Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Armikrog - poradnik do gry

Armikrog - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Aktywacja maszyny w niebieskim pokoju | Druga wieża w Armikrog Armikrog poradnik, solucja

Aktywacja maszyny w niebieskim pokoju

Razem z psiakiem biegnijcie cały czas w prawo - do pomieszczenia z ośmiornicą. Tu niemowlę zacznie ponownie płakać i macka ucieknie.

Płaczące niemowlę po raz drugi

Kliknij dymek z dzieckiem - tym razem z karuzeli odpadło pięć zabawek. Zawieś je w następującej kolejności: zielona ośmiornica, czerwona ośmiornica, czerwony futrzak, szczurek, żółty futrzak (identyczny układ zabawek jak poprzednio), po czym naciśnij zielony przycisk w rurce. Odczekaj, aż melodia wybrzmi do końca. Dziecko ponownie wyrzuci z siebie seledynowy kryształ, który podnieś.

Podejdź do stojącej po prawej miski (kliknij ją). Tommy wrzuci do niej ptaszka, a gdy ten w końcu usiądzie - kliknij psa, a następnie ptaszka, by Dziub-Dziub go połknął, dzięki czemu będzie mógł latać. Przesuwaj kursor myszki w górę (klikając), by Dziubek wzbijał się coraz wyżej.

Na szczycie pomieszczenia siądź we wnęce prowadzącej do tunelu (po prawej), po czym kliknij ośmiornicę i wysłuchaj kolejnej opowieści - Aktywacja maszyny w niebieskim pokoju | Druga wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Na szczycie pomieszczenia siądź we wnęce prowadzącej do tunelu (po prawej), po czym kliknij ośmiornicę i wysłuchaj kolejnej opowieści. Wreszcie połknij wygięty przedmiot (kolejny żółty element do maszyny), który pojawił się na końcu całej historii i który tradycyjnie upadł przy psiaku (wirująca spirala z prawej strony wnęki). Następnie maszeruj w głąb tunelu.

Przy jego końcu połknij kolejną dźwignię (wirująca spirala) - Aktywacja maszyny w niebieskim pokoju | Druga wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Przy jego końcu połknij kolejną dźwignię (wirująca spirala). Przejdź maksymalnie w prawo - trafisz do prześwietlonej sali z gadającym posągiem, nad którym będą pojawiać się nazwiska z listy płac. Wróć do tunelu i maszeruj nim w lewo, a wyszedłszy, wzbij się nieco w górę, po czym klikaj coraz niżej, by Dziubek obniżał swój lot i wylądował obok Tommy'ego. Tu psiak wypluje oba połknięte przedmioty - podnieś je.

Przejdź w lewo, do niebieskiego pomieszczenia z maszyną - zainstaluj w niej otrzymany od ośmiornicy wygięty przedmiot. Maszeruj dalej w lewo i w niebieskim korytarzu jako psiak wciśnij czerwony przycisk w ścianie po lewej (przy przejściu), by uruchomić maszynę.