Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SOMA - poradnik do gry

SOMA - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

07 - W drodze do stacji Lambda | Opis przejścia SOMA SOMA poradnik solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

07 - W drodze do stacji Lambda

Aktywuj przycisk pod fotelem maszynisty, by móc wydostać się z wagonu. - 07 - W drodze do stacji Lambda | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Aktywuj przycisk pod fotelem maszynisty, by móc wydostać się z wagonu.

Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, aktywuj przycisk znajdujący się bezpośrednio pod fotelem, na którym przed momentem siedział bohater, co otworzy awaryjne wyjście z wagonu. Przez kilkanaście sekund ekran będzie świrował, lecz możesz się uspokoić - nie ma tutaj żadnego zagrożenia.

Intercom, przez który możesz porozmawiać z Catherine. - 07 - W drodze do stacji Lambda | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Intercom, przez który możesz porozmawiać z Catherine.

Udaj się przed siebie, aż dojdziesz do terminala z intercomem, ustawionego na ścianie po prawej stronie. Odbierz rozmowę od Catherine, ze stacji Lambda, z kilkukrotnie rozmawiał już bohater. Gdy rozmowa dobiegnie końca, rusz przed siebie, aż dotrzesz do kolejnej narośli, z którą wejść trzeba w interakcję.

Jak widać, nie da się iść dalej, dlatego musisz zawrócić i idąc wzdłuż prawej ściany zlokalizuj właz znajdujący się tuż przy podłodze - w razie problemów spójrz na obrazek powyżej - 07 - W drodze do stacji Lambda | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry

Jak widać, nie da się iść dalej, dlatego musisz zawrócić i idąc wzdłuż prawej ściany zlokalizuj właz znajdujący się tuż przy podłodze - w razie problemów spójrz na obrazek powyżej. Otwórz właz, wdrap się na górę, gdzie czeka cię niemiła niespodzianka - musisz wrócić do wagonu, by zebrać Omnitool, który wciąż tam jest.

I znów do wody... - 07 - W drodze do stacji Lambda | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
I znów do wody...

Wróć do wagonu, zbierz przedmiot, a następnie przejdź ponownie przez właz i wdrap się na górę. Użyj Omnitoola, by aktywować mechanizm, a po kilku sekundach pomieszczenie zaleje woda. Wdrap się po drabinie na górę - czeka cię kolejny etap "wodny".

Tabliczka Lambda to jeden z nielicznych punktów odniesienia podczas tego etapu. - 07 - W drodze do stacji Lambda | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Tabliczka Lambda to jeden z nielicznych punktów odniesienia podczas tego etapu.

Podobnie jak kilkadziesiąt minut temu, etap ten jest bardzo liniowy - nie da się tutaj zgubić, a dodatkowych aktywności, przynajmniej przez większą część, brak. Dlatego też idź cały czas przed siebie, podziwiając widoki, aż dotrzesz do tabliczki "Lambda".

Wróg pojawia się tutaj w ostatnim momencie - często jest za późno. - 07 - W drodze do stacji Lambda | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Wróg pojawia się tutaj w ostatnim momencie - często jest za późno.

Czeka na ciebie tutaj pływający wróg, którego spotkać można było już wcześniej - problem jest taki, że z tego miejsca bardzo trudno jest go dostrzec, dlatego poruszaj się bardzo powoli i zatrzymuj się na kilkanaście sekund, by spróbować wypatrzeć oponenta. Wróg patroluje okolicę w linii prostej, jednak bardzo szybko zmienia on pozycje, dlatego ciężko jest go wyminąć. Wykorzystaj skały znajdujące się po lewej stronie, schowaj się za nimi, a gdy wróg zacznie płynąć w stronę, z której przybywasz, szybko (lecz "na kucaka") czmychnij obok niego, podążając następnie przed siebie.

Wewnątrz łodzi znajduje się mechanizm do Omnitoola, jednak brakuje ci odpowiedniego Chipa. - 07 - W drodze do stacji Lambda | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Wewnątrz łodzi znajduje się mechanizm do Omnitoola, jednak brakuje ci odpowiedniego Chipa.

Po chwili dotrzesz do kompleksu budynków, czyli właściwej stacji Lambda. Po prawej stronie znajduje się okienko, przez które można wejrzeć do środka, jednak nie da się tamtędy wejść. Właściwego wejścia nie da się przegapić - oświetlone jest mocnym, zielonym światłem. Na lewo od tego wejścia znajduje się mały okręt podwodny, jednak nie będziesz w stanie go aktywować, gdyż twój Omnitool nie posiada wymaganego Chipa.

Wejście do stacji Lambda trudno jest przegapić. - 07 - W drodze do stacji Lambda | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Wejście do stacji Lambda trudno jest przegapić.

Otwórz właz do stacji Lambda, wejdź do środka, a następnie użyj Omnitoola, by wypompować wodę, co otworzy właściwe wejście.