Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wolfenstein: The Old Blood - poradnik do gry

Wolfenstein: The Old Blood - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wolfenstein: Old Blood - Koszmar 8
Wolfenstein: Old Blood - Koszmar 8
Klucz potrzebny do otwarcia przejścia trzyma przy sobie boss koszmaru. Zabij komendanta by go zdobyć
Sekretne przejście prowadzące do srebrnych płytek oraz uzbrojenia
Sekretne przejście prowadzące do srebrnych płytek i uzbrojenia
Srebrne płytki. Dostęp do pomieszczenia tylko za pomocą sekretnego przejścia #1
Powiększ mapę

Koszmar senny #8 | Koszmary senne Wolfenstein The Old Blood poradnik Wolfenstein: The Old Blood

Przejście i klucz wymagany do jego otwarcia

Klucz – Klucz potrzebny do otwarcia przejścia trzyma przy sobie boss koszmaru. Zabij komendanta by go zdobyć

Sekretne przejścia

#1 – Sekretne przejście prowadzące do srebrnych płytek oraz uzbrojenia

#2 – Sekretne przejście prowadzące do srebrnych płytek i uzbrojenia

Srebrne płytki

#1 – Srebrne płytki. Dostęp do pomieszczenia tylko za pomocą sekretnego przejścia #1

Legenda Wolfenstein: Old Blood - Koszmar 8

Srebrne płytki

Przejście i klucz wymagany do jego otwarcia

Sekretne przejścia

Koszmar senny #8

Przejście do koszmaru sennego - Koszmar senny #8 | Koszmary senne Wolfenstein The Old Blood - Wolfenstein: The Old Blood - poradnik do gry
Przejście do koszmaru sennego

Ósmy koszmar senny znajdziesz w ostatnim już rozdziale gry zatytułowanym Wykopaliska. Zaraz po zebraniu sztabki złota z numerem 61, odwróć się i podejdź do końca korytarza. Znajdziesz się w miejscu, które przedstawia obrazek. Po zeskoku na dół podejdź do wnęki, a po drugiej stronie znajdziesz łóżko, które pozwoli ci przeżyć ostatni koszmar senny.

Boss koszmarów sennych - Koszmar senny #8 | Koszmary senne Wolfenstein The Old Blood - Wolfenstein: The Old Blood - poradnik do gry
Boss koszmarów sennych

Ósmy a zarazem ostatni koszmar senny to walka z bossem. Jest on dużo wytrzymalszy niż strażnicy czy nawet komendanci znanych z poprzednich koszmarów. Żeby go pokonać, wyciągnij karabin maszynowy i otwórz pierwsze drzwi po czym schowaj się za ścianą. Na początku walki nie będziesz mógł zranić bossa ponieważ będzie zbyt daleko ciebie. Poczekaj cierpliwie aż podejdzie na odpowiednią odległość i nie wychodząc zza osłony, zacznij go ostrzeliwać. Strzelając staraj się wykonywać krótkie serie z racji małego magazynku i dosyć dużego odrzutu. Po wygranej walce podejdź do zwłok i zabierz klucz pokazany na obrazku. Zanim udasz się do wyjścia zbierz wszystkie 10 srebrnych płytek zaznaczonych na mapie. Po przebudzeniu się otrzymasz ostatnią postać kolekcjonerską, Hans'a Gross'a.