Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes & Generals - poradnik do gry

Heroes & Generals - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Co to są 'Grupy Uderzeniowe' | Tryb 'Wojny' w Heroes & Generals poradnik Heroes & Generals

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

Co to są "Grupy Uderzeniowe"

Grupy Uderzeniowe (Assault Team - AT, skrót, na który trafisz w grze niejednokrotnie) to po prostu zasoby, rodzaj wyposażenia, które wysyłane jest do walki na danym polu. Pozwalają one graczom na wykorzystywanie rozmaitych pojazdów czy samolotów podczas starcia - bez nich nie byłoby możliwym prowadzenie walk.

Łącznie w grze dostępnych jest aż 16 grup uderzeniowych, które różnią się pod niemalże każdym względem - od innych wielkości pul żyć (tak, to właśnie one definiują ile żyć może wykorzystać dana strona) po rodzaj uzbrojenia, jaki wprowadzają na pole walki.

Ekran kupowania grup uderzeniowych. - Co to są Grupy Uderzeniowe | Tryb Wojny w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry
Ekran kupowania grup uderzeniowych.

Grupy uderzeniowe trzeba najpierw kupić, zanim będzie można je wykorzystać w walce. Do tego celu używa się jednak innej waluty, niż Kredyty - Fundusze Wojenne. Fundusze Wojenne można pozyskać zarówno poprzez "normalną" rozgrywkę (jednak w dość małej ilości), jak i poprzez wysyłanie grup uderzeniowych do walki na różnych polach bitew - za każdym razem "wrócą do domu" z pewną ilością Funduszy Wojennych.

Przy użyciu Funduszy Wojennych możesz zakupić jedynie pięć podstawowych grup uderzeniowych: Gwardię, Piechotę, Lekki pojazd pancerny, Pionierów i Eskadra Myśliwska. Wysyłając je do walki, zdobywają one doświadczenie - gdy wskoczą na wyższy poziom, możesz ulepszyć je do ich silniejszej wersji (o ulepszeniach poczytasz w następnym rozdziale). W ten sposób, z czasem, przemienisz słabe, mało znaczące grupy uderzeniowe w potężne wsparcie dla graczy na polu walki. Na początku dysponował będziesz prawdopodobnie jedynie nielicznymi grupami uderzeniowymi, jednak nie ma się czym przejmować, gdyż i tak musisz wskoczyć na wyższą rangę, by być w stanie dowodzić większą ich ilością.

Ostatnią rzeczą, o jakiej musisz pamiętać, to uzupełnianie strat poniesionych przez grupy uderzeniowe. Podczas walki na danym polu twoja grupa odniesie pewne straty i należy ją uzupełnić (w ten sam sposób, co amunicję w broni, czy podczas naprawy pojazdu) - możesz jednak spać spokojnie, gdyż uzupełnianie również odbywa się za Fundusze Wojenne, jednak koszt uzupełnienia jest kilkanaście razy mniejszy niż kupienia nowej jednostki.

Pamiętaj też, iż to, jakiego żołnierza (a raczej jego klasy) używasz wpływa na rodzaj grup uderzeniowych, którymi może on dowodzić. Wygląda to tak:

  • Piechur: Gwardia, Zmotoryzowana Gwardia, Piechota, Zmotoryzowana Piechota, Zmechanizowana Piechota.
  • Zwiadowca: Zwiadowca, Zmotoryzowany Zwiadowca, Zmechanizowany Zwiadowca.
  • Załoga Czołgu: Lekki pojazd pancerny, Średni pojazd pancerny, Ciężki pojazd pancerny, Średni niszczyciel czołgów.
  • Pilot Myśliwca: Eskadra Myśliwska, Myśliwiec Zwiadowczy
  • Spadochroniarz: Pionierzy, Spadochroniarze

Wyjątkiem jest tutaj klasa generała, na którą możesz "przerobić" swojego wojaka po otrzymaniu odpowiedniej rangi. Generał nie może więcej brać udziału w normalnych walkach, jednak jest on w stanie dowodzić wszystkimi rodzajami grup uderzeniowych.