Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mortal Kombat X - poradnik do gry

Mortal Kombat X - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mortal Kombat X: Postacie i combosy - podstawy Mortal Kombat X poradnik

Ostatnia aktualizacja: 26 października 2021

W Mortal Kombat X każda z postaci ma do dyspozycji specjalne umiejętności, które są do niej przypisane - Mortal Kombat X: Postacie i combosy - podstawy - Mortal Kombat X - poradnik do gry

W Mortal Kombat X każda z postaci ma do dyspozycji specjalne umiejętności, które są do niej przypisane. Mogą to być pociski, rzuty, wślizgi lub inne zagrania. Każda z postaci dzieli się jednak na 3 zupełnie odmienne warianty i oprócz wspomnianych wcześniej umiejętności specjalnych otrzymuje dostęp do zupełnie innych ruchów. Poniżej znajduje się opis postaci wraz z ich umiejętnościami specjalnymi i pokrótce omówionymi wariantami. Możesz również zapoznać się z przykładowymi kombosami.

Oznaczenia

Oznaczenie

Opis

1

Przednia Pięść

2

Tylna Pięść

3

Przedni Kop

4

Tylny Kop

>

Ruch w przód

<

Ruch w tył

V

Dół/Kucanie

U

Góra

>>

Dash/Doskok

T

Throw/Rzut

J

Jump/Skok w miejscu

JU/F

Jump Up/Forward czyli skok do przodu

Run

Dobiegnięcie do przeciwnika

B

Blok

Aby wyjaśnić na jakiej zasadzie zapisywane są kombosy weźmy na tapetę jedno kombo Sub Zero w wariancie Unbreakable:

<12,  Ice Ball(v,>+2), 242, 123, Slide(<,>+4)

Pierwsza część kombo (<12): po wciśnięciu kierunku do tyłu następuje użycie Przedniej Pięści, a następnie Tylnej Pięsci, aby wyprowadzić dwa pierwsze ciosy czyli tzw. opener.

Druga część kombo (v,>+2): należy stworzyć Ice Ball poprzez naciśnięcie kierunku w dół po czym do przodu razem z Tylną Pięścią.

Trzecia część kombo (242): naciśnięcie kolejno Tylnej Pięści, Tylnego Kopnięcia, Tylnej Pięsci, aby powstała kombinacja złożona z 3 ciosów.

Czwarta część kombo (123): naciśnięcie kolejno Przedniej Pięści, Tylnej Pięści, Przedniego kopnięcia, aby powstała kombinacja złożona z tych 3 ciosów.

Piąta część kombo (<,>+4): całość kombo należy wykończyć przy użyciu Slide'u czyli poprzez kombinację: ruch do tyłu, ruch do przodu wraz z Tylnym Kopnięciem.

Wszystkie pomniejsze kombinacje tworzą jedno pełne kombo. Pomniejsze sentencje kombo są od siebie oddzielone przecinkiem, aby zaznaczyć, że jest to kolejna faza czyli inny ruch do wykonania.