Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wolfenstein: The Old Blood - poradnik do gry

Wolfenstein: The Old Blood - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wolfenstein: Old Blood - Koszmar 6
Wolfenstein: Old Blood - Koszmar 6
Sekretne przejścia a za nim amunicja i apteczki
Srebrne płytki
Sekretne przejście a za nim amunicja oraz minigun
Klucz wymagany do otwarcia przejścia prowadzącego do windy
Winda prowadząca do zakończenia koszmaru
Srebrne płytki
Powiększ mapę

Koszmar senny #6 | Koszmary senne Wolfenstein The Old Blood poradnik Wolfenstein: The Old Blood

Sekretne przejścia

#1 – Sekretne przejścia a za nim amunicja i apteczki

Srebrne płytki

#1 – Srebrne płytki

Sekretne przejścia

#2 – Sekretne przejście a za nim amunicja oraz minigun

Przejście oraz klucz potrzebny do jego otwarcia

Klucz – Klucz wymagany do otwarcia przejścia prowadzącego do windy

Winda – Winda prowadząca do zakończenia koszmaru

Srebrne płytki

#2 – Srebrne płytki

Legenda Wolfenstein: Old Blood - Koszmar 6

Srebrne płytki

Sekretne przejścia

Przejście oraz klucz potrzebny do jego otwarcia

Koszmar senny #6

Koszmar senny #6 - Koszmar senny #6 | Koszmary senne Wolfenstein The Old Blood - Wolfenstein: The Old Blood - poradnik do gry
Koszmar senny #6

Szósty koszmar senny będziesz mógł przeżyć wykonując misję w rozdziale szóstym. Łóżko potrzebne do przeżycia koszmaru sennego znajdziesz na mostku w momencie pokazanym na obrazku przedstawiającym lokalizację sztabki złota #46.

Koszmar senny - Koszmar senny #6 | Koszmary senne Wolfenstein The Old Blood - Wolfenstein: The Old Blood - poradnik do gry
Koszmar senny

Podczas odbywania misji w Wolfenstein 3D kieruj się dokładnie takimi samymi zasadami jak wcześniej. Eksploruj całą dostępną mapę i szukaj sekretnych przejść, które zostały zaznaczone na mapie. Do walki z przeciwnikami będziesz potrzebował uzbrojenie oraz amunicję, którą znajdziesz przy zabitych wrogach a także w ukrytych pomieszczeniach. Po zebraniu wszystkich 18 srebrnych płytek oraz znalezieniu klucza, skieruj się do windy oznaczonej na mapie by wydostać się z koszmaru. W ten sposób odblokujesz kolejną postać kolekcjonerską, czerwonego wartownika z koszmaru.