Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry

Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Retribution - zadanie towarzyszy | Tolo Harbour M14 | Shadowrun Hong Kong poradnik Shadowrun: Hong Kong

Retribution - zadanie towarzyszy

Cele zadania: Odnajdź prototyp drona, Gaichu musi przeżyć

Przydatne umiejętności: walka; opcjonalnie Decking [1], Drone Control [4], dron

Poziom trudności: Łatwy

Gaichu znajdziesz na dolnym poziomie swojego statku - Retribution - zadanie towarzyszy | Tolo Harbour M14 | Shadowrun Hong Kong - Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry
Gaichu znajdziesz na dolnym poziomie swojego statku

Kolejne zadanie przyjaciela to zadanie Gaichu (jeśli posiadasz go w drużynie - możesz go zwerbować podczas zadania Outsider w Whampoa Garden). Znajdziesz go na statku pod pokładem. Musisz porozmawiać z nim dość szczegółowo o jego przeszłości i życiu przychodząc do niego 3 razy zanim zaproponuje ci zadanie. Na szczęście możesz te trzy razy wykonać pod rząd - po zakończeniu jednej rozmowy od razu rozpocząć kolejną. Do drużyny musisz obowiązkowo wziąć Gaichu i ewentualnie dwóch pomocników.

Nie masz możliwości uniknięcia walki ze strażnikami - Retribution - zadanie towarzyszy | Tolo Harbour M14 | Shadowrun Hong Kong - Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry
Nie masz możliwości uniknięcia walki ze strażnikami

Idź do stacji metra. Przeniesiesz się do lokacji o nazwie Tolo Harbour. Wejdź na obszar budowy. Znajdziesz tam 4 przeciwników ustawionych parami - musisz ich wyeliminować. Spowoduje to zarazem aktywowanie alarmu, lecz nie da się tego uniknąć. Gdy się ich pozbędziesz idź do drzwi prowadzących do budynku (M14,2).

Korzystając z terminala na zewnątrz, możesz nieco zranić dwoje strażników w laboratorium - Retribution - zadanie towarzyszy | Tolo Harbour M14 | Shadowrun Hong Kong - Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry
Korzystając z terminala na zewnątrz, możesz nieco zranić dwoje strażników w laboratorium

Zanim jednak wejdziesz skorzystaj z terminala (M14,3) po ich lewej stronie. Dzięki niemu zobaczysz wnętrze budynku, a dokładnie dwóch strażników. Możesz ich nieco "uszkodzić" jeśli posiadasz umiejętność Drone Control [4] (lub Ractera w drużynie), by wysadzić skrzynkę elektryczną. Wejdź do budynku i wykończ owych dwóch strażników. Kolejni dwaj czają się za ścianami po lewej i prawej stronie.

Terminal kwarantanny - Retribution - zadanie towarzyszy | Tolo Harbour M14 | Shadowrun Hong Kong - Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry
Terminal kwarantanny

Przejdź kolejno za podwójne drzwi na wprost. Znajdziesz tam prototyp drona (M14,5) oraz doktora. Możesz go puścić wolno (co zaleca Gaichu) lub zabić na miejscu. Twoim drugim celem jest przygotować pułapkę w pokoju kwarantanny. Wystarczy, że skorzystasz z terminala (M14,8) w północno-zachodniej części i jedynie go aktywujesz. Uważaj jednak, gdyż wtedy aktywowany zostanie dodatkowy alarm i będziesz miał dwie tury, nim przybędą posiłki.

Terminal z dostępem do Matrixa - Retribution - zadanie towarzyszy | Tolo Harbour M14 | Shadowrun Hong Kong - Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry
Terminal z dostępem do Matrixa

Możesz opcjonalnie ułatwić sobie zadanie - zhackuj terminal (M14,6) w pokoju doktora (Decking [1]), by pozyskać wartościowe dane oraz aktywować windę (M14,7) i przytoczyć wybuchowe beczki na pierwsze piętro. Możesz wtedy wciągu dwóch tur do przybycia posiłków rozlokować towarzyszy na piętrze i tam bronić się przy doskonale przygotowanej obronie. Za dokonanie tego (i wyjechaniu na piętro windą) otrzymasz 1 punkt Karmy.

Pokonaj pozostałych samurajów - Retribution - zadanie towarzyszy | Tolo Harbour M14 | Shadowrun Hong Kong - Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry
Pokonaj pozostałych samurajów

Jako posiłki przybędzie trzech samurajów - jeden od wejścia głównego, oraz dwóch od południa - którzy jednak nie faworyzują walki wręcz. Jeden z nich ma działko ręczne - jego pozbądź się w pierwszej kolejności. Gdy ich zabijesz, musisz porozmawiać z ich leżącym już kapitanem - możesz wtedy go wykończyć lub zostawić na pastwę losu. Po wszystkim wróć do windy, skąd udasz się już bezpośrednio do Heoi.

Tym razem za ukończenie zadania dodatkowego poza 8 punktami Karmy otrzymasz także 1500 jenów (kwota stała - za sprzedanie prototypowego drona).