Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry

Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Dig - Zadanie główne | Emperor's Museum M4 | Shadowrun Hong Kong poradnik Shadowrun: Hong Kong

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

The Dig - Zadanie główne

Cele zadania: znajdź dwie starożytne księgi, nie dopuść do aktywowania alarmu, ukradnij artefakty o wartości 5000 jenów (opcjonalnie), ukradnij artefakty o wartości 10000 jenów (opcjonalnie)

Przydatne umiejętności: walka, Decking [1]

Poziom trudności: Średni

Korytarz wejściowy do muzeum - The Dig - Zadanie główne | Emperors Museum M4 | Shadowrun Hong Kong - Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry
Korytarz wejściowy do muzeum

Zadanie jest dość nietypowe. Nie spodziewaj się tu walk, a jedyne czego potrzebujesz to specjalisty od zabezpieczeń (np. Is0bel). Udaj się do podziemi (M4,2). Idąc w lewo natrafisz na pierwszą książkę (M4,3).

Pierwsza księga - The Dig - Zadanie główne | Emperors Museum M4 | Shadowrun Hong Kong - Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry
Pierwsza księga

Włamując się do terminalu (M4,9) w północnej części podziemi, możesz znaleźć dane (Shipping Manifest), które możesz spieniężyć przez komputer za ponad 400 jenów (otrzymasz także wtedy 1 punkt Karmy), a także czar - Wild Aim II.

Zaskocz przeciwnika ustawiając się wcześniej w trybie taktycznym i rozpoczynając atak - The Dig - Zadanie główne | Emperors Museum M4 | Shadowrun Hong Kong - Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry
Zaskocz przeciwnika ustawiając się wcześniej w trybie taktycznym i rozpoczynając atak

W południowej części podziemi natrafisz na przeciwników - zmumifikowane zwłoki (2x) oraz gargulca. Drugie tyle dojdzie w trakcie walki od przeciwnej strony. Podejdź wolno, a będziesz mógł przygotować zasadzkę. Gargulce potrafią czarować, a zwłoki nawet przenieść tymczasowo jednego z towarzyszy poza obszar walki, gdzie będzie zmuszony walczyć samodzielnie z przeciwnikiem, dopiero gdy go zabije - powróci do podziemi (mają także połowę punktów zdrowia mniej, niż Gargulce). Trupy walczą wręcz, dlatego staraj się od początku walki zachować dystans. Gargulce po zabiciu wybuchają trucizną.

Gdy pozbędziesz się przeciwników, zabierz drugą książkę (M4,3) znajdującą się w południowym pomieszczeniu.

Starożytny miecz - The Dig - Zadanie główne | Emperors Museum M4 | Shadowrun Hong Kong - Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry
Starożytny miecz

Kiedy zechcesz opuścić obszar (M4,4), pojawi się nieumarły (M4,11), który poprosi o zabranie jego talizmanu i wyjście z nim z wykopalisk, a wtedy będzie wolny. Możesz, lecz nie musisz tego robić. Inna opcja to zaatakowanie potwora - jeśli go zniszczysz możesz podnieść miecz (bez wartości sprzedaży) "Emeror's Sword". Talizman jednak jest wartościowy (400 jenów), a także może posłużyć do przywołania umarlaka, który pomoże ci w walce.

Północny terminal - The Dig - Zadanie główne | Emperors Museum M4 | Shadowrun Hong Kong - Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry
Północny terminal

Aby zakończyć zadanie musisz jeszcze podejść do terminala (M4,6) w pokoju nad wykopaliskami i użyć go. Uważaj, gdyż po wykonaniu tej czynności, gdy przejdziesz do głównego korytarza wszystkie drzwi zostaną zamknięte i nadbiegnie trzech strażników (nie będziesz mógł już wejść do żadnych pomieszczeń i wykonać zadań pobocznych).

Korzystaj z bocznego wyjścia używając klucza strażnika - The Dig - Zadanie główne | Emperors Museum M4 | Shadowrun Hong Kong - Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry
Korzystaj z bocznego wyjścia używając klucza strażnika

Po ich eliminacji dostaniesz instrukcje, aby skorzystać z bocznego wyjścia (M4,5). Musisz najpierw podnieść klucz leżący przy jednym ze strażników. Wyjścia ponownie chroni trzech oponentów o takich samych parametrach - tym razem oni pierwsi wykonują ruch, więc upewnij się, że masz wystarczającą ilość zdrowia w razie, gdyby cię trafili i chowaj się od razu za osłonami. Za wykonanie zadania otrzymasz 8 punktów Karmy oraz od 1300 do 1900 jenów (uzależnione od wykonania zadania pobocznego kradzieży przedmiotów).