Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes & Generals - poradnik do gry

Heroes & Generals - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Szturm | Tryby gry w Heroes & Generals poradnik Heroes & Generals

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

Szturm

Mapy w trybie szturmu są znacznie większe. - Szturm | Tryby gry w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry
Mapy w trybie szturmu są znacznie większe.

Podstawy

Szturm jest drugim dostępnym w grze trybem rozgrywki. Założenia są dość podobne do tych z Potyczki, jednak całe starcia są dużo bardziej skomplikowane. Misje w ramach Szturmu rozgrywają się na czterech mapach: Miasto, Górskie Miasto, Lotnisko i Fabryka. Dostęp do tego trybu otrzymasz awansując choć jednego żołnierza do trzeciej rangi.

Zadania drużyn są w tym przypadku inne. Jedna z dwóch (lub trzech, jeśli akurat w walce biorą udział wszystkie strony konfliktu) drużyn otrzymuje zadanie obrony kilku punktów kontrolnych oznaczonych jako zadania (ikona różni się od reszty tym, że otrzymuje symbol O, razem z cyfrą, na przykład O1, O2, czy O3) przez określony czas (z biegiem obrony zapełnia się pasek postępu drużyny broniącej się)

W tym samym czasie druga drużyna (albo pozostałe dwie, jeśli na mapie walczą trzy) otrzymuje rozkaz zdobycia tych właśnie punktów. Na wykonanie zadania drużyna ta ma określony czas, który reprezentowany jest zapełniającym się paskiem postępu drużyny broniącej się. Jeśli drużyna broniąca się utrzyma punkty zadań wystarczająco długo to ona będzie tą zwycięską, jeśli jednak atakujący przejmą kontrolę nad wszystkimi punktami, to oni zwyciężą - w przypadku, w którym na mapie są dwie drużyny atakujące ( nie może być dwóch broniących się), wygrywa ta, która zajmie wszystkie trzy punkty zadań.

Często zdarza się, że w starciu biorą udział wszystkie trzy strony konfliktu. - Szturm | Tryby gry w Heroes & Generals - Heroes & Generals - poradnik do gry
Często zdarza się, że w starciu biorą udział wszystkie trzy strony konfliktu.

Rzeczy, które wyróżniają tryb Szturmu od trybu Potyczki:

  • Cała masa punktów kontrolnych - zwykle na mapie znajdują się 2-3 punkty zadań i do kilkunastu normalnych punktów kontrolnych;
  • Punkty zadań są znacznie ważniejsze niż normalne punkty kontrolne i powinny być cały czas bronione;
  • Wszystkie klasy żołnierzy mogą grać na mapach w trybie Szturmu;
  • Długość rozgrywek, choć bardzo różna (zdarzają się kilkuminutowe starcia!), jest na ogół znacznie większa, niż w przypadku Potyczek. Zdarzają się starcia, które trwają znacznie więcej niż godzinę, szczególnie w przypadku gry w trybie Szturmu w ramach Wojny;
  • Często będziesz zmuszony opuścić mapę zanim zakończy się całe starcie, z uwagi na fakt, iż wyczerpią się zapasy aktualnie używanej przez ciebie klasy.

Drużyna obrońców

Drużyna obrońców może zwyciężyć właściwie na trzy sposoby:

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie