszczeniu titanic warp prism (olbrzymi pryzmat nadprzestrzenny) przejmij ostatnie celestial locks (niebiańskie bariery). Misja skończy się w momencie, gdy zajmiesz ostatni z nich. Jeśli w czasie walki straciłeś jedną z budowli, nie przejmuj się. Fakt ten będzie się liczył jedynie w przypadku osiągnięć. Teoretycznie więc jesteś w stanie tracić i odbijać celestial locks w nieskończoność, a przynajmniej do czasu wyczerpania zasobów na mapie.