Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Armikrog - poradnik do gry

Armikrog - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Otwieranie drzwi wieży | Czwarta wieża w Armikrog Armikrog poradnik, solucja

Otwieranie drzwi wieży

Kliknij znajomy panel otwierający drzwi wejściowe. To kolejna przesuwanka - tym razem trzeba ułożyć wzór składający się z aż pięciu kwadratów. Co ciekawe - nie jest to wzór schowany pod kwadratami na dolnym ramieniu krzyża, chodzi bowiem o postać widoczną w prześwietlonej salce z ośmiornicą. Jej jasny, ledwie dostrzegalny zarys znajduje się na górnym ramieniu krzyża. Kwadraty z właściwym wzorem to (w kolejności ich układania): trzeci na lewym ramieniu, czwarty (ostatni) na dole, trzeci (ostatni) na prawym ramieniu, pierwszy na lewym (z brzegu) i pierwszy na prawym.

Układanka otwierająca wrota czwartej wieży

Najpierw z lewego ramienia krzyża przesuń dwa kwadraty na prawe, a jeden (właściwy wzór) na dół - Otwieranie drzwi wieży | Czwarta wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Najpierw z lewego ramienia krzyża przesuń dwa kwadraty na prawe, a jeden (właściwy wzór) na dół. Następnie trzy kwadraty z górnego ramienia krzyża przemieść na lewe. Wreszcie kwadrat z dołu ulokuj na górze - pierwszy element znajdzie się na właściwym miejscu.

Teraz z lewego ramienia przesuń na górę jeden kwadrat, robiąc miejsce na kwadrat z właściwym wzorem - Otwieranie drzwi wieży | Czwarta wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Teraz z lewego ramienia przesuń na górę jeden kwadrat, robiąc miejsce na kwadrat z właściwym wzorem. Następnie z dołu przenieś trzy kwadraty do góry, a jeden (ten z właściwym wzorem) na lewe ramię. Skoro dół krzyża jest pusty, zsuń tam cztery kwadraty z górnego ramienia. Wreszcie kwadrat z lewego ramienia ulokuj na górze - drugi element znajdzie się na właściwym miejscu.

Następnie z prawego ramienia przesuń na górę trzy kwadraty, a jeden na lewe ramię i jeden (z właściwym wzorem) na dół - Otwieranie drzwi wieży | Czwarta wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Następnie z prawego ramienia przesuń na górę trzy kwadraty, a jeden na lewe ramię i jeden (z właściwym wzorem) na dół. Skoro prawe ramię jest puste, przenieś na nie z góry trzy kwadraty. Wreszcie kwadrat z dołu ulokuj na górze - trzeci element znajdzie się na właściwym miejscu.

Teraz z lewego ramienia przenieś dwa kwadraty na górę, dwa na prawe ramię i jeden (z właściwym wzorem) na dół krzyża - Otwieranie drzwi wieży | Czwarta wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Teraz z lewego ramienia przenieś dwa kwadraty na górę, dwa na prawe ramię i jeden (z właściwym wzorem) na dół krzyża. Skoro lewe ramie jest puste, przesuń tam dwa kwadraty z góry. Wreszcie kwadrat z dołu ulokuj na górze - czwarty element znajdzie się na właściwym miejscu.

Na koniec z prawego ramienia przesuń trzy kwadraty na lewe, a jeden na dół - Otwieranie drzwi wieży | Czwarta wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Na koniec z prawego ramienia przesuń trzy kwadraty na lewe, a jeden na dół. Ostatni kwadrat z prawego ramienia ulokuj na górze - piąty element znajdzie się na właściwym miejscu.

Z wieży opadnie czerwony pomost prowadzący do drzwi z czerwonym przyciskiem. Okaże się jednak, że otworzyć ich jeszcze nie można. Pociągnij zatem za dźwignię kolejki i skieruj się wagonikiem w prawo, a potem w dół. Dzięki manipulacjom na panelu z obrazkami w rurze odwiedzonej przed chwilą przez psiaka trasa zaprowadzi podróżników na następny przystanek (pamiętaj dojechać do kółka na końcu linii).

Kliknij stojącą na pomoście maszynę, a Tommy ulokuje w niej brakujący element. Wejdź do tunelu po lewej, podnieś leżącą na ziemi dźwignię i wetknij ją w uchwyt po lewej. Przełącz się na Dziub-Dziuba i każ mu wcisnąć czerwony guzik w ścianie po prawej. Opuść tunel, aktywuj dźwignią zasysanie z rury i wylądowawszy w wagoniku, tą samą trasą wróć pod drzwi czwartej wieży. Wciśnij czerwony guzik i wejdź do środka.